Oon yrittänyt panostaa ruokavalioon kertokaa mielipiteenne tästä onko tämä hyvä vai ei?
Eihän tuossa ollut ollenkaan mitään vihreää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon yrittänyt panostaa ruokavalioon kertokaa mielipiteenne tästä onko tämä hyvä vai ei?
Sitten pitää syödä ennemmän kuin kuluttaa. Laske makrojen saanti massaasi vastaan siten, että proteiinia tulee 2 - 3 g/kg ja rasvaa 1 g/kg. Loput sitten hiilihydraateista. Kalorilaskurin sijaan, onko nykyisellä syömiselläsi paino pysynyt samana? Lasket mitä olet syönyt aiemmin, niin saat siitä paljon paremman arvion kulutuksestasi. Tähän sitten 300 kilokaroria lisää päivittäin niin johan pitäisi paino lähteä maltilliseen nousuun. Jos ei, niin lisää kaloreita hieman. Mikäli massan kasvatus on ainoa tavoitteesi eli painonnousu voi olla pelkkää läskiä, niin tingi toki proteiinin määrästä ja vaihda se edullisempaan hiilihydraattiin, niin ei pääse lihakset vahingossa kasvamaan. Hiilihydraatit pääsääntöisesti ennen iltaa ja jos tasaiseen tahtiin haluaa syödä, niin rasvoilla voi sitten kompensoida tätä illalla.
Toi oli varmaan mulle.. Niin aivan, unohdin mainita mitään muuta.. yritän mm. syödä terveellisesti,proteiinipitoisesti,en liikaa, pitää lihaksistoa yllä. Käyn siis 4-5 kertaa salilla viikossa..Mitä haet tuolla ruokavaliolla?
Toi oli varmaan mulle.. Niin aivan, unohdin mainita mitään muuta.. yritän mm. syödä terveellisesti,proteiinipitoisesti,en liikaa, pitää lihaksistoa yllä. Käyn siis 4-5 kertaa salilla viikossa..
eli riittääkö tämä ruoka määrä, kun kulutan noin 2000k ja pitäis pienillä plussilla 200-300kcal. mitat 67/170
06:00 rahka + mehukeitto
09:00 puolikas ruisleipä, kahdellla leikkeleellä
11:00 tonnikalapurkki, raejuusto 100g, 2 munaa
13:30 puolikas ruisleipä, kahdellla leikkeleellä
16:00 perus kotisafkaa 400g, jotain peruna -jauheliha painotteista ja salaattia
18:00 salin jälkeen banaani
20:30 rahka + mehukeitto
Eli siis pointti on siinä että totta kai kaloreita voi ja pitää laskea, mutta kuinka hyödyllistä ja tarkkaa se on kun tarkkaa KULUTUSTA tuskin voi koskaan tietää
^prosessoitu liha (kinkku) ei ole sitä aivan "puhtainta" ruokaa kuten ei myöskään tuo patukka.. Kaloreita melko vähän lihaksen kasvatukseen, ite dieettaan samoilla.. Hiilaria vaan tuplaten ja myös hyvää rasvaa lisäisin.