- Ikä
- 29
Järkee vetää gainerii mättöpäivän ?!?
Kalorit on mättöä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Järkee vetää gainerii mättöpäivän ?!?
No jos gaineri idea on se et ei muuten saa kaloreita täyteen - eli jos ruuasta saa yllinkyllin kaloreita niin gainerin idea vähän kusee ja on rahan haaskausta.
ööh? Varsinkin mutantin ottaminen mättöpäivänä on pikemminkin vaa suotavaa ns "cheatmeal" ideana tankata kunnolla kaloireita ja mutantista niitä saa erittäin hyvin, en ymmärrä mielipidettä ettei sitä olisi järkeä ottaa mättöpäivänä päinvastoin kaikkikalorit irti mitä saa vaan kurkusta alas.
Eikai siinä mitään järkeä ole niin paljoa syödä kuin vain kurkusta alas saa? Itse ainakin helposti saan mättöpäivien kalorit normiruuasta. Mutta tapansa kullakin.
Mites muuten, syöttekö tuplasti normipäivän kalorit mättöpäivänä vai kuinka?
Itse en ainakaan mieti miten paljon ylimääräistä syön. Syön mättöpäivinä, mitä haluan ilman että lasken kaloreita, koska ei se yksi päivä sinua tapa vaikka vetäisitkin ilman kaloreiden laskemista kunhan vähän ajattelee mitä syö. Sopivasti tänään ollut juuri mättöpäivä ja mennyt normiruokien lisäki:
350 g irtokarkkeja
Helvetin kokonen rinkelimunkki :D
pari fanipalaa
Illalla duunaillaan kavereitten kanssa vielä tortilloja ja syään jotain muuta pientä
Sunnuntaina aloitetaan pieni parin kilon kiristely sitten
äske 200g luomu täysjyväpastaa, 150g kanaa, 300g nuppuvihannekset, 2dl ruokakerma 15% ja 1.5l vettä
Välipalaksi söin... 180g tonnikala purkin, pienen lasin maitoa ja 45g pähkinöitä
miks lainasit mun viestiä?