Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksinkertaisesti kroppa tarvitsee polttoainetta tasaisesti ja kokoajan. Kaatamalla isoja kertaannoksia, ylimääräinen polttoaine menee läskiksi ja siis hukkaan. se ei jää minnekkään varastoon odottamaan. 4 tunnissa annos kun annos on poltettu tai siirretty eteenpäin - imeytyminen on rajallista.

Kummasti esim. Intermittent Fasting, Warrior Diet yms. perustuvat suurin kerta-annoksiin ja pitkiin paastoihin.

Ei se keho tartte tunnin välein ruokaa vaan yleensä se on ihmisen mieli, joka haluaa ruokaa, koska se pn tottunut siihen tietyin ajoin. Ja kuten edellä mainitut ruokailusysteemit on toimivia, varsinkin leangains laihduttaessa. Bulkatessa en ttiä, koska proteeinisynteesi saattaa heikentyä tai sitten ei. Mutta varsinkin jos on syönyt runsaan ateria niin kyllä se siellä mahassa on varsin pitkään.
Ja varastoituneen rasvan määrä ei riipu ateriarytmistä vaan enimmäkseen kaloreista. Ja rasvavarastothan ovat juuri sitä varastoa mistä sitä energiaa otetaan, kun muualta ei saada (toki lihasten purkukin on mmahdollista, mutta se ei ala heti vaikka olisi syömättä 12h.)

Onnistuu myös IF:llä, kyllä sitä käytetään muuhunkin kuin painon tiputtamiseen.

Hienoa.

Kun puhuttiin tuosta 17v, 188/59 kaverista niin on viisasta oppia ensin syömään ja oikein. Jos haluaa kroppaan voimaa ja kokoa niin se ei todellakaan tapahdu mainitsemiesi ruokailutekniikoiden kautta.

Hienoa.

Kun puhuttiin tuosta 17v, 188/59 kaverista niin on viisasta oppia ensin syömään ja oikein. Jos haluaa kroppaan voimaa ja kokoa niin se ei todellakaan tapahdu mainitsemiesi ruokailutekniikoiden kautta.

Joo, siinä olet kyllä oikeassa, että alussa tuon ikäisenä kannattaa noudattaa sitä peruskaavaa. Sanoin vaan, että toisinkin voi hommat tehdä.

Haluaisiko

Joku jaksaa tehdä minulle (minun puolestani) ruokavalio-pohjan??

Ajatus olisi keventyä 0,2-0,5 kg viikossa.
Harrastuksia on joka lähtöön, eli pitäis olla myös sitä hiilaria protskun lisäksi.
ma; akrobatia
ti; aamulla uinti, illalla kehonhuolto
ke; voimistelu
to; aamulla uinti, illalla sali
pe; LEPO
la; sali
su; LEPO

yleensä pidän jatkuvasti jonkun sortin toria syömisissäni, mutta nyt en vaan jaksa.
Jos joku haluais auttaa tätä tytteliä laihtumaan lantiolta ylimääräiset, niin olisin todella kiitollinen :)

olen 174cm/72kg, lihasta löytyy silleen että huomaa että urheilen, mutta ei erotu läskin läpi enempää :D
Ja harrastuksethan on vasta aloitettu joten olen aivan poikki kokoajan ja kaiken lisäksi jalkavammainen, mikä hieman rajoittaa.

Mut näillä mennään!

Ja kiitos jos joku jaksaa tehdä tollasen mulle.

Joku jaksaa tehdä minulle (minun puolestani) ruokavalio-pohjan??

Ja kiitos jos joku jaksaa tehdä tollasen mulle.

Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:

Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

Tuo voisi toimia. Jos tuo tuntuu liian pieneltä, voit lisätä vähän jotain. Tuon salaatin voi tietysti korvata myös jollain muulla saman tapaisella kotona tehdylläkin, jos ei joka päivä haluu mäkkärissä käydä.

Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:

Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

Tuo voisi toimia. Jos tuo tuntuu liian pieneltä, voit lisätä vähän jotain. Tuon salaatin voi tietysti korvata myös jollain muulla saman tapaisella kotona tehdylläkin, jos ei joka päivä haluu mäkkärissä käydä.

Jep mut toi mäkkärisafkan vois vaihtaa normi kanaan ja salaattiin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pudottelin tuossa blenderiin purkin rahkaa, kiwin, pellavarouhetta, mustikoita ja lorauksen mansikkajugurttia maun parantamiseksi. Ketään kiinnosta tippaakaan, mutta oli helvetin hyvä pirtelö.

Jep mut toi mäkkärisafkan vois vaihtaa normi kanaan ja salaattiin :D

No eipä tossa mäkkisalaatissa mitään huonookaan oo.

Salaatissa
Energiasisältö 185 kcal
Proteiinia 27 g
Hiilihydraatteja 4 g
Rasvaa 7 g
Suolaa 1,2 g
Tyydyttyneitä rasvoja 5 g
Sokeria 3 g
Kuituja 3 g

Kastikkeessa
Energiasisältö 45 kcal
Proteiinia 2 g
Hiilihydraatteja 6 g
Rasvaa 2 g
Suolaa 0,9 g
Tyydyttyneitä rasvoja 1 g
Sokeria 3 g
Kuituja 0 g

Leipäkuutioissa
Energiasisältö 65 kcal
Proteiinia 2 g
Hiilihydraatteja 10 g
Rasvaa 2 g
Suolaa 0,3 g
Tyydyttyneitä rasvoja 1 g
Sokeria 1 g
Kuituja 0 g

Mun mielestä ihan pätevä ruoka. Yhteensä 295kcal 31prot 20hh 11r

Aamulla 2 kuppia kahvia, lysin omega3-kapseli, 2 ruisleipää kinkulla, juustolla ja paistetuilla kanamunilla, proteiini/kreatiini sheikki.

Iltapäivällä 7g crazea latariks ja salin jälkeen palkkari proteiini/malto/kreatiini sheikki. Päälle lautasellinen kalakeittoa, lasi piimää, sipsipussin jämät ja banaani.

Ehtoommalla otan rahkaa ja ananasta ja proteiinisheikin.

Simbbel ääs thät.. liekö nyt mikää optimaalinen setti, mut ei haittaa. Olen ravittu, tyytyväinen ja paikat tutajaa reenien takia joten olo on melko miehinen ja euforinen (ei johdu crazesta :P)

Aamulla 2 kuppia kahvia, lysin omega3-kapseli, 2 ruisleipää kinkulla, juustolla ja paistetuilla kanamunilla, proteiini/kreatiini sheikki.

Iltapäivällä 7g crazea latariks ja salin jälkeen palkkari proteiini/malto/kreatiini sheikki. Päälle lautasellinen kalakeittoa, lasi piimää, sipsipussin jämät ja banaani.

Simbbel ääs thät.. liekö nyt mikää optimaalinen setti, mut ei haittaa. Olen ravittu, tyytyväinen ja paikat tutajaa reenien takia joten olo on melko miehinen ja euforinen (ei johdu crazesta :P)

noin vähän ruokaa ;__;

185cm/113kg jannu ja nyt vähän dieetti mielessä, reeniä takana semmonen 4 vuotta joten kiristely ois kiva. Kysynkin nyt mielipidettänne ruokavaliosta jolla aattelin lähtee menemään

aamupala: 50g heraa, yks ehrmanni, 100g kaurahiutaleita, 115g ananasviipaleita, joku 4dl vettä blenderillä sekasin ja naamaan + 5dl appelsiinimehu, vitamiinit, bcaa yms
lounas: 100g riisiä, 250g broilerin fileesuikale (maustamaton), 250g vihannessekoitus
välipala: 4 paistettua kananmunaa, 5dl mustikkakeittoa
iltaruoka: sama kun lounas
iltapala yks ehrmanni, 12kpl omega3 kapseleita, 30g rypsiöljyä ja zma

p 271g / hh 284g / r 89g ja 3004kcal.

Reenipäivisin sitten tietysti palkkari mukana.

Mä kuolisin tolla setillä alle viikossa.

Joo se on helvetin vähän, mut mulla on pieni laihiskuuri menossa + olen muutenkin tosi pieni mies 65kg/165cm.
Normaalisti kyl syön enemmän ja useammin, mut ei sekään päätä huimaa.

söin eilen kebabbilan pitsan, energiajuomaa ja illalla vielä rilliltä kebabbisämpylä. haters gonna hate.

7:30
- Kaurapuuro veteen + puolukkahilloa ja rasvatonta maitoa
- 250 g maitorahkaa
- Pieni banaani
- Maitokahvi
- 3 kalaöljykapselia

11:30
- Linssi-tonnikala-tomaattimuhennosta (140 g tonnikalaa, 40 g linssejä, 200 g tomaattimurskaa, mausteita)
- Pieni annos salaattia (oliiveja, porkkanaa, kurkkua, valkosipulia)
- Omena

16:00
- Iso annos kesäkurpitsakeittoa
- 2 ruisleipää, päällä tuorejuustoa ja meetvurstia
- 1 rkl oliiviöljyä
- Banaani

20:00
- 2 keitettyä kananmunaa
- Annos kaurapuuroa veteen + omenahilloa
- 2,5 dl rasvatonta maitoa

Kcal 2100, P 138 g, HH 201, R 71

Näin flunssassa ei oikein maistu sapuska, joten kalorit jäivät hieman vajaaksi. Vaan eipä tuo kulutuskaan mikään kummoinen ole kun ei pääse urheilemaankaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom