Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

tänään:

aamupala: rahka 250, vitamiini pilleri ja vitamiini mehua lasillinen

päivällinen: jauhelihaa 250 g, maissia 40 g, maitoa 4 desiä

välipala: rahka 250 g

välipala 2: semmosta juustoa jossa on paljon proteiinia :D joku 50 g, maitoa 3 desiä

iltapala: rahkaa 250 g, vitamiini mehua.

dieettiä,dieettiä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupala: Bansku, 2 omenaa, desi vehnäleseitä ja linessa raejuusto 200g (banaani mössöksi ja omenat raastetaan ja sitten kaikki sekaisin) + Animal Pak ja 2 kupposta vihreää teetä

Palautusjuoma Mass Recovery 70g

Lounas: Paellaa 700g

Päivällinen: Wokattua kanaa, paprikaa ja herkkusieniä paistetun (täysjyvä tietenkin)riisin kanssa

2 kuppia vihreää teetä lisää

Iltapala: 30g manteleita, 16g rapsiöljyä, 500g milbonan maitorahkaa ja 5kpl kananmunia

Magnesium ja sinkki tabletit ennen unia.

Pitäis olla kalorit siinä 3400 luokkaa... Massakaudella on kiva olla :D

Syön useimmiten seuraavasti:

Klo 7: Kaurahiutale 80g, maito 3dl, jugurttirahka (Milbona). Takaisin nukkumaan.

Klo 11: Treeni crossfit-tyyliin (tosin ei niin kovia treenejä kuin niiden nettisivuilla).

Treenin jälkeen: 3dl appelsiinimehua (tuorepuristettua, sisältää hedelmälihaa).

Klo 13: salaattia 200-300g, oliiviöljyä, lihatuotetta 150g, lisuketta reilusti, ruisleipä.

klo 16: rahkaa 250g, pari näkkäriä.

Klo 19: rahkaa 500g, öljyä 20g, pari palaa tummaa suklaata, vitamiinit.

klo 21: kaurahiutale 80g, 3dl maitoa

klo 23: rahkaa 500g, öljyä 20g tai saksanpähkinöitä 50g, reissumies.

tälle päivälle ajattelin seuraavanlaista:

aamupala: täysmaitoa 7dl + soijaprotsku

treeni

palautusjuoma: 24kpl pirkka-kaljaa
toi on usein se viikonlopun menu :D paitsi että tulee syötyä sitä ruokaakin paitsi sillon illallä vähemmän kun juodaan sitä pirtelöä. kehitys ottaa takkiin mut.. win-lose..

Vihdoin uskaltauduin rekisteröitymään pakkotoiston sivuille ! huih

aamupala:
neljän viljan hiutale 40 g
raejuusto 100g
mehukeitto 1 dl
maitokahvi
omega3 tabletti x 2

Lounas (koulussa)
kalakeitto
omena

päivällinen
kaalilaatikko
minitomaatteja
maitokahvi

-spinning 60 min-

iltapala
maitorahka 250 g
raejuusto 100 g

Mites nämä light-/zero-limsat? Olen totaalisesti koukussa, korvasin aikoinaan kahvin PepsiMaxilla ja nyt en halua edes lopettaa. Mutta kuinka haitallista tuon sisältö oikein on? Tarkoitus on kuitenkin tiputtaa rasvoja.

Ei se laihduttamiseen vaikuta millään tavalla ainakaan itselläni, mutta onhan sitten niitä, joiden mielestä aspartaami ja kaliumasesulfaami ovat itse saatanan keksintöjä. Aspartaami vain hajoaa jo ruoansulatuskanavassa liudaksi samoja aminohappoja, joita jengi vetää täällä tuhatkertaisia määriä palkkareiden yhteydessä.

Tältä näyttäis eka bulkkiviikko

Bulkki 1.JPG

Perus kotiruokaa oon syöny.
Aamupala: smoothie, omegat, d-vitamiini, c-vitamiini, monivitamiini
Välipala: rahkaa, leipää, banaania, maitoa
Lounas: lihaa/kanaa ja perunaa/riisiä/pastaa, vihanneksia, leipää, maitoa
Välipala: leipää, banaania, maitoa
Päivällinen: sama ku lounas
Iltapala: kaseiinia yks mitallinen, omegat, magnesiumit

Ennen treeniä aina 10g glutamiinia, 2g beta-alaniinia, 500mg c-vitamiinia
Heti treenin jälkeen palkkariks 50g malto6, 30g hera80, 10g glutamiinia, 500mg c-vitamiinia

Näillä mennään! Paino loivassa nousussa.

Kiristelykuukausi pyörähti käyntiin! Tarkoituksena tiputella 86kg:sta johonkin 80kg paikkeille tai vähän alle. Tällaisella lähdettiin liikenteeseen:

Aamupala:
3 keitettyä kananmunaa
250g rahka

lounas:
pieni annos spagettia, enemmän jauhelihakastiketta
reilusti salaattia

välipala:
250g rahkaa 4,2%
omena

päivällinen:
liha-makkara-porkkana pataa lautasellinen (300-400g ehkä)
salaattia

illallinen:
250g rahkaa
1rkl pellavansiemeniä
1rkl rypsiöljyä
kurkkua, tomaattia

~1800kcal
P: ~185g
HH: ~80-100g
R: ~50g

Löytyykö kenelläkään huomautettavaa, parannettavaa?

Enemmän rasvaa? Ainakin, kun hiilaritkin on noin alhaisella.

Itse olen saanut sellaisen ohjeen, että rasvaa pitäisi saada 1g per painokilo ja jos nyt VHH:lla olet, mitä noista lukemista päättelin, rasvaa pitäisi ottaa vielä sitäkin enemmän. Ja eikö, muutenkin 1800kcal ole aika kova kalorivaje 86 kiloiselle? Näin veikkaisin vaikken kulutustasi tiedäkkään. Omalla kohdalla paino laskee 2500 kalorilla ainakin jos edes jotain teen ja oma painoni on hitusen alle 70kg.

Että katso ettei liian nopeasti tipu....

Jep itsekin katsoin että rasvaa olisi varaa lisätä. Muttamutta, hiilareita en pysty pitämään tuota alempana, ja proteiinia ottaisin varmuuden vuoksi ihan minimissään 2g/painokilo. Rasvaa jos lisätään, kalorit nousee. Kalorit noin alhaiset siksi, että lukemani ja kuulemani perusteella lyhkäsillä dieeteillä voi vähän reilummallakin vajeella mennä ilman pelkoa sen suuremmasta lihaskadosta varsinkin jos proteiininsaanti on riittävä. Olenko hakoteillä? Viime keväänä paino tippui sopivaa vauhtia päivittäisen kalorisaannin pyöriessä ehkä 2000-2200 paikkeilla. Kyseessä oli silloin reilun kolmen kuukauden dieetti, eli pidempi kuin nyt.

Se mitä mä olen ymmärtäny niin reippaasti yli 1000kcal kalorivaje per vrk alkaa syömään lihasta aikatavalla jo ekan viikon jälkeen. Tiedä sitte miten käytännössä on, mutta parhaiten ainaki omalla kohdalla toimii pitempi dieetti jossa kalorivaje on n.500kcal per vrk.

Mä neuvoisin että otat proteiinia vähintään 2,5g per painokilo, rasvaa tulis ottaa sellaset ~30% päivän kokonaisenergiasta joka tässä tapauksessa olis 60g. Eli jos meinaat ton 1800kcal syödä niin proden ja rasvan jälkeen sulle jäis n. 400kcal jotka otat hiilareista, eli 100g. Ja vielä vinkkinä, että syö ainaki 3/4 päivän hiilareista aamupalalla ja treenin ympärillä. Loput 1/4 tulee sit oheistuotteena päivän muilla aterioilla. Tämä siis mun mielipide ja näkemys asiasta, ei välttämättä mikään absoluuttinen totuus.

Eilen normi ruokailu.

Aamupala:
-60g kaurahiutaleita
-30g mass whey
-250g rahkaa
-Ruokalusikallinen kalaöljyä
-Kromi,Sinkki,Berokka,D-vitamiini,Magnesium
-0,5L vettä

Ennen treeniä:
-Banaani

Treenin jälkeen:
-Mass whey 40g
-Malto 40g
-American cretiini n.8g

Ruoka:
-Riisi 100g (kuivana)
-Jauhelihakastiketta (omatekosta) 2 isoa kauhallista
-250g kukkakaali parsakaali porkkana juttua
-100g raejuustoa
-1 banaani

Välipala:
-2kpl ruisleipiä
-Kinkku
-2 mandariinia
-kahvi
-vähän ananasta, vesimelonia, hunajamelonia

Ruoka:
-100g riisiä kuivana
-Jauhelihakastiketta (omatekosta) 2 Isoa kauhallista.
-250g kukkakaali, parsakaali porkkana juttua
-100g raejuustoa
-Valio rasvaton mustikka jugurtti

Välipala:
-Tonnikala vedessä.
-2leipää
-Kinkkua
-Paprikaa ja vähän hedelmäpaloja

Iltapala:
-5 Kananamunan valkuaista
-1 siivu leipää
-n.15g neitsyt oliiviöljyä.
-jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua
-100g raejuustoa
-30g mass whey
-4 siivua kinkkua

Arvosteluja?? 176cm 83,2kg rasvat 13.5%
LIHASTAAAAAAAAA HAKEEEEEMAAASSAAAAAA!!!

Söin eilen huonosti:

Lounas: chili con carne riisillä (1-kauhallinen, rafla pihistelee.. ehkä 100g jauhelihaa). Salaattia, leipäviipale, lasi maitoa.

Välipala: marjasmoothie.

Illallinen: paketti nakkeja (400g) ja pussi ranskiksia + ketsuppia. Verigreippimehua pari lasia + 1 tomaatti.

Fail.

aamupala

250g rahka
1dl mehukeitto
ruisleipä kevyt juustolla ja margariinillä
vitskut ja hivut

Lounas

70g tummaa pastaa
200g jauhelihakastiketta
80g raejuustoo

välipala

banaani
pieni kourallinen pähkinöitä

palkkari

35g whey prodee sekotettuna 3dl + maitoo

päivällinen

70g pastaa
200g jauhelihakastiketta
80g raejuustoo

iltapala

200g kanasisäfilettä ja chilikastiketta vähän päälle
100g raejuustoo

Yleensä päivässä vetäny sen 210g prodee,130g hiilaria,80g rasvaa

joka tekee 2260kcl ja olen 8kk kestävällä dieetillä

elikkä ois sellanen homma että: harrastan pikajuoksua ja olen nyt hankkimassa voimaa mutta lihasmassaa ei saa tulla liikaa eikä rasvaa juuri ollenkaan..onko jollakin joku valmis päivä/viikkorytmi jonka voisin ottaa käyttöön ja vaikkapa hyviä ohjeita ruoantekoon kun tuppaa olemaan aina samallaista...

Moro! Itse aloitin salilla käymisen tässä kuukausi takaperin ja nytten tuli luettua että ruokavalio on hyvä laittaa kuntoon heti alusta niin millainen ruokavalio olisi nyt sopiva näin alkuun?

Moro! Itse aloitin salilla käymisen tässä kuukausi takaperin ja nytten tuli luettua että ruokavalio on hyvä laittaa kuntoon heti alusta niin millainen ruokavalio olisi nyt sopiva näin alkuun?

Aloittelijoiden osiolta ja ravintopuolelta löytyy paljon kaikkea hyvää infoa, jos viitsii etsiä. Tässä esimerkkitopic: :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom