Ei ne nyt niin inconvinient ole.rolexeissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne nyt niin inconvinient ole.rolexeissa
Bläääh. Nykyajan hyvesignalointia.Näin juuri videon missä poika ei suostunut käyttämään äidiltään saamaa 10,000$ kelloa sairaalassa töiss vaan käytti jotain halpista ja sanoi jotenkin näin että "Tämä (halpa) kello näyttää minulle ajan, tuo (kallis) kello näyttää vain paljonko kuvittelen aikani maksavan"
No, en minäkään sitä ole anteeksi pyytelemässä, että menee ihan ok ja tykkään kalliista leluista, mutta ei siitä mihinkään pääse, että eri korteillahan täällä pelataan. Eikä kaikki oo siitä kiinni, että joku on tai ei ole ahkera.Mikä hitto siinä on, että pitää ripotella tuhkaa päälleen ja inistä jostain ”valkoisten etuoikeudesta” koko ajan, jos vaikka sattuu ahkeruudellaan pärjäämään elämässä hyvin.
Siis persaukisten ulinaahan toi on =D Jos menee hyvin niin saa se näkyäkkin. Se vaan että yleensä vaaditaan vähän muitakin onnekkaita käänteitä kuin "ahkeruutta", muuten kai jokainen koko elämänsä opintojen jälkeen 8+h päivässä tehneellä menisi super hyvin. Enkä nyt tarkoita rikasta perintöä vaan esimerkiksi tuuria että jossain kohtaa elämää, oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tai jaksoi kouluttautua ammattiin jossa vähän kysyntää mutta hirmuiset liksat!Bläääh. Nykyajan hyvesignalointia.
Mun Rolex näyttää ajan tarkasti. Ei se yritä näyttää mitään muuta.
Mikä hitto siinä on, että pitää ripotella tuhkaa päälleen ja inistä jostain ”valkoisten etuoikeudesta” koko ajan, jos vaikka sattuu ahkeruudellaan pärjäämään elämässä hyvin.
Tämä ei siis mitenkään Wombutille osoitettu.
Henkkoht suunnitelllut notta kun ei perillisiä ole, niin testamenttaan omaisuuteni sitten aikanaan jollekin Vuohisäätiölle.No, en minäkään sitä ole anteeksi pyytelemässä, että menee ihan ok ja tykkään kalliista leluista, mutta ei siitä mihinkään pääse, että eri korteillahan täällä pelataan. Eikä kaikki oo siitä kiinni, että joku on tai ei ole ahkera.
Mut ei oo mitään ratkaisuja tai syvempiä ajatuksia tästä, että mun puolestani saa ostaa Rolexeja, sadan tonnin hifiä jne., jos perse kestää ja niistä tulee hyvä fiilis :D itellä vanhemmiten ruvennu kasvaan ajatus, että ois kiva auttaakin jossain muodossa, jos pystyy jossain avuksi olemaan, mutta hakee vähän muotoaan, kun mihinkään automaattiveloituksella rahaa minne lie -systeemeihin ei taas oikein kiinnosta alkaa..
Vähän tulee ptsd, mutta karhunkieliä pari kiinni tarra(lattia)moppiin ja maali tulee pestyä aika nopeasti ja pikku karhennus tulee samalla.maalipesuainetta seinälle seinän pesussa
Henk. koht. olen ja tilkan viintäkin.Joko olisi ansainnut kaljan?
Tästä olen eri mieltä. Mun kortit olivat tosi paskat. Tein eri päätöksiä kuin pihan kaverit, ja elän ihan ok elämää.No, en minäkään sitä ole anteeksi pyytelemässä, että menee ihan ok ja tykkään kalliista leluista, mutta ei siitä mihinkään pääse, että eri korteillahan täällä pelataan. Eikä kaikki oo siitä kiinni, että joku on tai ei ole ahkera.
Saa olla eri mieltä, mutta ei se sitä tosiasiaa poista, että helpommin täältä Suomesta esim. ponkaistaan hyvään elämään kuin sota- tai nälänhätäalueelta. Tai jostain jenkkilähiöstä, missä mutsi makaa piikki kädessä ja mitään mahdollisuutta minkäänlaiseen fiksuun koulutukseen ei ole. Tai vaikka ihan täällä Suomessakin jostain Westendistä yritysjohtajan lapsena versus jostain alkoholistiperheestä Limingasta.Tästä olen eri mieltä. Mun kortit olivat tosi paskat. Tein eri päätöksiä kuin pihan kaverit, ja elän ihan ok elämää.
Lapsikin onnistuttiin kasvattamaan niin, että päätyi lääkäriksi. Ensimmäinen korkeakoulutettu mun hiton isossa suvussa.
Kyllä omilla päätöksillä ja kovalla työllä voi saavuttaa aika paljon tässä(kin) maassa.
Ja ihan myös sattuma. Ihan hänessäänhän se lopulta on, millainen kaveripiiri vaikka muksuna muodostuu ja missä kukin sattuu asumaan. Noikin voi vaikuttaa aika paljon, millaista mallia tulee kaverustosta.Perimä ja ympäristö.
No kaveripiiri ehkä menee ympäristö-otsikon alle.Ja ihan myös sattuma. Ihan hänessäänhän se lopulta on, millainen kaveripiiri vaikka muksuna muodostuu ja missä kukin sattuu asumaan. Noikin voi vaikuttaa aika paljon, millaista mallia tulee kaverustosta.
Jos menee hyvin niin saa se näkyäkkin. Se vaan että yleensä vaaditaan vähän muitakin onnekkaita käänteitä kuin "ahkeruutta", muuten kai jokainen koko elämänsä opintojen jälkeen 8+h päivässä tehneellä menisi super hyvin. Enkä nyt tarkoita rikasta perintöä vaan esimerkiksi tuuria että jossain kohtaa elämää, oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tai jaksoi kouluttautua ammattiin jossa vähän kysyntää mutta hirmuiset liksat!