Oon tällä hetkellä kesätöissä klo 7-15.30, niin ruokailut menee tähän tapaan:
Herätys klo 5:45
Aamupala klo 6:00: ohrapuuro(itse tehty) lautasellinen, vaasan 100%ruisleipä 1 pari, päälle margariinia hiukan, 1 juustosiivu kumpaankin, kurkkua reippaasti, 1 leikkele per leipä, 1 kananmuna keitettynä jaetaan kumpaankin leipään ja vielä 1 tomaatti, sitten appelsiini, kahvia pari kuppia rasvattomalla maidolla + 2kpl kalaöljykapseleita.
Välipala töissä klo 9:00: raejuustoa noin 100g, purkki tonnikalaa ja 1 keitetty kananmuna(tämä setti sekaisin ja lärviin)
Ruokailu töissä klo 11:00: Noin 500g täysjyvä riisi-tonnikala-kananmuna "salaattia"
Välipala 2 töissä klo 13:30: 250g valio maitorahkaa, mansikoita kourallinen + fun light.
Päivällinen kotona klo 15:45: lautasellinen lihakeittoa 600g, itse tehty iso sämpylä( väliin samat kun ruisleipiin aamulla)
välipala3 heti päivällisen jälkeen :D: 500g milbonan maitorahkaa, 50g mansikoita + fun light ja 2 kuppia kahvia ravattomalla maidolla
Vielä tulee siis ainakin iltapala ja ehkä vielä joku välipala sitä ennen :D iltapala todennäköisesti 3 munan tonnikalamunakas + paljon raejuustoa..
Mitat 170/70/18v tavoitteena saada lihasmassaa ja saako tällä ruokailulla sitä? Tänään tulee tehtyä vain joku 30min aerobinen hölkkä lenkki, mutta punttipäivät muuten on Ma,Ti,To ja Pe 2 jakoisella siis yläkroppa/jalat vuorotellen..
Kommentteja?