Proteiinia ja rasvaa on turhan paljon.Tiputtele niitä ja lisää hiilareita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttääkö nyt paremmalta?Proteiinia ja rasvaa on turhan paljon.Tiputtele niitä ja lisää hiilareita.
Ihan suht ok.Mutta miksi ei yhtään vihanneksia,marjoja tai hedelmiä?Onko parannusehdotuksia tämän hetken ruokavalioon? Itse olen 179/73 nyt ja paino olisi tarkoitus nostella takaisin 80 kieppeille ja nyt tuommoinen on ollut ruokavalioni jonkin aikaan ja paino tuntuisi nousevan hissuksiin. Vain kouluruoka vaihtelee, mutta usein hyvin samantapainen. Uskaltaisikohan painoa ottaa nopeammin lihasmuistin ansiosta? Ja fläsän kertyminen olisi tarkoitus minimoida tietenkin.
.
Ihan suht ok.Mutta miksi ei yhtään vihanneksia,marjoja tai hedelmiä?
Kaipailisin vinkkejä, joilla pääsisin lähemmäksi noita tavoitemääriä, jotka PT minulle asetti Yhteiskalorimäärät näyttää olevan ainoa mikä on kunnossa, eli pyörii noin 2500kcal paikkeilla.]
Muokkailin vähän riisiin ja jauhelihan suhteita (nyt jauhelihaa 300g ja riisiä 2x aiempaa enemmän, kuulostaa kuivalta), vaihdoin jauhelihan kevyeen ja vähensin kananmunien määrää. Ravintoarvot näytti P147g H329g ja R65, jotka ovat varmaan jo ihan jees. Unohdin mainita, että tulee usein myös vedettyä välipalaksi kerran päivässä Ehrmannin rahka, joka kuitenki lisäisi päivän proteeinimäärän 170 grammaan. Ei kai se nyt ihan niin tarkkaa ole, mutta tuo 2,75g painokiloa kohden tuntuu jo aika paljolta. Vähän liiankin helposti tuntuu noi proteiinit tulevan, kun en tuosta löydä oikein mitään karsittavaakaan.. Meneekö jo turhan hifistelyks vai jatketaanko näillä? Vinkkejä otan toki vieläkin vastaan, suht noviisi kun näissä jutuissa olen.
Mies 191cm 87-88kg, lihasta ois tarkotus saada Mitähän korjattavaa ois ruokavaliossa?
Aamu: (klo 8.00)
1,5dl Kaurapuuroa
250g maitorahkaa
Omena
2kpl omega3
Lounas: (klo 11.00)
Kouluruoka+paljon salaattia
Lasi maitoa
Välipala: (klo 14.00)
Omena + 250g maitorahkaa
TREENI
Palautusjuoma (Gainomax)
Päivällinen: (klo 18.00)
200g jauhelihaa/kanaa
keitettyä riisiä 2dl
100g raejuustoa
Iltapala: (klo 21.00)
Tonnikalapurkki öljyssä
Porkkana
Ennen nukkumaanmenoa (klo 22.30)
Whey-80 sekoitettuna maitoon+sinkki&magnesium dropit
Kiitos, jos joku viitsii neuvoa!
Mies 191cm 87-88kg, lihasta ois tarkotus saada Mitähän korjattavaa ois ruokavaliossa?
Aamu: (klo 8.00)
1,5dl Kaurapuuroa
250g maitorahkaa
Omena
2kpl omega3
Lounas: (klo 11.00)
Kouluruoka+paljon salaattia
Lasi maitoa
Välipala: (klo 14.00)
Omena + 250g maitorahkaa
TREENI
Palautusjuoma (Gainomax)