Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rahka250g ja kahvi
Terse! mielipiteitä omasta ruokavaliostani,oon aina syöny vähän mitä sattuu, elopainoa nyt 75kg ja pituutta 184cm eli aika kukkakeppi toistaseksi.aloitin uuden ruokavalion tammikuussa kun kotiuduin Kaipr palveluksesta.samalla alkoi myös salihulluus. salitreeniä viikolla on 5 päivää. Mutta nyt ruokavalioon->
Aamu: Kaurapuuro lautasellinen,rasvaton maitorahka 250g,(1-2leipää (tumma),päällä leikkele+juustosiivut 2),banaani,Täysmaito 3dl ja Sanasol vitamiinit
Välipalaksi Banaani ja/tai jogurtti
Lounas: Kala/liha/kana+täysjyväriisi/peruna/makaroni (paistinpannulla tehdessä aina oliiviöljyssä paistettu)+Maito/Mehu 3dl..Salaatti
Treeni (hardsport)
Scitec Jumbo Professional jauhe palauttavaksi
Päivällinen: aika sama kuin lounas
Iltasella jogurttia
Näillä mennään normaalisti päivät, joskus aamusin mukana myös kananmuna leivänpäällä kun on illalla keitellyt! kommenttia syönnistä hyvää vaiko huonoa tai parannettavaa :D tänne vain omia ruokavalioita ja kommentteja =)!:dance:
- - - Updated - - -
ja tarkotus olisi kasvattaa lihasta ilman turhaa rasvaa =)
Moro! Tää on mun eka posti pakkiksel, älkää olko liian raakoja! :D Mutta aattelin kysyy teiä mielipidet mun ruokavaliosta/määristä/laadusta?
Aamupala:
- 2dl kaurapuuro (kuivamäärä)
- 2dl Maito
- Maitorahka tai Vitalinea juotavaprode jugurtti (protskuu 20g (purkin mukaan))
- Kuppikahvia maidolla
Lounas:
-Puolilautasta lihaa/kalaa/kanaa ja puolet perunaa/riisiä/pastaa (Veikkasin Prodet 30g, hiilarit 50g? ja rasvoista ei mitään hajua)
- 2-5dl maitoa
Treenin jälkeen:
- Palkkari 30g/prot,20g/hiil.
Välipala:
- Maitorahka + mehukeitto(sokeriton)
- Kahvia mayby?
Päivällinen:
- 300g kanaa/200g lihaa
- Kasa hiilareita
- 2dl maitoa
Iltapala
- Maitorahka + mehukeitto
- Leipä kinkulla,juustolla
- Yöprode (Night pro)
Elikkä tos on mun ruokavalio ja salilla on nyt käyty reilu vuosi ja lisäksi harrastan jääkiekkoa.
Pituus 172cm, Paino 84kg, Penkki 100kg,Mave 170kg,Kyykky 140kg.
Ja semmosta kyselisin tässä samalla et syödäänkö välipäivinäkin plussilla vai voiko vähä kevyemmin? Lautasmalli tosiaan on sitte puolet ruokaa ja toinen puolikas salaattia sekä raejuustoa. Pituus ja paino on 178cm/62,5kg (aamupaino). Ja vettä tulee juotua se pari litraa päivä.