Mitä ranteessa?

Lidlin rannekello. Metallihohtoinen, kulkee oikeassa ajassa ja omaa vielä kätevän sekkarin ja päivyrin. Voi jättää puhelimen huoletta kotiin kun tuo on ranteessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talla hetkella kaytossa kolme:

- arkikaytossa/duunissa Breitling (Breitling for Bentley special edition, Bentley GT)
- urheilukellona Suunto X-lander
- pukukellona Cartier Tank

axcentin rocker punaisella taululla ja nykyisin mustalla, leveellä rannekkeella.
Ennen leveä valkoinen. (on muuten miesten kello, mutta naisilla sitä enempi näkee :rolleyes: )

Juhlakellona espritin hopeinen kello, jossa vaalensininen taulu ja calvin kleinin mustapohjainen siro kello.

kotona on myös adidaksen sporttikello, jonka olen saanut palkintona kotikaupunkini vuoden tyttöurheilija-tittelistä, käytössä joskus lenkkeillessä.

himo toiseen axcentiin, se mihin saa helyjä :hyper:

Tommoinen löytyy http://www.omegawatches.com/index.php?id=286&details=1&ref=22208000&no_cache=1 2440e ovh. ja siitä sai 22% alennusta.

Toi on vastaava, kuin se mikä monissa bond-elokuvissa on ollut. Koneisto on vaan eri. Aikomus oli ostaa juuri se malli mikä bond-elokuvissa oli ollut, mutta sen valmistus on lopetettu eikä maahantuojaltakaan sitä enään löytynyt. Ja tänään siis kävin hakemassa.

Ite sain eilen Rolexin :D

Velipoika kävi Edyptissä niin toi tulijaisiksi. Sano että aito Rolex ja oli niin halvalla että pakko oli kuulemma ostaa mulle. se oli semmosesa muovipaketissa ja kello päällä oli kans muovi. Mä olin ihan että "ei saatana rolex!". Siinä ihailin vähä aikaa sitä ja sitte rupes vähä epäilyttään. Kellossa olevat pienemmät kellotaulut joitten pitäis näyttää päivää tjtn ei liikkunu eikä niitä voinu liikuttaa. Sitte mietin vähä tarkemmin että tuskimpa Rolexia ihan semmosessa muovipaketissa ois. Eli veli kusetti mua ihan sata-nolla. Sai kunnon naurut sentään :D

Noh eipä mua niin haittaa vaikkei ookkaan aito Rolex. Ainakin hienon näkönen ja kelpaa mulle :)

http://www.rolexreferencepage.com/skinnyfat/daytona2.jpg tuon tyylinen, mutta aivan erilainen :D

Ite sain eilen Rolexin :D

Velipoika kävi Edyptissä niin toi tulijaisiksi. Sano että aito Rolex ja oli niin halvalla että pakko oli kuulemma ostaa mulle. se oli semmosesa muovipaketissa ja kello päällä oli kans muovi. Mä olin ihan että "ei saatana rolex!". Siinä ihailin vähä aikaa sitä ja sitte rupes vähä epäilyttään. Kellossa olevat pienemmät kellotaulut joitten pitäis näyttää päivää tjtn ei liikkunu eikä niitä voinu liikuttaa. Sitte mietin vähä tarkemmin että tuskimpa Rolexia ihan semmosessa muovipaketissa ois. Eli veli kusetti mua ihan sata-nolla. Sai kunnon naurut sentään :D

Noh eipä mua niin haittaa vaikkei ookkaan aito Rolex. Ainakin hienon näkönen ja kelpaa mulle :)

http://www.rolexreferencepage.com/skinnyfat/daytona2.jpg tuon tyylinen, mutta aivan erilainen :D

Uutena se tulee semmoisessa oikein hienossa muistaakseni puisessa rasiassa. Ja se on vielä semmoiseen pahvikoteloon pakattu. Netistä kyllä kuvia löytyy. Ja myös erittäin hyvin tehtyjä kopioita löytyy mitkä tulevat samanlaisissa pakkauksissa, kuin oikeatkin.

axcentin rocker punaisella taululla ja nykyisin mustalla, leveellä rannekkeella.
Ennen leveä valkoinen. (on muuten miesten kello, mutta naisilla sitä enempi näkee :rolleyes: )

On muuten tyylikäs kello. Joululahja listalle joutuu lisäämään yhdeksi toiveeksi :)

edit. varsinkin kun aikasemmin tässä ketjussa pelottelivat, että nykyinen kello saattaa tulla tiensä päähän hyvinkin pian, onhan valmiina jos niin kävisi.

Piti ostaa uus kello. Merkkejä oli tasan kaksi Omega tai Breitling. Päädyin Omegaan eli Seamaster Professional chronometer automatic. Siisti jä jykevä/massiivinen kello. Ei tartte pattereita ostella.
Tyytyväinen

Piti ostaa uus kello. Merkkejä oli tasan kaksi Omega tai Breitling. Päädyin Omegaan eli Seamaster Professional chronometer automatic. Siisti jä jykevä/massiivinen kello. Ei tartte pattereita ostella.
Tyytyväinen

Mikä kellon ref: on? Noihin tietoihin täsmääviä malleja, kun on kymmeniä omegalla.

Erittäin hyvä kellovalinta kyllä.

Itselläni ollut viikon nyt käytössä tämä http://www.omegawatches.com/index.php?id=286&details=1&ref=22208000&no_cache=1

Tuli muuten mieleen, että onko ne armeijan kellot hyviä (en nyt muista oliko suomen vai ruotsin armeijan)? Niissä on hohtavat viisarit ja hinta oli jotai alle 30. Vois ehkä laittaa semmosen, ku on halpa ja naarmuuntomaton lasi jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom