Mitä ranteessa?

http://www.beaverbrooks.co.uk/i/products/30412163466.jpg

Oli pakko saada kun näin kuvan..
Harrodsista osamaksulla. Tovin sitä maksoin

Laittakaas ihan piruuttanne vaikka ihan kuva webbikameralla tai muulla kellosta ranteessanne...

Itsellä tämä:

Tissot PR100X Flyback
dyn.php

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laittakaas ihan piruuttanne vaikka ihan kuva webbikameralla tai muulla kellosta ranteessanne...

Kerkesin jo hajottamaan rannekkeen tuosta kellosta, joten se majailee jossain Italian suunnalla tällä hetkellä, mutta lvoin laittaa kuvan kunhan saan sen takasin.

Vesijetteily ja kellot ei sovi yhtään, keraaminen ranneke meni tuhannen paskaks.
Hieman vitutti.

Tuommoinen Tag Heuer F1 löytyy omasta ranteesta:

http://www.watchesplanet.com/images/tag-f1-new.jpg

Vuosi sitten ostettu, 590 e maksoin. Tagit on kyllä ns. trendikelloja.. ulkonäöltään ihan hienoja mutta 25 euron arvoinen kvartsikoneisto sisällä. Olen ollut kuitenkin tyytyväinen ostokseen, varmatoiminen ja aika paljon on vuoden aikana kehuja saanut.. Mitä en ylipäänsä kellosta olisi uskonut.

Tuo Kas-Vain Seamaster on kyllä hieno. Itsekin tuota harkitsin, mutta luin juttuja että se tuntuu ihan tiiliskiveltä ranteessa. Lisäksi 1500 e hintalappu oli liikaa.

.

Tuo Kas-Vain Seamaster on kyllä hieno. Itsekin tuota harkitsin, mutta luin juttuja että se tuntuu ihan tiiliskiveltä ranteessa. Lisäksi 1500 e hintalappu oli liikaa.
'

Seamastereita on monia erilaisia 1000€-2500€. Itselläni oleva on se jykevin malli eli cronometer 300M jossa ajanottomahdollisuus. Tosiaankin kello tuntuu aluksi (teräsrannekkeella) todella jykevältä, mutta mielestäni se vain on plussaa. Muutaman päivän jälkeen sitä ei edes huomaa enään. Yhden kerran olen joutunut automaattikoneiston huollattamaan, kun jätätti yli 2sek/vrk. Takuuseen meni ja samalla sai koneiston öljyämisen ja huollon ilmaiseksi mikä muutoin olisi maksanut joitain satasia. Vituttaa, että safiirilasiin on tullut pienenpieni naarmu.

Mä en osaa käyttä rannekelloja, jossain komeron perällä pötköttää Omega (Cindy Crawfords choice, constellation, se mahdollisimman riisuttu malli) ja jossain sen vierellä Seikon Kinetic, Alibi-merkkinen halpisjuttu jossa on pinkki kellotaulu ja joustoranneke ( :eek: ), Fossil ja enemmän rannekorulta kuin kellolta näyttävä Calvin Kleinin kello. Sitten löytyy Artekista aikanaan ostettu simppeli rannekello, pari korukelloa (joilla ei tee yhtään mitään), Polarin sykemittari-kello-yhdistelmä, ja muovinen markkinoilta ostettu läpyskä jossa on joku kammottavan epätodellisen näköinen animehahmo taulussa. Eli kelloja löytyy, mutta ranteessa ei ole mitään - ja koska siinä ranteessa ei koskaan ole mitään, kaikki sukulaiset päättelee etten mä omista rannekelloa, ja antavat sellaisia sitten lahjaksi. Jonakin päivänä mä varmaan maksan opintolainani pois ja ostan lomaosakkeen Holiday Clubista myymällä kaikki noi nykyiset ja varmasti vielä tulevatkin kellot pois :D

Axcentin Frost
Pari retrokelloa (metalliranneke ja digitaalinäyttö)
Mummon kultakello mustassa samettinauhassa, ei tosin toimi
Raymond Weilin sporttikello, vähän kuin tuo, mutta kookkaampi kellotaulu ja yksinkertaisempi muotoilu.

Hankinnassa: joku kohtuuhintainen korukello, taitaa tulla ostettua joku Calvin Cleinin malli.

IMO tollainen ranneke ei käy miehille yhtään ihan liian gay. Naisilla ok.

Onhan tossa tommoinen yber maskuliininen ja rautainen festinakin, mutta kyllä tämä hinttien axcent toimii paremmin. Tytötkin tykkää, kokeile vaikka - jos vaan pää kestää.

Löytyykö Pakkiksen käyttäjistä rannekelloihin hurahtaneita? Minkäslaisia kelloja hemmoilta löytyy ranteesta? Itse olen Omega Seamaster chronon onnellinen omistaja. Kyllä kello miehen tekee! :thumbs:
Ai, täällä oli tämmöinenkin ketju, enpäs ole aiemmin huomannutkaan.

Aiemmin Citizenin anadigi, saatu rippilahjaksi muistaakseni loppukesästä 1988. Se hävisi jonnekin tänä keväänä ja huonona korvaajana ollut PulsTech sykemittari hajosi aika pian sen jälkeen, huonoa tuuria. Oli orpo olo, kun ei ollut rannekelloa.

Tulin siihen tulokseen, etten halua ensinnäkään opetella tulemaan toimeen ilman rannekelloa (mikä olisi tietenkin ajan myötä onnistunut), enkä myöskään ostaa halpiskökkökelloa. Siispä vaatimuksiksi tulivat nämä:
1) kelloni pitää toimia ilman paristoa, valolla tai mieluummin mekaanisesti
2) kuoret ehdottomasti nikkelitöntä terästä tai titaniumia
3) safiirilasi
4) ei saa olla iso molisko, eli mikään ns. sporttikello tai sukelluskello ei tullut kyseeseen.

Siksipä ostin Seikon Arctura Kineticin Auto Relay toiminnolla, eli tämmöisen: http://www.seikowatches.com/arctura/auto_relay.asp, paitsi että mulla on musta kellotaulu, päivyri kolmosen paikalla ja numeroilla ilmaistuna 2, 4, 6, 8, 10 ja 12. Muuten olen erittäin tyytyväinen, kyseessä on mulle sopiva rannekello kaikin puolin, mutta kestävyydestähän ei vielä tiedä. Katotaan sitä sitten joskus 10-v kuluttua. :D Pitäisi joskus testata huvikseen toikin Auto Relay toiminto.

Ainiin! Kertokaapa, missä päin nettiä on joku Sitä Oikeaa Aikaa näyttävä atomikello, niin pääsen tsekkaamaan, miten tää mun Kinetic pysyy ajassa. Jos ei pysy, niin menisi vielä viisi vuotta takuuseen huollot. :D

Neiti Ajan mukaan (silmämääräisesti kateltuna) mun Seiko näyttäis olevan aika tarkasti 55sek edellä. Katotaan huomenna, onko samassa.

Vissiin silleen sen säädin tai pyysin säätämään liikkeessä. On ollut tapana, että vähintään 1min pidän kelloani edistämässä. Kai ton vois säätää lähemmäksi oikiaa aikaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom