Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rasvaa liian vähän ellet paina 27 kiloa....
Kuva ruokavaliosta
Oon alottelemassa diettiä (tavoitepaino 79kg ja lähtöpaino on 83.3kg) (rasvaprosentti silmämääräisesti 15% +-1%).
Väsäsin ylläolevan kuvan mukaisen ruokavalion, jota ois nyt tavoitteena noudattaa ainakin pari viikkoa ja heti kun alkaa samat ruoat kyrsimään niin muokkailla niitä pitäen kumminkin samat prosentit ja kalorit.
Kuvan tuotteiden lisäksi syön aamulla möllerit ja yleisvitamiinitabletin.
Liikuntana toimii tunnin salireeni neljästi viikossa, yksi tunnin kävelylenkki ensimmäisenä välipäivänä, toisena välipäivänä 30min juoksulenkki ja yksi liikunnaton lepopäivä.
Ruokavalio lyhyesti:
kalorit 2094kcal
p244/h136/r79
p44%/h24%/r32%
Olisko tossa mitään korjattavaa tai muuta mainittavaa?
Makrot vaikuttaa varsin hyviltä dieetille, samoin treenin määrä. Itse en lähtisi tuosta ainakaan yhtään lisäämään aerobista. Ruokavaliosta omalla kohdalla korvaisin kyllä heran ja maidon jollain täyttävämmällä tavaralla kuten raejuustolla, tonnikalalla tms. Myös makaronin sijaan vetäisin varmaan aimoannoksen juureksia tai wokvihanneksia, jotta saisi mahan paremmin täyteen. Mutta jos et ole nälissäsi tuolla ruokavaliolla tai kukkaro ei anna periksi syödä enempää kasviksia (eivät ole kyllä kalliita), niin varsin hyvältähän tuo jo näyttää. Protskua on ainakin tarpeeksi ellei liikaakin. Itse ehkä vähentäisin hieman protskua ja lisäisin hiilaria, niin pysyy voimatasot ehkä paremmin miinuskaloreillakin.
Eilen:
- Valio maitorahka 250g
- Tonnikala hiutaleina vedessä 150g
- Sheikkeri Sci-MX Lean Grow MRF
- Ruisleipäpläjäys missä täytteitä välissä
Tänään:
- En ole syönyt mitään
Kuulostaa järkevältä. NOT. Tuo ruokamäärä ei taida riittää edes vuodepotilaalle, ellet sitten kiskonut pakettia ruispaloja kerralla.
Totta turiset. Ei tuossa olekaan mitään järkeä. Tuo oli vaan tuollainen totaalinen syömättömyys päivä kun oli suoraan töistä menoa ja illalla sitten mietin että paastotaan nyt kunnolla. IF tyylillä oon nyt syönyt ja painoa vähän pudottanut. Tarkoituksella siis laihduttu eilen normaalia enemmän.
No ei tuokaan nyt ihan IF:n oppien mukaiselta näytä.