Laskin nyt kalorit millä mennään siis tämä heinäkuu, kun oon töissä, niin ruokavalio kuitenkin hiukan erinlainen kun muuten..
2250kcal p.169g h.271g r.51g TÄHÄN EI SISÄLLY ATERIAA JONKA SYÖN SIIS TÖIDEN JÄLKEEN KOTONA, koska se vaihtelee niin usein ( siis se mitä on tarjolla), mutta aina silloin kun oon sen aterian laskenu, niin se on ollut 600-800kcal..
eli tuon kun lisää tuohon niin sehän on sen 3000kcal joka siis oli mulla tavoite treenipäiväksi..
Noniin Munakas ja kumppanit. Viikko menty noilla kaloreilla^ ja viikko sitten painoin 75,6kg ja tänä aamuna 75,6kg! :D Eli +-0, mutta vielä ei varmaan kannata kaloreita nostaa kun tuo paino on tullu aika äkkiä (kuukaudessa) 70kg-->75,6kg, vaikka siis kreatiinikuuri päällä onkin?
Ja vielä kerran päivän syömiset millä menty:
Aamupala: 2dl kaura, ruis tai neljän viljan hiutaleita 2dl johon 100-150g raejuustoa sekasin, appelsiini, kahvit maidolla + kalaöljykapselit 2kpl.
Välipala: Vaasan 100%ruis, margariini, juusto, kurkku, leikkele ja tomaatti.
Lounas: 100g täysjyvämakaroni(kuivapaino), 100-150g kinkkusuikaleita tai tonnikalaa, suolakurkkukuutioita, raejuustoa 100g, kananmuna, herne maissi paprika- tai porkkana 200g.
Välipala: Maitorahka milbona 250g, pakastemansikoita kourallinen + fun light.
Päivällinen: Kotiruoka ( puolet lautasesta salaattia, neljäsosa raejuustoa, loput 200-300g jtn täysjyvälasagnea jne.) ja lasi maitoa.
Välipala: Tämä siis juuri tunti-pari ennen salia. Desi kaura-neljän viljan tai ruishiutaleita ja 100g raejuustoa + kahvit maidolla.
Treenipäivinä palkkari tähän väliin, noin klo 20-21:00: Maltoa ja heraa kumpaakin puolidesiä + 5g kreatiini.
Iltapala: Maitorahka milbona 250g, pakastemansikoita kourallinen, rypsäriä ruokalusikallinen + fun light. Ehkä vielä pati tonnikalarusleipää tai grillattua kanaa jne
Mitat siis 170/75,6 ja ikä 18v.