Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ne lähtee aina kellumaan jos niissä on reikä tai särö, ei kyllä muuten.
aamupala: raakakaakaota + liraus maitoa+ ruskeata sokeria, 2-3 paistettua kananmunaa, ruisleipä missä välissä voita, juusto, meetvursti, salaatti, jukurtti minkä seassa auringonkukansiemeniä puoli kourallista, iso vesilasi, omega 3- kapselit 2kpl
lounas: paistettuja muikkuja paljon, perunamuusia paljon, kurkkua ja tomaattia+ tilliä, vettä litra
välipala: ehrman rahkaa + vettä
iltapala: hawaijinpataa + palkkari kun menen illasta salille
Tämän päivän eväslista oli tuo. Muina päivinä melekeen saman paitsi tuo hawaijinpata ja muikut ei tule syötyä kovin usein..
Viikko sitten paino 75,6 ja nyt oli 76,6 :D mutta siinä oli siis 2vko välissä kun paino ei noussut ollenkaan ja nyt viikossa siis kilo tullut.. paskaruokaa ei ole tullut syötyä, mutta tosin en ole jaksanut kaloreitaaan sen koommin laskea, mutta päivän ruokailt menee edeleenkin kutakuinkin tällä tavalla:
Aamupala: 2dl kaura, ruis tai neljän viljan hiutaleita 2dl johon 100-150g raejuustoa sekasin, appelsiini, kahvit maidolla + kalaöljykapselit 2kpl.
Välipala: Vaasan 100%ruis, margariini, juusto, kurkku, leikkele ja tomaatti.
Lounas: 100g täysjyvämakaroni(kuivapaino), 100-150g kinkkusuikaleita tai tonnikalaa, suolakurkkukuutioita, raejuustoa 100g, kananmuna, herne maissi paprika- tai porkkana 200g.
Välipala: Maitorahka milbona 250g, pakastemansikoita kourallinen + fun light.
Päivällinen: Kotiruoka ( puolet lautasesta salaattia, neljäsosa raejuustoa, loput 200-300g jtn täysjyvälasagnea jne.) ja lasi maitoa.
Välipala: Tämä siis juuri tunti-pari ennen salia. Desi kaura-neljän viljan tai ruishiutaleita ja 100g raejuustoa + kahvit maidolla.
Treenipäivinä palkkari tähän väliin, noin klo 20-21:00: Maltoa ja heraa kumpaakin puolidesiä + 5g kreatiini.
Iltapala: Maitorahka milbona 250g, pakastemansikoita kourallinen, rypsäriä ruokalusikallinen + fun light. Ehkä vielä pari tonnikalarusleipää tai grillattua kanaa jne.
Ja tällä viikolla oon kyllä syöny lähes jokapäivä maitorahkasatsin lisäkisi grillattua kanaa ja salaattia ja raejuustoa iltapalalalla :D Munakkaalta kommenttia?
No tällä on nyt menty (lukuunottamatta vkl: t) ja illalta otin nyt raejuuston pois ja oon vähentäny lounaan täysjyvämakaronin kuivapainon 100g->80g ja silti paino noussut vko:ssa puoli kiloa :D Eikös se ollut ihan hyvä tahti Munakas ja eihän mun enää kannata kaloreita vähentää kun kyllähän se painonnous näillä kaloreilla jossain vaiheessa varmaan muutenkin hidastuu kun kroppa alkaa tarviimaan enemmän kaloreita?
E: Ja luulisi tuosta painosta mitä tullu 2kk: ssa 7kiloa, niin olisi myös ihan sitä lihastakin ja kreatiinin osalta siis varmaan 2-3kiloa nestettä. Treenit ollut kovia kun yhestä treenistä palautuminen tahtoo viedä 3-4päivää ennenkuin paikat on taas jumppakunnossa. :D
+ Eka Viestini , kun kerta eilen Liityin niin Aattelin aloittaa kirjoittelun tästä.
Söin noin 150 G Proteiinia, 180 Grammaa Hiilaria, 50 grammaa Rasvaa (2/3 Oliiviöljystä ) Koko Päivänä 5-6 aterialla.
Pääosin Raejuustoa + Low-Fat Cheese Hera-Proteiinia + Hedelmiä Ruisleipää. Toimii Hyvin ja Palaudun Ihan ok. Itselläni Painoa noin 105 Kg RasvaProsentti n.20 %.
Niin paino nousee nopeaan aloitusvaiheessa, jos on aluksi todella kevytrakenteinen. Sulla nousee paino tottakai nopeaa kun olet niin kevyt yhä.Eikös se nyt ole normaalia että paino nousee alkuvaiheessa nopeammin? Mulla ainakin kävi niin, vieläkin nousee nopeasti.