Mitä ranteessa?

Ostin tänään ensimmäisen ja ehkä jopa viimeisen Omegan. En suuremmin ole ikinä ollut Omegoiden ystävä mutta tämä kolahti niin että hillot lensi tiskiin suurempia miettimättä.
http://www.mi6.co.uk/sections/articles/images/omega_jamesbondwatch_2006a.jpg

Limited edition jota tehty vain 10 007 kpl. Bond rokkaa:worship: . Sunnuntaikelloksi.

Sain hyvät kaupat. Hieman pyöristelimme hintaa.. 2800e. Asevelideal.

No sinähän teit vuosisadan kaupat, kun maksoit kellotaulusta ja sekunttiviisarin päästä 1300€ extraa...:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Citizen Titanium
BK2410-51E.jpg

Forumissa heti ensimmäisessä kerroksessa on kultaliike nimeltä kultanuoli.
Sieltä saa parhaan palvelun tällä alalla. Itse käytän ainoastaan tätä liikettä.
Itse olen kuullut puhuttavan Mikonkullan puolesta (Mikonkatu 5). Muita tärppejä?

No sinähän teit vuosisadan kaupat, kun maksoit kellotaulusta ja sekunttiviisarin päästä 1300€ extraa...:lol2:

Limited edition, beibi, limited...

Hmmm... adjektiivi edullinen vain ei tunnu kohtaavan tuon liikkeen kanssa. Pitänee kokeilla kuitenkin. Niin, saahan sieltä yömyynnistä toisaalta niitä ilmaisia kelloja.

Itse sain sieltä parhaimman tarjouksen omasta kellostani Omega 300 m chrono diver. Edes jenkkisaiteilta tilattuna en olisi saanut parempaa hintaa (+aitous, sekä takuu olisivat niissä oleet vielä iso kysymysmerkki).

Toi Bond-edition hinta on kyllä utopiaa, saman kellon saat esim.Ruotsista ovh. 18500kr ja siitä lähtee vielä hyvä siivu pois käteiskaupalla.
Jos olet kaupat tehnyt tolla hintaa niin myyjä voi onnitella itseään.

Aika mauton musta se 007 edition. Ja mitä Lindroosiin tulee, niin itselläkin lähti 500 (~20%) pois kun vaan pyysi tarjousta.

Ymmärrän, varmasti joillekin se 1300e on iso raha :lol2: .
3000e puhumattakaan.

No jos ei se arvon raharikkaalle ollut iso raha, niin miksi vaivauduit sitten pyöristyttämään hintaa huokeammaksi? Mä kun luulin, että ne joilla on varaa, maksaa sen mitä pyydetään. Vai onko se sittenkin iso raha... :lol2: itsellesi

Ei millään pahalla, mutta ei taida löytyä kultakelloja Tommyltä. Ainakaan sellaisia missä olisi oikeaa kultaa. :) Hinnat tommyn kelloissa on n. 100€ luokassa.
heh, sain tuossa edellispäivänä mutsilta lahjaks hilfigerin kellon, ei paljastanut lopullista hintaa kuitenka, näyttävä kello muuten :)

edit. ykköskellona silti pysyy orienten chronograph, joka makso vuosi sitten 190e :)

edit2. urheillessa ranteessa polar s210, hinta muutama vuosi sitten inansa päälle 400e, nyttemmin tippunu aika hyvin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom