Mitäs mieltä olette mun tyypillisestä päivän ruokavaliosta? Olen siis juuri alottanut salilla käynnin ja kaikki kommentointi on tervetullutta.
Aamupala:
-1dl kaurahiutaleita
-n. 120g pakastemansikoita
-250g ehrmannia
-banaani
-3dl täysmaitoa
Ja koko komeus kannusekottimella sekasin ja ääntä kohti!
Lounaan syön yleensä koulun ruokalassa, jos en niin kotona lautaselta löytyy luultavasti n. 100G makaronia&100g paistijauhelihaa, juomana kevyt- tai täysmaito.
Välipalana menee 250g ehrmannia ja banaani.
Päivällisenä menee yleensä n. 100G makaronia&100g paistijauhelihaa tai vastaavaa, juomana täysmaito.
Iltapalaksi menee pari ruispuikulaa/reissumiesta, leikkelettä ja n. 70-100g maapähkinöitä.
Päivän aikana tulee juotua vähintään 1l täysmaitoa, yleensä 1.5l.
Painan noin 74kg, eli proteiinia tulee ainakin yli 2g/painokilo, eli se puoli lienee kunnossa. Mitenkäs toi muu puoli?
Sitten olisi tällänen sivukysymys, eli minkälaista palkkaria suosittelisitte? Oon nyt nautiskellut (ikävä kyllä :D) gainomaxia salin jälkeen, mutta pitäisi nyt hankkia joku kunnollinen palkkarisetti, sillä eihän tota opiskelijabudjetilla voi kauaa vedellä. Mieluiten jotain sellasta mitä voisi tilata vaikka fitnesstukusta tms. ja olisi vielä kohtuullisen hintastakin, mutta kuitenkin joku sellanen ns. heti valmis -setti.
EDIT: Ja tarkoituksena ei siis ole todellakaan mikään diettaaminen tai vastaava, vaan ihan massanhankinta