Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ En sanonut, että kaikki ruisleivät vaihdettaisiin puuroon vaan kysyin mitä sitten tarkoitit, että on turha päivittäisellä tasolla vaihdella noita, mutta viikottaisella se ei ole turhaa?
Oon huomannu täs parin päivän aikana, että napostelen kevyesti noin 2 purkkia tälläsiä
http://www.snellman.fi/fi/tuotteet/ohuen-ohut-pippurinen-broiler per päivä ihan vaan välipalaks :D En voi mittään, ne on niin törkeen hyviä!! Tossa vaan tulee vissiin suolaa jonkin verta paljon.. Onko muita haittoja?
Ei siinä mitään muuta pahaa näytä olevan, ellei pelkää E-koodeja. Paljon tollanen paketti maksaa, jos niitä voi tollasia määriä ihan vaan napostella? Maistuis varmaan mullekin...
Eli mitä parannuksia minun pitäisi tehdä ruokavaliooni, että patti alkaisi kasvamaan ihan uudella innolla? Maltillisesti olisi tarkoitus lähteä kasvattamaan niin, että ei menisi se painonnousu överiksi vaan tasainen hyvä tahti eli jotain pientä proteiinin lähdettä kaipaisin avuksi.. Maapähkinöitä syön kourallisen päivässä, mutta nekin laittavat hyvin vatsaa sekaisin, joten se kourallinen on se max..
Pisti kyllä silmään että missä sun kuidut on? Lisää nyt sit jotain siemeniä, salaattia enemmän ja täysjyväleipää tuohon ruokavalioos ennen ku räjäytät vessanpöntön :D Ja kaloreita voi nostaa esimerkiksi joillain välipaloilla tuohon aamupalan ja lounaan välille mahtuu hyvin yksi ja iltapalaankin voisit lisätä.. Tuli mieleen kun syöt noin paljon rahkaa/jogurttia niin tuommoisia myslejä, pellavansiemenrouhetta, marjoja voisit lisätä niitten kanssa.. Tuo kalorimäärän suuruus riippuu kanssa siitä, mikä kunto sulla on tossa 100 kilossa: fläsää, lihasta, bulkkikunto? Jos nyt fläsää suurimmaksi osaksi on niin pari välipalalisäystä ja täydennystä nostanee kaloreita sen verran, että se läski palaa ja silti sitä pattia kertyy.. Voit sitten myöhemmin katsoa sitä ruokavaliota paremmin uudestaan.. Mutta jos tarkoituksesi on pitää nykyinen 100-kilon kunto niin sitten tarvii kyllä syödä jonkun verran enemmän.. Ja mun mielestä paras tapa lisätä sitä proteiinien määrää on sen raejuuston lisäksi se hera, vaikka et sitä viitsisi hirveästi tuhlailla.. Kananmunanvalkuainenkin on yksi vaihtoehto, mutta siitä mulla ei ole kokemusta. Netissä myydään kyllä heraa hyvään hinta-laatusuhteeseen isoja määriä, jos olet tähän mennessä ostanut sieltä Prisman hyllyltä niitä Fastin semi-kalleita pusseja..
Okei, mistä lähden hommaamaan lisää hyviä hiilareita? Proteiinit lepopäivinä tosiaan siinä 140 gr paikkeilla, koska silloin en juo palkkaria