Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulle kanssa sama juttu ku Terpanille, kasviksia lisää! Ethän sä saa kuituja paljoo mistää. Millasilla hiilareilla pysyt ketoosissa? Kattelin vaa ku sulla on banaanit, ruisleivät ja puol kiloa rahkaa listalla...
Siis, minulla ei ole mikään ketodietti menossa, mutta laitoin vain, että keto päivä, koska hiilarit ovat aika alhaiset tälläisenä päivänä...
1. 4x ruisleipää juustolla ja makkaralla, lautanen elovena kauraa, 0.5l maitoa, tomaatti
2. 3x karjalanpiirakkaa juustolla, 4x vehnäleipää (täysjyvä) juustolla ja makkaralla. 0.6l maitoa
3. 60g kurkkua, 50g, pähkinöitä, muroja hillolla 2 lautasellista, 0.4l maitoa. 150g maitorahkaa.
Painan 61kg ja näillä + treenillä lihasta olis tarkotus kasvattaa. Juu tiedän, jotain on tossa vialla, sanokaa toki typerämmälle.
Juu, eipä voi ketodieetistä puhua edes huumorilla, kun taitavat päivän hiilarit heilahtaa reilusti yli sadan gramman. Matalahiilihydraattinen, kenties, mutta ketoosista ei voi kyllä puhua tuollaisen päivän kanssa samassa lauseessa.Sulle kanssa sama juttu ku Terpanille, kasviksia lisää! Ethän sä saa kuituja paljoo mistää. Millasilla hiilareilla pysyt ketoosissa? Kattelin vaa ku sulla on banaanit, ruisleivät ja puol kiloa rahkaa listalla...
Unohdin lisätä lounaan tuohon eli:Moi!
Olen 14v. 175/67 poju...
Onko tämä minulle hyvä ruokavalio? Käytän 1-jakoista ohjelmaa 3x/vko! Lihasmassaa/ voimaa olis tarkotus hankkii!
aamu: 2 vaasan ruisleipää + päälliset, 2desiä jogurttia + 2rkl heraa, 3dl maitoa
päivä: perunaa ja lihaa täys lautasellinen, ruisleipää+päälliset, maitoo
välipala: banaani, 2 ruisleipää + päälliset
ilta: hera 2dl, maito 3dl, 200g rahkaa, raejuustoa + ruisleipää + lihaa vähän