Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas olisi ollut elämä paljon helpompaa, jos ei olisi mennyt kikkailemaan laskurien kanssa..
Eli löysin itteni tilanteesta, jossa oon päivällisen ja välipalan jälkeen mättänyt tänään 2100kcal (38/32/30), ja tarttis kehitellä jotain järkevää syömistä kauppareissulta.
Painoo on tollane 81kg (rasva% joku 10), ja alla punttireeni. Sellanen ainakin 800kcal olis saatava vielä imastua, mutta sitten päästäänkin itse ongelmaan.
Mitä sitä tällä kertaa vetäis naamariinsa niin, että kalorit tulee jotakuinkin täyteen, muttei myöskään menis älyttömästi yli?
Ja makrojen suhteesta vielä; proteiinia kun alkaa olemaan tarpeeksi tälle päivälle, täytänkö kalorit mieluummin rasvalla vai hiilareilla?
Täytä kalorit ennemmin hiilihydraateilla, jos rasvaakin on jo tarpeeks tullu. Täysjyväriisiä vaan syömään vaikkapa (yllätys yllätys) kanan kanssa.
Tänks!
Kanaa (tai jauhelihaa) tuleekin mätettyä melkein joka ilta. Turhan harvoin vaan tulee keiteltyä riisiä kylkeen..
after death -chilikastike
Tossa on ehkä vähän turhankin reilut miinukset. Ainakin 300kcal tohon vois mun mielestä lisätä, mut jos noin toimii, jatka samaan malliin.
Mitä porukka on tämmösestä päivän ruokailuista mieltä:
Aamupala:Banaani jogurttia 1L.
Lounas:250g pastaa,400g raejuustoo,150g tonnikalaa.
Välipala:pari ruisleivän siivua,päällä juustoo ja kinkkua.
Päivällinen:uusia perunoita 5-6kpl,lihapullia tms kylkiäisenä.
Palkkarina: 1L maitoo+Mass Recoveryä 3 mitallista,eli sen verran mitä pöntön kyljessä on suosituksena.
Iltapala: Saarioisten tonnikalasalaatti ateria,olisko ollu 200g annos muistaakseni.
Onko ihan ok vai päin helvettiä?
Tarkotus siis olis se että plussakaloreilla mentäs kun massakausi menossa xD
^Vihanneksia, hedelmiä, marjoja, juureksia yms! Banaani jogurtti nyt ei ole mikään paras aamupala, koska aika sokeroitua tavaraa vaikka litrassa on proteiiniakin ihan ok. Onko pastan paino keittämätön vai keitetty? Itsetehdyt lihapullat ok, valmispyörykät eivät. Tommonen valmissalaattikin vois olla parasta, jossain roskiksen pohjalla... Hyviä rasvoja sulla ei näytä tulevan ollenkaan ja muutenkin rasvat taitaa tulla lihapullista ja juustosta. Mikä on makrojakauma ja kokonaiskalorit?
Tarttee juu alkaa jotai hedelmiä popsiin.Onko aplarit ihan ok hedelmiä?Marjoja tulee syötyä sillon kun niitä vaan puskaan tulee,sama koskee omenia.
Pastan paino keittämättömänä.
Tuo jogurtti vaan on siitä kätevä kun tulee syötyä aamupala työmaalla töiden ohessa niin on helppo hörpötä purkista.
Niin ja unohtu mainita että aamusin otan rypsiöljyä 1rkl mikäli sillä mitään merkitystä on.
Valmis pyöryköitä tai kananugetteja yleensä on kun oon vähä laiska tekeen itte mitään sörsseleitä,sama koskee tota salaattia :D
Makrojakaumasta en tiä mitään,kokonais kaloreistaka en oo sen paremmin perillä,mutta tarvii joku pv kattoo ja laskee ne.
Kokonaiskulutuksestakaan en osaa kyllä heittää mitään arvioo,mutta ei sitä pahemmin muuta liikuntaa tuu kun salilla käynti ja mitä sit töissä tulee liikuttua/tehtyä.