Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tekisi mulle henkilökohtaisen ruokavalion? Pitääkö palkata PT vai saisiko noita jostain ilmaiseksi?
Syönkö jo liikaa jos kahdessa päivässä, siis kahdella aterialla menee yhteensä 800g jauhelihaa, 300g italianpatapussi, 330g mifu paketti + raejuustot päälle. Oon ymmärtänyt että liika proteiini kertyy rasvaksi ja sekään ei olisi toivottavaa kun massaa löytyy jo jonkin verran. Olen 183cm / 80kg, treenaan 3-4x viikossa 1-jakoisella ohjelmalla.
Syön siis ihan normaalisti monta kertaa päivässä, eli aamupala, lounas, välipalat jne. Toi oli vaan esimerkki mun eilisestä ja tän päivän päivällisestä. Salin jälkeen syön aina päivällisen johon pyrin saamaan mahd. paljon protskua.siis sä syöt kerran päivässäkö? miks syöt sit noin paljon proteiinia? en nää kyl mitää järkee vetää överimääriä protskua, et sä sillä isompia lihaksia saa, vaihda osa noista ainaki hiilariksi.
Syön siis ihan normaalisti monta kertaa päivässä, eli aamupala, lounas, välipalat jne. Toi oli vaan esimerkki mun eilisestä ja tän päivän päivällisestä. Salin jälkeen syön aina päivällisen johon pyrin saamaan mahd. paljon protskua.
Joskus tuli suurinpiirtein se laskettua, olikohan se jotain 110-120g päivässä jos en ihan väärin muista. Maltoa käytän palkkarissa siitä tulee hiilaria ja kyllä ruuastakin sitä saan. Pitää muuten perua vähän puheita, koska en saa ihan kaikkea tota ruokamäärää tänään syötyä mitä tossa mainitsin, jää huomiseksikin vielä :Dooksä laskenu paljon sit tulee protskua päivässä? treenin jälkeen tärkeempi myös ne hiilarit että palautuminen lähtee käyntiin ei siitä liiasta proteiininsyönnistä oo mitää hyötyä.
Jos 400gssa jauhelihaa on se 80g proteiinia ja syöt 800g päivässä, tulee pelkästään siitä jo 160g. Et kyl se ykskin paketti varmaan riittäis ja loput protskut muista lähteistä.Joskus tuli suurinpiirtein se laskettua, olikohan se jotain 110-120g päivässä jos en ihan väärin muista. Maltoa käytän palkkarissa siitä tulee hiilaria ja kyllä ruuastakin sitä saan. Pitää muuten perua vähän puheita, koska en saa ihan kaikkea tota ruokamäärää tänään syötyä mitä tossa mainitsin, jää huomiseksikin vielä :D
Joskus tuli suurinpiirtein se laskettua, olikohan se jotain 110-120g päivässä jos en ihan väärin muista. Maltoa käytän palkkarissa siitä tulee hiilaria ja kyllä ruuastakin sitä saan. Pitää muuten perua vähän puheita, koska en saa ihan kaikkea tota ruokamäärää tänään syötyä mitä tossa mainitsin, jää huomiseksikin vielä :D
Kyselempäs ihan huvikseni mielipiteitä/korjausehdotuksia omaan syömiseeni. Tällä hetkellä on tavoite saada painoa/rasvoja alaspäin, tämänhetkinen tilanne on 178/83. Liikuttua tulee pari kertaa viikossa vapaaottelutreenit, siihen kerta tai kaks spinningiä päälle ja ehkä yks 45min lenkki. Olen mies.
Aamupala: Lautasellinen kaurapuuroa tai neljän viljan puuroa sekä joukkoon tilkka metsämarjakeittoa.
Välipala 1: 250g rahka ja joukkoon kouralinnen pakastevadelmaa/mansikkaa.
Lounas: noin 150g joko naudan jauhelihaa tai maustamatonta kanaa. Kaverina kourallinen riisiä, salaattia,paprikaa, 1 kananmuna ja noin 3 isoa ruokalusikallista raejuustoa.
Välipala 2: Yksi banaani.
Päivällinen: Noin suurinpiirtein sama setti mitä lounaalla.
Välipala 3: Yksi banaani tai yksi omena.
Iltapala: Yleensä samanlainen puurosetti kuin aamulla, välillä 2 palaa ruisleipää ja päälle pari siivua naudanpaistia ja tomaattia sekä kananmuna.
Mitään vaa"an kautta meininkiä en aio vetää, mutta silti pyrkiä tarkkailemaan että kalorit pysyisi siinä max 2000 per päivä.