Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet oletettavasti mies ? Jos oikein haluat mennä niin ettei tarvitse pahemmin miettiä lounaan vaihtuvuutta niin näet vähän vaivaa ja teet omat eväät töihin.. Itse lisäisin kaloreita sillä 97kg kroppa kuluttaa jo niitä jonkin verran, tuommoisella 2200 kcal / d määrällä taitaa tulla paino rytisten alas.
Voi nyt vittu sun kanssas taas. Kysyjä ilmeisesti hakee jotain VHH:ta, kun hiilarit aika alhaalla. Jos hiilarit on alhaalla, niin mistäköhän se energia otetataan.
Asian kyssäriin, niin lisääppä ihan rohkeasti kaloreita rasvasta tai hiilarista.
Kiitoksia vastauksista. Mies tosiaan olen. Nyt olen lisännyt kaloreita, katsotaan mihin suuntaan menee.
Lähinnä nyt mietityttää, onko järkevää olla tämmöisellä vähä/-hiilihydraattisen ja -rasvaisen välillä, vai kannattaako selkeästi vetää jommallakummalla?
Lähinnä nyt mietityttää, onko järkevää olla tämmöisellä vähä/-hiilihydraattisen ja -rasvaisen välillä, vai kannattaako selkeästi vetää jommallakummalla?
Juu elikkäs eikö se niin mene, että hiilarit aamulla ja rasvat illalla? Jos näin on niin voisiko joku kertoa hyviä tuotteita aamuun ja iltaan?? kysyisin myös, että mitä haittaa ja mitä hyötyjä munakkaassa on? Ajattelin voiko tätä syödä esim kerran per päivä? Kiitos valmiiksi!!!
Paljonkos hiilareita uskaltais lisätä ruokavalioon? Edellisellä sivulla löytyy mun viesti missä päivän ateriat. Tosiaan paino nyt 87-88kg ja pitäs tohon 85kg saada ja rasvaa pitäs saada poltettua, nykyisestä rasvaprosentista ei tietoa, mutta vittumainen pikku kumpu alavatsassa ja kyljistä löytyy pienet jeejeekahvat nii niistä pitäsi päästä eroon :D Millasella prosenttijakaumalla pitäs olla P/HH/R? Työ on seisoma/kävely työtä niin siinäkin kuluttaa jonkuverran. Aamuvuoro viikolla lajitreenejä bjj/lukkopaini/nyrkkeily vähä fiiliksen mukaan ja iltaviikoilla kuntosali/nyrkkeily.
Älä käytä prosentteja makrojakauman laskemiseen. Minimissään about 1,8 g-2 g/kg proteiinia ja 1 g/kg rasvaa. Loput sitten hiilareista tai niistä makroista mistä tykkää.
Ja painonpudotus 87 kg -> 85 kg nyt onnistuu vaikka keneltä tahansa. Pelkkää puntaria ei siis kannata tuijottaa noin pienissä pudotuksissa. Johan sitä 2 päivässä saisi parilla pitkällä lenkillä nesteitäkin sen verran lähtemään, että vaaka näyttäisi äkkiä 84,5 kg.