Kiitoksia palautteesta! Se on sanottava puolustukses tohon hedelmiim et normi päivänä tulee syötyä aamulla 200g mustikkaa kaurahiutaleitten kera..
ei mustikka ole hedelmä vaan marja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia palautteesta! Se on sanottava puolustukses tohon hedelmiim et normi päivänä tulee syötyä aamulla 200g mustikkaa kaurahiutaleitten kera..
Tänään aamulla kaurapuuro + berocca + vettä.
Salille mennessä proteiinipatukka. RPM:n jälkeen palkkari.
Kotona appelsiinituoremehua ja taas kaurapuuroa.
Päikkärit.
Tee.
Iltaruualla ite tehdyt lohkoperunat ja porsaankyljykset, uunin kautta.
Pitkin päivää oon juonu vettä.
aika vähän proteiinia :(
Juu mä tiedän että sitä pitäs olla enempi ja joinain päivinä onkin, ei ihan joka päivä "suositusten" mukaisesti.. tähän täytyy panostaa =)
Mikä noissa kananmunissa muuten on se suositus kun muistelisin jostain lukeneeni että n. 3 kananmunaa viikossa ois hyvä määrä?
Kalaa en pahan allergian takia voi syödä yhtään ja en siis voi syödä edes omega kapseleita jotka on tehty kalanmaksaöljystä.. mustikoissahan on myös omegaa?
Jees, minä kiitän näistä vastauksista =)
Nyt on muute sit kaupasta ostettu sitä proteiiniakin...on rahkaa, munia, lihaa ja muuta terveellistä =)
No ei noilla kaloreilla mun mielestä vielä painoa nostella. Punttimimmitkin taitaa täällä bulkkailla jollain 2500kcal ja sä oot ainakin profiilin mukaan mies. Muuten noi ruuat näyttää ihan hyvältä, mutta en ole vakuuttunut, että nuo kalorit riittävät lihakskasvuun. Nouseeko paino?
Paino heittelee itsellä 54.5-56kg välillä aamuisin, mutta keskimäärin ollut kuukauden päivät 55kg ympärillä. Itse ainakin tuntuu, että noiden kaloreiden pitäisi riittää, mutta tosiaan on tuloksetkin junnanneet kuukauden ajan about samoissa, sekä palautuminen jumii välillä.
Käy vaikka 3 kertaa viikossa vaa'alla heti aamusta (WC käynnin jälkeen) ja kirjaa paino ylös. Sitten lasket viikkokeskiarvon. Jos tuo on noussut viime viikosta niin toimii, mutta jos laskee tai pysyy samana niin lisää kaloreita. Mun mielestä tolla aktiivisuudella vois ihan hyvin vetää jotain 2500kcal-3000kcal riippuen aineenvaihdunnan nopeudesta.
Mitä mieltä olette ruokavalioesimerkistäni, syönkö tarpeeksi ja tarvitseeko tehdä jotain muutoksia, tuleeko proteiinia liika?käyn salilla 2xviikossa lisäksi harrastan jalkapalloa/lenkkeilyä. Olen 22 vuotias nainen 173cm 58kg.
Aamu: kaurapuuro 40g+marjat
Valkuaisia 90g
Ruispala+becel 10g+juusto 15g
Välipala: proteiinipatukka
Lounas: salaatti
Tonnikala vedessä 150g
Valkuaiset 90g
Oliiviöljy 14g
REENI -> mass recovery 40g
Rasvatonmaito 300g
Päivällinen: täysjyväspagetti 70g
Paistijauheliha 150g