Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Erehdyin itsekin tässä taannoin parit ostamaan kun taisi olla 2kpl/1,50€. Olivat tosin punaisella kääreellä. Kieltämättä jäi sellainen "money well spent" fiilis.Jos ette oo ikinä maistanu, ni kandee muuttaa asia. Karkki on aika tylsää, eikä tuu juuri syötyy. Mutta ostin tän patukan jos randomilla, ja järkytyin laadusta. Tän ei kuuluis olla näin hyvää 80snt tjs. hintaan. En oo ikinä syöny parempaa patukkaa.
katso liitettä 242958
Ihan nevahööd merkki itelle, mut oli Lindtillä jtn muita juttuja ollu jo Suomessa aiemmin. Jtn joulukonvehteja sun muita. Googlailin, ja aika monissa äänestyksissä sitä mieltä että maailman paras suklaamerkki. Ei ihme. Tosta on myös oranssi patukka, mikä on todella hyvä. Appelsiinisuklaa.Joo. Erehdyin itsekin tässä taannoin parit ostamaan kun taisi olla 2kpl/1,50€. Olivat tosin punaisella kääreellä. Kieltämättä jäi sellainen "money well spent" fiilis.
katso liitettä 243058
Mun mielestä Fazer on aika tylsää paskaa. Joku Fazerin sininen varsinkin. Ei Maraboukaan mitään ruskeeta kultaa oo, mut silti syön niiden suklaata mieluummin. Jotkut Fazerin leivonnaiset on ihan jees. Fazerin Pihlaja on nice.Joo Lindt onkin korkealaatuisen premiumsuklaan sveitsiläinen markkinajohtaja jonka liikevaihto oli jo 2016 yli 3.9 miljardia frangia(euroin 4 miljardia)
Lindt verrattuna Fazer(liikevaihto 1.6 miljardia 2018) on aivan B sarjaa kaikilla mittareilla vaikka onki suomalaisten mukaan maailman parasta,niin ei todellakaan ole.:
Belgiasta tulee kans tosi tykkiä suklaata.
Esim. tämä peräaukon muotoon tehty Edisble Anus suklaa,näitäkö laittaa kupillisen pöytään niin mummoki jää tuijottamaan niitä.
Kolmas Anthon Berg tanskasta,jätkät on leiponu suklaata jo vuodesta 1884 nonstoppina.
Tiiättekö muuten miksi tumma suklaa on terveellistä?
Se on niin pahaa ettei kukaan ei pysty syömään sitä niin paljon että alkais lihomaan.
Hyvä ja kattava ensimmäinen viesti palstalle, tervetuloa joukkoonKiitän etukäteen kehittävistä ideoista kaikkia ja nauretaan sitten niille jotka jaksaa vaan vittuilla.
Aamuvuoro viikoilla on samanlainen pönikkä itsellänikin käytössä juurikin puuroa varten. Hinta laatusuhde on kyllä kohdillaanTuli ostettua tollanen ruokatermos. On muuten hiivatin kätevä jos tykkää syödä puuroa. Ite tulee syötyä töissä puuro 9 aikaan. Aamulla 6 aikaan hiutaleet ,suolaa ja kiehuvaa vettä tonne. 9 aikaan puuro on ihan kuumaa ja pitkään haudutetun makuista. Toi Vaeltajan pienempi malli on hyvä ku ei oo liian iso ja ei oo tossa korkissa mitää ylimääräisiä viritelmiä vaan pelkkä korkki kierteillä.
Juu, jotai 12 euroo tais maksaa. Ei kyl oo hinnalla pilattuAamuvuoro viikoilla on samanlainen pönikkä itsellänikin käytössä juurikin puuroa varten. Hinta laatusuhde on kyllä kohdillaan
Oiskohan tää mun pelastus kun töissä ei taukoja vaan autossa syötävä ja yleensä tulee haettua kaupasta jotain paskaa.Tuli ostettua tollanen ruokatermos. On muuten hiivatin kätevä jos tykkää syödä puuroa. Ite tulee syötyä töissä puuro 9 aikaan. Aamulla 6 aikaan hiutaleet ,suolaa ja kiehuvaa vettä tonne. 9 aikaan puuro on ihan kuumaa ja pitkään haudutetun makuista. Toi Vaeltajan pienempi malli on hyvä ku ei oo liian iso ja ei oo tossa korkissa mitää ylimääräisiä viritelmiä vaan pelkkä korkki kierteillä.
Voin sanoo et mulle tuli tosta iha life hack olo :DDOiskohan tää mun pelastus kun töissä ei taukoja vaan autossa syötävä ja yleensä tulee haettua kaupasta jotain paskaa.
Mistä näitä saa ostaa? Voiko lusikoida suoraan vai pitääkö olla joku kippo. Ärsyttää töissä kun ei mahista lämmittää ja kiireellä syötävä. Niin sortuu johonkin kolmioleipään tai munkkiinVoin sanoo et mulle tuli tosta iha life hack olo :DD
Kelailin just et tonne vois pistää vaikka jotain pakastekasviksia ja nuudeleita likoo nii ne varmaa kypsyy kivasti ruokatunnille.