Esimerkiksi IF:llä kananmuna on lepopäivinä aika optimaalinen ruoka. Ostaa vielä omegamunia, niin monityydyttymättömien omega-6/omega-3 -rasvahappojen suhde lähellä 1:1 (ovat tosin ylihintaisia) + se fakta, että tyydyttyneet rasvahapot stimuloivat testosteronin tuotantoa. Itse ainakin suosin kananmunia esim. jonkun rypsiöljyn sijaan, jonka nauttimiselle en ole kuullut hirveän hyviä perusteluja. Extra-neitsytoliiviöljy toki on kohtuukäytöllä ihan mainio rasvan lähde.
Totta varmaan, että onkin, mutta meinasinkin lähinnä tota järkyttävää määrää pitkällä tähtäimellä. Ja ne omegamunat on ihan kusisia, mä syön vaan luomumunia, kaik muut maistuu kalanmaksaöljylle vaikka ei omegamunia oliskaan.. Johtunee siitä ruuasta mitä noille elukoille syötetään :urjo: (mies käyny pari kertaa muutamat salmonellarehut imemässä ja kertonut mitä settiä se on). Mä vedän mielummin sitä 2% raejuustoa ja omegat kapseleina sekä päälle muut eläinrasvat mitkä tulee päivän safkoista. Se riittää vallan hyvin päivittäiseen hormonitoimintaan ja aivojen rasvaukseen eikä tarvii kuormittaa elimistöä ylimääräsellä kolesterolilla Mutta nä on makuasioita