Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

vähän pihalla?

Mulla on ollut tarkoituksena kiristellä kesäksi kolmisen kiloa, mutta välillä tuntuu et dieetistä tulee lipsuttua ja loput ajasta tulee syötyä liian vähänkin; oikeastaan ei ole mitään suurta tarvetta pudottaa painoa, mutta vaatteet istuu vaan päällä paremmin kun ei ole bulkilla ja mukavempi olo ilman turvotuksia. Ei vaan huvita alkaa bulkille enää ennen kesää, se on sitten syksyllä edessä. Nyt ei ole edes varaa syödä koko ajan. Mutta jos jollakulla on jotain vinkkiä syömisten tasapainottamiseen, niitä otetaan vastaan. Mittani ovat: pituus 163, paino n.53kg. Salilla teen 4-jakosella n. 4krt/vk ja kevyttä aerobista kolmisen kertaa viikossa päälle, sauvakävelyä, uintia, koiran lenkitystä. Tyypillinen päivän ruokailu:
aamu: Rahkapirtelö, 100g marjoja ja rahkaa, vähän maitoa, Fastin prode-90-kaseiinivalmistetta 20g; vaihtoehtoisesti kaurapuuroa tai mysliä ja heraproteiinia +kahvi
Lounas: kolmen munan munakas, välillä sekaan esim. kylmäsavulohta TAI kanaa ja wok-vihanneksia. Jos olen käynyt salilla syön lisäksi esim paistettuja perunoita tai linssejä lihan lisäksi.
Välipala: kahvi, tonnikalasalaatti, pähkinöitä n.20g
illallinen: sama setti kuin lounaalla yleensä
iltapala: munakas tai rahkaa (rahka alkanut tökkimään aika pahasti, saan hädin tuskin yhden 250g purkin syötyä), maitoa
Välipaloina päivän mittaan syön marjoja, omenaa tai pienen kourallisen pähkinöitä, joskus so-low carb -patukan, jos en ehdi heti syömään. Juon aina palkkarin puntin yhteydessä, 20-30g malto+hera

Rasvaa pitäisi varmaan lisätä? Syön 4*möllerin tuplaa/päivä ja laitan lohta noin kerran viikossa yleensä. Tänään aion syödä avokadon. :) Ja joka päivä syön lihaa jotain 200-300g välillä, kanaa, vähärasvaista jauhelihaa tai lohta. Minulla on ollut vaikeuksia arvioida sopivaa ruokamäärää, kun olen niin pienikokoinen. Helppo syödä liikaa tai liian vähän. :/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aamu: Rahkapirtelö, 100g marjoja ja rahkaa, vähän maitoa, Fastin prode-90-kaseiinivalmistetta 20g; vaihtoehtoisesti kaurapuuroa tai mysliä ja heraproteiinia +kahvi
Lounas: kolmen munan munakas, välillä sekaan esim. kylmäsavulohta TAI kanaa ja wok-vihanneksia. Jos olen käynyt salilla syön lisäksi esim paistettuja perunoita tai linssejä lihan lisäksi.
Välipala: kahvi, tonnikalasalaatti, pähkinöitä n.20g
illallinen: sama setti kuin lounaalla yleensä
iltapala: munakas tai rahkaa (rahka alkanut tökkimään aika pahasti, saan hädin tuskin yhden 250g purkin syötyä), maitoa
Välipaloina päivän mittaan syön marjoja, omenaa tai pienen kourallisen pähkinöitä, joskus so-low carb -patukan, jos en ehdi heti syömään. Juon aina palkkarin puntin yhteydessä, 20-30g malto+hera

Rasvaa pitäisi varmaan lisätä? Syön 4*möllerin tuplaa/päivä ja laitan lohta noin kerran viikossa yleensä. Tänään aion syödä avokadon. :) Ja joka päivä syön lihaa jotain 200-300g välillä, kanaa, vähärasvaista jauhelihaa tai lohta. Minulla on ollut vaikeuksia arvioida sopivaa ruokamäärää, kun olen niin pienikokoinen. Helppo syödä liikaa tai liian vähän. :/

Taidat kyllä saada aika paljon proteiinia, ilman tota lounaan ja illallisen lihaa sulla on jo 100-130gr proteiinia, mikä riittäisi sulle. Siis syötkö lounaan ja illallisen kanssa yhteensä 200gr lihaa ?

Taidat kyllä saada aika paljon proteiinia, ilman tota lounaan ja illallisen lihaa sulla on jo 100-130gr proteiinia, mikä riittäisi sulle. Siis syötkö lounaan ja illallisen kanssa yhteensä 200gr lihaa ?

Yleensä jos syön esim. tonnikalasalaatin tai munakkaan, en syö toista, lihapitoista, lämmintä ateriaa. Pari kertaa päivässä tulee syötyä isompi annos ruokaa. Ja rahkaa jaksan syödä sen maksimissaan 250g/päivä, koska se ei vaan maistu. Kaloreita tulee joku noin 1000-1300 päivästä riippuen. Teen voimapainotteista reeniä kolmatta vuotta aktiivisesti, enkä halua että lihakset palaa pois :D on mulla tarkemmin laskettuna toisella koneella noita p/h/r-suhteita, en nyt ulkoa muista, mitä ne viime aikoina ovat olleet.

- - - Updated - - -

Mut joo, yleensä menee suurin piirtein 200g. Liha yleensä myydään 400g/paketti, ja yksin syön sitä kaksi päivää. En ilkeä enää kolmatta päivää säilöä ja syödä. Joskus sai pienempiä jauhelihapakettejakin, mut en ole viime aikoina sattunu usein löytämään. Pakkaseen ruoka tuppaa unohtumaan :D

Miltä näyttää ruokavalio offilla jos sen rakentaa näin, kannattaako lähtee muuttamaan jotenkin? Tietysti broileri vaihtuu välillä jauhelihaan ja riisi pastaan/perunaan/nuudeleihin yms.

AAMUPALA:

Kaurahiutaleet 60g
Ruisleipä 27g
Muhku 50g
Whey-100 30g
voi 10g
juusto 20g
kalkkuna ohut 30g

VÄLIPALA:

Kaurahiutaleet 50g
Maitorahka 250g

LOUNAS:

Broileri 125g
täysjyväriisi 180g
Rasvaton maito 2dl 200g
voi 8g
Muhku 50g
juusto 10g

(Treenipäivänä osmopurea 20g ennen treeniä+aminot ja palkkarina 60g recovery prota)

ILLALLINEN/ILTAPALA:

Broileri 130g
täysjyväriisi 180g
Rasvaton maito 2dl 200g
voi 8g
ruisleipä 27g
juusto 10g

ILTAPALA ENNEN NUQ:

Kananmuna 170g
kurkku 20g
tomaatti 20g
raejuusto 60g

P:200g H:262g R:60g n.2500 kcal + treenipäivänä palkkari noin 200-250kcal

Oma paino: 74.5kg ja pituutta 176cm

Ruokavalio

Tässä olis mun lähes jokapäivänen bulkkiruokavalioni. Näyttääkö tää makrojen puolesta hyvältä? Jos ei niin parannusehdotuksia otetaan vastaan:

1.ateria

-maitorahkaa 250g
-mehukeitto 200g
-neljän viljan puuro 100g
-ruisleipä x2

P38 H102 R4 597kcal

2.ateria

-tumma makaroni 100g
-naudan paistijauheliha (10%) 133g

P39 H66 R16 581kcal

3.ateria (1-1,5h ennen salia)

-maitorahka 250g
-mehukeitto 200g
-maito 4dl

P36 H37 R1 293kcal

Palkkari

-whey-80
-malto
-maito 4dl

P41 H116 R2 659kcal

4.ateria (1,5h salin jälkeen)

-tumma makaroni 125g
-naudan paistijauheliha 133g

P42 H82 R17 671kcal

5.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

6.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

7.ateria

-3 kokonaista kananmunaa
-4 kananmunan valkuaista
-rypsiöljy 15g

P34 H1 R32 430 kcal

YHTEENSÄ P308 H535 R104 4400KCAL

Pituutta 184cm ja painoa 85kg. Lepopäivinä noin 3000kcal. Tiedän, että ruokavalioni on todella yksipuolinen, MUTTA liha EI ole läheskään aina tota paistijauhelihaam vaan satunnaisesti kanaa, lihaa ja kalaa. Päätin nyt vaan ottaa ton esimerkiks.

Kelasin itsekin hieman tiputella kaloreita ja jättää hiilareita pois. Tänään tullut vedettyä seuraavaa:

Aamupala:
- Maitorahka, funlight
- 2 kananmunaa
- Vitamiinit
- Lasi vettä

Lounas:
- Duunissa kouluruoka, salaatti
- 2 lasia vettä

Välipala:
- Maitorahka, funlight
- Treeni boosterit
- Vettä

Puntti ja sen jälkeen Whey 100 40g

Päivällinen:
- 200g kanan rintafilee, päälle mozarella juustoa
- Paljon salaattia
- Lämpimiä kasviksia
- Vettä

Välipala:
- Maitorahka, Marjoja

Iltapala:
- 100g Cashew
- Maitorahka, funlight
- Vihreää teetä

Total kcal: 2538 p. 250g hh. 126g r. 119g

Mitat: 180/84

Aika samanlailla tulee muutenkin syötyä. Päivällinen ja lounas muuttuu päivittäin, mutta kalorit pysyvät suunnilleen samana. Joskus töissä tulee vedettyä vielä joku valmisrahka, kuten valio profeel, skyr tjsp. Aikasemmin tullut syötyä 3000kcal+ ja aika paljon kaikkea mahdollista skeidaa, joten on tullut hieman ylimääräistä vyötärölle. Näyttääkö fiksulta?

Tässä olis mun lähes jokapäivänen bulkkiruokavalioni. Näyttääkö tää makrojen puolesta hyvältä? Jos ei niin parannusehdotuksia otetaan vastaan:

1.ateria

-maitorahkaa 250g
-mehukeitto 200g
-ruisleipä x2

P38 H102 R4 597kcal

2.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

3.ateria (1-1,5h ennen salia)

-maitorahka 250g
-mehukeitto 200g
-maito 4dl

P36 H37 R1 293kcal

Palkkari

-whey-80
-malto
-maito 4dl

P41 H116 R2 659kcal

-tumma makaroni 125g

P42 H82 R17 671kcal

5.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

6.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

7.ateria

-3 kokonaista kananmunaa
-4 kananmunan valkuaista
-rypsiöljy 15g

P34 H1 R32 430 kcal

Pituutta 184cm ja painoa 85kg. Lepopäivinä noin 3000kcal. Tiedän, että ruokavalioni on todella yksipuolinen, MUTTA liha EI ole läheskään aina tota paistijauhelihaam vaan satunnaisesti kanaa, lihaa ja kalaa. Päätin nyt vaan ottaa ton esimerkiks.
Oikein hyvältä näyttää.Nää on aina vähän keneltä kysyy, mutta itse lisäisin aamupalalle rasvaa. Nopeeta hiilaria ennen ja jälkeen treenin esim basmati/jasmiiniriisi, kasviksia edes vähän ja jättäisin noi rypsärit pois :)

- - - Updated - - -

Kelasin itsekin hieman tiputella kaloreita ja jättää hiilareita pois. Tänään tullut vedettyä seuraavaa:

Aamupala:
- Maitorahka, funlight
- 2 kananmunaa
- Vitamiinit
- Lasi vettä

Lounas:
- Duunissa kouluruoka, salaatti
- 2 lasia vettä

Välipala:
- Maitorahka, funlight
- Treeni boosterit
- Vettä

Puntti ja sen jälkeen Whey 100 40g

Päivällinen:
- 200g kanan rintafilee, päälle mozarella juustoa
- Paljon salaattia
- Lämpimiä kasviksia
- Vettä

Välipala:
- Maitorahka, Marjoja

Iltapala:
- 100g Cashew
- Maitorahka, funlight
- Vihreää teetä

Total kcal: 2538 p. 250g hh. 126g r. 119g

Mitat: 180/84

Aika samanlailla tulee muutenkin syötyä. Päivällinen ja lounas muuttuu päivittäin, mutta kalorit pysyvät suunnilleen samana. Joskus töissä tulee vedettyä vielä joku valmisrahka, kuten valio profeel, skyr tjsp. Aikasemmin tullut syötyä 3000kcal+ ja aika paljon kaikkea mahdollista skeidaa, joten on tullut hieman ylimääräistä vyötärölle. Näyttääkö fiksulta?
Vois olla fiksumpikin, mikset nosta hiilareita protskun ja rasvan kustannuksella edes vähän ylöspäin? Noita pähkinöitäkin on aika vitusti

Kyllähän tollainen menee, jos pystyy vetämään noin pieniä aterioita kerralla. En ite pystyis, saatan ottaa melkein yhellä aterialla ton sun kokopäivän jauheliha satsin:D. Aterioita tosin mulla myös vähemmän.

Tosin sanoisin, että ota 7. ateria pois ja lisää liha annosta lämpimiin aterioihin, ja kasviksia lisää (eikä välttämättä tota toista rahkasettiä tartte, kun proteiineja tulee kuitenkin reilusti muutenkin).

Jaahans, laitetaanpa elämäni ensimmäisen kerran ruokailua esille:

Aamupala:
2dl neljänviljan puuroa ja whey 80 desi + lasi rasvaton maito. 2 kalaöljy kapselia.

Välipala:
250gr maitorahka,banaani, 50gr mehukeitto, funlight tehtynä lasillinen, blenderissä käytynä, nam!

Lounas:
Paaljon kasviksia ja kanaa 200gr ja lasi maitoa. 2 kalaöljy kapselia.

Välipala:
Kourallinen cashew pähkinöitä

Päivällinen:
Paaljon kasviksia, n.150gr kanaa, bataattia n.200gr ja 2 lasia rasvatonta maitoa.

Iltapala:
250gr maitorahka ja mehukeitto ja 2 kapselia kalaöljyä.

Riittääkö tuo mihinkään ku pituutta 181 ja paino 85kg. Ei ole tarkoitus diettailla paljoakaan vielä.

Oikein hyvältä näyttää.Nää on aina vähän keneltä kysyy, mutta itse lisäisin aamupalalle rasvaa. Nopeeta hiilaria ennen ja jälkeen treenin esim basmati/jasmiiniriisi, kasviksia edes vähän ja jättäisin noi rypsärit pois :)

- - - Updated - - -

Vois olla fiksumpikin, mikset nosta hiilareita protskun ja rasvan kustannuksella edes vähän ylöspäin? Noita pähkinöitäkin on aika vitusti

Unohtu muuten mainita, että vitskut vedän aamulla (ei toki selitä, miksen syö kasviksia, mutta kuitenkin). Tosiaan vois ton salin jälkeisen makaroniannoksen korvata tolla riisillä, niin tulee edes vähän vaihtelua :) Rypsiöljyä oon vetäny sen takia, että rasvaa ei muuten oikein tule.

Mikäs ton nopeen hiilarin tarkotus on ENNEN treeniä? Oon luullu, että nimenomaan hitaita hiilareita aina, paitsi treenin jälkeen, jolloin ne nopeet hiilarit edistää sitä palautumista.

ps. toi ylempi kohta oli mulle, en vaan osaa lainata sitä oikein :D

- - - Updated - - -

Kyllähän tollainen menee, jos pystyy vetämään noin pieniä aterioita kerralla. En ite pystyis, saatan ottaa melkein yhellä aterialla ton sun kokopäivän jauheliha satsin:D. Aterioita tosin mulla myös vähemmän.

Tosin sanoisin, että ota 7. ateria pois ja lisää liha annosta lämpimiin aterioihin, ja kasviksia lisää (eikä välttämättä tota toista rahkasettiä tartte, kun proteiineja tulee kuitenkin reilusti muutenkin).

Tykkään syödä usein, mutta vähän kerrallaan, koska sillon ei tuu ollenkaan huono olo tai ähky :D Tossa on kaks rahkaa sen takia, että aamulla tykkään syödä sitä, ja toisen kerran tunti ennen treeniä, sillä en pysty lämpimän ruuan jälkeen menemään salille, kun maha on vielä niin täynnä. Toi rahka-annos on vähän niinkun salia edeltävä välipala, joka täyttää hiukan masua, mutta ei kuitenkaan niin paljon, ettei reenistä tulis mitään.

Jaahans, laitetaanpa elämäni ensimmäisen kerran ruokailua esille:

Aamupala:
2dl neljänviljan puuroa ja whey 80 desi + lasi rasvaton maito. 2 kalaöljy kapselia.

Välipala:
250gr maitorahka,banaani, 50gr mehukeitto, funlight tehtynä lasillinen, blenderissä käytynä, nam!

Lounas:
Paaljon kasviksia ja kanaa 200gr ja lasi maitoa. 2 kalaöljy kapselia.

Välipala:
Kourallinen cashew pähkinöitä

Päivällinen:
Paaljon kasviksia, n.150gr kanaa, bataattia n.200gr ja 2 lasia rasvatonta maitoa.

Iltapala:
250gr maitorahka ja mehukeitto ja 2 kapselia kalaöljyä.

Riittääkö tuo mihinkään ku pituutta 181 ja paino 85kg. Ei ole tarkoitus diettailla paljoakaan vielä.

Aika vähärasvainen ruokavalio, voisit sisällyttää päivääsi esim. pari ruokalusikallista oliivi- tai rypsiöljyä, avokadoa tai kananmunia. Muuten kyllä aika hyvännäköinen satsi.

Aika vähärasvainen ruokavalio, voisit sisällyttää päivääsi esim. pari ruokalusikallista oliivi- tai rypsiöljyä, avokadoa tai kananmunia. Muuten kyllä aika hyvännäköinen satsi.

Oon miettinyt että nuo kalaöljy kapselit olisi olleet riittävät. Ennen oli kyllä tapana tehdä että nuihin salaatti annoksiin lisäsin lounaalle ruokalusikallisen oliiviöljyä ja päivälliselle kaksi ruokalusikallista, onko liikaa mielestänne?

Toinen miten toteutuksen rasvan suhteen on myös että lisäisi tuonne pirtelöön vielä rkl oliiviöljyä ja sitten iltapalalla sama setti?

Ei siis 5 ruokalusikallista vaan joko tai..

Hifistelemään kun lähdetään niin unohtu että pirtelössä on myös macaa ja pähkinöitten joukossa vedän monasti saman määrän goji marjoja :D

Unohtu muuten mainita, että vitskut vedän aamulla (ei toki selitä, miksen syö kasviksia, mutta kuitenkin). Tosiaan vois ton salin jälkeisen makaroniannoksen korvata tolla riisillä, niin tulee edes vähän vaihtelua :) Rypsiöljyä oon vetäny sen takia, että rasvaa ei muuten oikein tule.

Mikäs ton nopeen hiilarin tarkotus on ENNEN treeniä? Oon luullu, että nimenomaan hitaita hiilareita aina, paitsi treenin jälkeen, jolloin ne nopeet hiilarit edistää sitä palautumista.

ps. toi ylempi kohta oli mulle, en vaan osaa lainata sitä oikein :D
Nii emmä sit taas tiiä mikä hyöty siitä ylim. rasvasta siellä ruokavaliossa on? Sulla sitä tulee vähintäänkin tarpeeksi noista kananmunista ja jauhelihoista
Nopeeta hiilaria esim valkosta riisiä, perunamuussia jne pari tuntia ennen reeniä siksi, että sillä tankataan glykogeenivarastoja. Täysjyvä on kuitenkin raskaampi käsitellä ja imeytyy hitaammin yms.

Pistinpä kaikki kalorilaskuriin noilla pari ruokalusikallista öljy lisäyksillä:

Kalorit 2828
Proteiinia 181gr
Hiilareita 211gr
Rasvaa 135gr

Minkälaista settiä se tuollainen on, tavoitteena olla aikalailla samoissa painoissa, jos vielä hieman lihastakin. Treenit on 2xkahvakuulaa ja 2xkuntosali.

Tosin tuosta puuttuu reenipäivien palkkarit..

Pistinpä kaikki kalorilaskuriin noilla pari ruokalusikallista öljy lisäyksillä:

Kalorit 2828
Proteiinia 181gr
Hiilareita 211gr
Rasvaa 135gr

Minkälaista settiä se tuollainen on, tavoitteena olla aikalailla samoissa painoissa, jos vielä hieman lihastakin. Treenit on 2xkahvakuulaa ja 2xkuntosali.

Tosin tuosta puuttuu reenipäivien palkkarit..

Sen verran unohtu että suhteet on: PROT 35% HH 39% R 26%

Nii emmä sit taas tiiä mikä hyöty siitä ylim. rasvasta siellä ruokavaliossa on? Sulla sitä tulee vähintäänkin tarpeeksi noista kananmunista ja jauhelihoista
Nopeeta hiilaria esim valkosta riisiä, perunamuussia jne pari tuntia ennen reeniä siksi, että sillä tankataan glykogeenivarastoja. Täysjyvä on kuitenkin raskaampi käsitellä ja imeytyy hitaammin yms.

No tolla rypsiöljyllä saa ainakin nostettua vähän kalorimäärää (paino junnannu pidempään 85 kilossa). Pitäiskö sit toi treeni ennen syötävä maitorahka/maito -yhdistelmä jättää kokonaan pois ja vetää ennemmin nopeita hiilareita (riisi)?

Yleensä jos syön esim. tonnikalasalaatin tai munakkaan, en syö toista, lihapitoista, lämmintä ateriaa. Pari kertaa päivässä tulee syötyä isompi annos ruokaa. Ja rahkaa jaksan syödä sen maksimissaan 250g/päivä, koska se ei vaan maistu. Kaloreita tulee joku noin 1000-1300 päivästä riippuen. Teen voimapainotteista reeniä kolmatta vuotta aktiivisesti, enkä halua että lihakset palaa pois :D on mulla tarkemmin laskettuna toisella koneella noita p/h/r-suhteita, en nyt ulkoa muista, mitä ne viime aikoina ovat olleet.

Jokin tässä ei kyl stemmaa...
Tiedätkö muuten sun päivän kulutuksen ? Meinaa vaikka ootkin mitoilta siro niin sun peruskulutus on jotain 1500 vaikka tekisit vain todella kevyttä työtä/oleskelua. Eli jos syöt lepopäivänä sen 1000-1300 sen pitäisi olla jtn -200 ja -500kcal välillä, eli ihan ok jos haluaa laihtua. Treenipäivänä se miinus tippuu sit aika alas, ehkä vähän turhan alas. Jos pysyt tossa max -500 kcal per päivä niin sun pitäisi laihtua viikossa 500gr, tosin eihän sulla edes taida olla kauheasti mistä laihdutaa. Mikäli haluat, että lihakset säilyy niin sit sun kannattaisi syödä lisää.

Joo, en vain oikein keksi mistä ottaisi näitä fiksuja hiilareita. Jotenkin nyt älyttömän freesi olo, kun on vetänyt päivällisen niin, että jättänyt kokonaan hiilarit siitä pois. Voi mättää huolella lihaa, salaattia ja kasviksia. Pähkinöistä saa vain todella helpot kalorit ja olen aivan koukussa casheweihin! Tosin suositushan olisi varmaan syödä se "kourallinen" päivässä, mutta nyt on jo aika pitkään tullut vedeltyä pussi päivässä. Täytyy vähän fiksailla!

e. Lisäilin nyt rahkaa, kevytmaitoa ja leivät, plus leikkeleet. Vähensin puolella pähkinöitä. Makrot nyt p. 41% hh. 28% r. 31% -- kcal: 2745, p. 285g hh. 195g r. 92g. Nyt on hiilareita enemmän ja rasvaa vähemmän. Tosin myös kalorit nousivat :)

No tolla rypsiöljyllä saa ainakin nostettua vähän kalorimäärää (paino junnannu pidempään 85 kilossa). Pitäiskö sit toi treeni ennen syötävä maitorahka/maito -yhdistelmä jättää kokonaan pois ja vetää ennemmin nopeita hiilareita (riisi)?

Kyl mä jättäsin noi maitorahkat ennen treeniä pois, tein sulle ehdotuksen miten ite tekisin... Lisäsin myös kaloreita n. 400 että saisit sitä painoa ylöspäin.

1.ateria

-maitorahkaa 250g
-mehukeitto 200g
-ruisleipä x2

P38 H102 R4 597kcal

2.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

3.ateria (1.5h-2h ennen salia)
- Basmati-/jasmiiniriisi 200g
- Hera 40g

P36 H37 R1 293kcal

Palkkari

-whey-80
-malto
-maito 4dl

P41 H116 R2 659kcal

- Basmati-/jasmiiniriisi 100g
-tumma makaroni 50g

P42 H82 R17 671kcal

5.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

6.ateria

-tumma makaroni 100g

P39 H66 R16 581kcal

7.ateria

-3 kokonaista kananmunaa
-4 kananmunan valkuaista
-rypsiöljy 0g
- Pähkinöitä kourallinen

P34 H1 R32 430 kcal

YHTEENSÄ P321 H715 R93 4795KCAL

- - - Updated - - -

Joo, en vain oikein keksi mistä ottaisi näitä fiksuja hiilareita. Jotenkin nyt älyttömän freesi olo, kun on vetänyt päivällisen niin, että jättänyt kokonaan hiilarit siitä pois. Voi mättää huolella lihaa, salaattia ja kasviksia. Pähkinöistä saa vain todella helpot kalorit ja olen aivan koukussa casheweihin! Tosin suositushan olisi varmaan syödä se "kourallinen" päivässä, mutta nyt on jo aika pitkään tullut vedeltyä pussi päivässä. Täytyy vähän fiksailla!

e. Lisäilin nyt rahkaa, kevytmaitoa ja leivät, plus leikkeleet. Vähensin puolella pähkinöitä. Makrot nyt p. 41% hh. 28% r. 31% -- kcal: 2745, p. 285g hh. 195g r. 92g. Nyt on hiilareita enemmän ja rasvaa vähemmän. Tosin myös kalorit nousivat :)
Toi on ihan hyvä, jos oot dietillä niin tarkkaile miten se paino lähtee käyttäytymään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom