Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäistä kertaa olis tarkotus vähän dieettailla ja tiputtaa painoa. Kokemusta dieetti ruokavalioista ei ole niin mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan. Salilla tulee käyty 4krt/vk.
Omat mitat: 189cm 113kg (rasvaprosentti ei tiedossa)
Pohjana olen käyttäny tikikseltä poimittua ruokavaliota, mutta kysytään täältä että onko ihan toimiva vai mitä/mitkä voisi muuttaa tai vaihtaa paikkaa tai lisätä ja vähentää.
Aamiainen:
Raejuusto 190g
1 banaani
2 riisikakku
Lounas:
100g broileri rintafilee
n. 90g papuja
150g Salaattia
80g Täysjyvä Makaroni
1 kanamuna valkuainen
Välipala:
250g Maust. Maitorahka
100g marjoja
160g ananas
1 banaani
Päivällinen:
130g jauhelihaa
80g Täysjyvä Makarooni
150g salaattia
60g raejuusto
Iltapala:
2-3kpl valkuaista
1 Banaani
n.100g tonnikala vedessä
2 Riisikakku
Kuva unohtui.^ Muuten hyvä mut aivan liian vähän kaloreita mun mielestä. Melkein voisit tuplata annoksen. Puoli kiloa jauhelihaa tms. mahtuu helposti makroihin ja kaloreihin.
Laitetaas nyt samalla vaivalla eilinen iltapala. Yksinkertainen, mutta hemmetin maittava.
Onko tavoitteesi syödä jonku tietyn kalorimäärän verran päivässä ja pitää ruuat esim 500kcal alle tarpeen?Miksi ei paino putoa? En täysin luota tuohon kalorilaskurin tulokseen eiliseltä pvältä, koska minulla ei ole keittiövaakaa eli piti vaan heittää oman arvion mukaan määrät laskuriin.
???Tuon kalorilaskurin mukaan minun pitäisi esimerkiksi tänään syödä n.2100 kcal, kun kävin salilla. Teen raskasta duunia joten luulisi, että minulla perusaineenvaihdunta vuorokaudessa olisi jossain 2300 kcal hujakoilla. Olen ammatiltani leipuri ja punnailen paljon raaka-aineita päivittäin eli ei nuo arviot ruoka-aineiden painoista varmaan ihan puihin mennyt mutta jos paino ei rupea tippumaan niin sitten on varmaan syytä ostaa se vaaka kotiin ja tsekkailla, kuinka paljon tässä oikeasti syödään päivittäin.
Et ilmeisesti tiedä mitä leipomossa tapahtuu jos tuollaisia ihmettelet?
Se että jätät aamupalans syömättä ja syöt esim töissä sitten ei vie sinua helvettiin. Muista vain syödä hyvä laatuista ruokaa ja jätä herkuttelu minimiin. Pelkästään näillä kahdella säännöllä moni laihtuu, kun ei tule niitä turhia kaloreita kaikesta herkusta, ja pelkällä riissillä ja kanalla on aika vaikea lihoa jos puhutaan perus aktiivisesta ihmisestä.Olisko vinkkejä diettiin bodauksen ohella miten toteuttaa? aamuisin oon aika huono syömään mut nykyään menee sentään puuroa aamuisin alas ja joskus keitettyä kananmunaa. tosiaan tässä jo laihdutettu tähän päivään mennessä kiloja on aikalailla mut vielä olis matkaa jäljellä vähän. Pieni roikkuva maha vielä on mutta ajattelin salin ohessa ruksata ruokavalion kuntoon. 188/102.5 jos tarkkoja ollaan. Karppausta kokeilin mutta ei sopinut mulle oikein.