Mitä ranteessa?

Kenneth Cole KC1365
n. 90$.
Iso selkee kellotaulu ja nahkaremmi mitä halusin.

kc1365.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on Seiko Kinetic ja se paska ei pysy normaalikäytössä ajassa vaan simahtaa aina illalla tai viimeistään yöllä:curs: Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Kineticin tai muiden vemputtamalla latautuvien kellojen kanssa? Vai onkohan tämä susi yksilö. En voi suositella!

Kunnon juoksulenkin jälkeen se tosin pysyy latingissa pari päivää.

Mulla on Seiko Kinetic ja se paska ei pysy normaalikäytössä ajassa vaan simahtaa aina illalla tai viimeistään yöllä:curs: Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Kineticin tai muiden vemputtamalla latautuvien kellojen kanssa? Vai onkohan tämä susi yksilö. En voi suositella!

PunttiOskari sanoi:

Ei se ilman Parkinsonia taida käynnissä pysyä tuntia kauempaa kellään...

Jos toi kello oikeasti pysähtyy yöllä (= ei lataudu vuorokauden verran päivän aikana) siinä on todennäköisesti joku vika. Huoltoon vaan.

http://www.yellowstonewatch.com/seiko.htm
"Reasons Your Seiko Kinetic Won't Hold A Charge:

* The capacitor is what usually goes bad in these watches. If your Kinetic runs and keeps time but then dies (usually overnight), it is most likely that the capacitor is no longer holding a charge.

* To check the capacitor to see if it is no good, charge the watch ALL the way. It takes a lot of motion approxiamtely 1700-2000 shakes of the wrist to charge the capacitor. Or you can purchase a Seiko Kinetic watch charger and use it to fully charge your watch.

If after fully charging the watch it stops running overnight or within a few minutes or hours more than likely the capcitor is no good.

If the watch won't run at all after a full charging there might be another problem with the watch. Sometimes the capacitor will leak very badly and it will make a mess in the movement, this can be so bad the movement needs replacing.

* Older capacitors, especially the first ones, are prone to leaking. In some instances they won't hold a charge.

* Some people aren't active enough to keep a Seiko Kinetic watch charged. Remember it takes regular motion throughout the day to charge a Kinetic watch fully. You can purchase a Kinetic watch charger from me to keep your watch charged."

:offtopic:
Mitä ihmettä on kun tää on jo kolmas posti mitä näen joka on tullut tuplana / triplana?

* To check the capacitor to see if it is no good, charge the watch ALL the way. It takes a lot of motion approxiamtely 1700-2000 shakes of the wrist to charge the capacitor. Or you can purchase a Seiko Kinetic watch charger and use it to fully charge your watch.

Tämähän onnistuu ihan yhden perus *wank*session aikana.:D

Käytetyn nahkarannekkeisen Cartier Tankin tahtoisin, ei vaan ole sopivaa löytynyt. Sen aikaa palvelee calvin kleinin kello

AXN700_topleft.jpg

Tommonen ollu pari vuotta. Hiilikuituranneke meni intis paskaks,mut meni takuuseen kuin myös vaihtoivat siihen uuden patterin ku tyhjeni vuodessa, tosin oli kyl kovas käytöskin.

Seiko Kinetic ranteessa, eikä ole vielä koskaan pysähtynyt. Joskus saattaa olla viikonkin pöydällä ja aina vain käy. Sekunttiviisaria painamalla voi tsekata varaustilan ja AINA on näyttänyt täyttä, eli viisari pyörähtää sen puoli kierrosta. Käytössä ollut jo n. 6-7 vuotta.

Edittiä: Seikon huolto on maksuton, joskus olen lukkoa käynyt kiristämässä ja kerran on vaihdettu nämä muovi/kumiosat hihnaan. Niistä maksoin vain osien hinnan. Eli vie huoltoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom