Mitä ranteessa?

Tuli muuten mieleen, että onko ne armeijan kellot hyviä (en nyt muista oliko suomen vai ruotsin armeijan)? Niissä on hohtavat viisarit ja hinta oli jotai alle 30. Vois ehkä laittaa semmosen, ku on halpa ja naarmuuntomaton lasi jne.

Laitatko jotain linkkiä kelloon? Hinta kuulostaa nimittäin niin halvalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiiä linkkiä, nuita kelloja oli mainostettu rajoitettu erä jossain lehdessä. Oliko apu, oho tai joku. Nyt tuli mieleen et vois ehkä ostaa jos löytyis.

Se on se Chrono Diver.

Eli ilmeisesti sama kuin itselläni (ref# 2599.80.00) :thumbs: Toimii edelleen kuin rasvattu (2v vanha). Ei jätätä eikä edistä kuin sen max 1sek/vrk.

pic.php

Mitäs Omegan Seamaster 300 M Quartz mahtaa maksaa?

Jos/kun ostat niin suosittelen, että ostat kellon viralliselta jälleenmyyjältä niin takuu omegan kanssa toimii. Villenkello ei ole valtuutettu omega-myyjä. Ja ei siitä kellon listahinnasta kannata hirveästi välittää. Varmasti ainakin 20% lähtee siitä kellon hinnasta pois.

Jos/kun ostat niin suosittelen, että ostat kellon viralliselta jälleenmyyjältä niin takuu omegan kanssa toimii. Villenkello ei ole valtuutettu omega-myyjä. Ja ei siitä kellon listahinnasta kannata hirveästi välittää. Varmasti ainakin 20% lähtee siitä kellon hinnasta pois.

Omistan muutaman arvokellon ja sen verran on kokemusta, että kovalla tinkaamisella saa jopa -40%

Itse ostin kokokultaisen Raymond Weilin jonka ovh oli 9400€, mutta lähtikin 5600€:lla

Kannattaa myöskin keskittää ostokset yhteen paikkaan, jolloin naama jää muistiin.
Mulla ei ole mitään omistussuhteita tähän liikkeeseen, joten mainontaminen tuskin on laitonta.

Forumissa heti ensimmäisessä kerroksessa on kultaliike nimeltä kultanuoli.
Sieltä saa parhaan palvelun tällä alalla. Itse käytän ainoastaan tätä liikettä.

Omistan muutaman arvokellon ja sen verran on kokemusta, että kovalla tinkaamisella saa jopa -40%

Itse ostin kokokultaisen Raymond Weilin jonka ovh oli 9400€, mutta lähtikin 5600€:lla

Kannattaa myöskin keskittää ostokset yhteen paikkaan, jolloin naama jää muistiin.
Mulla ei ole mitään omistussuhteita tähän liikkeeseen, joten mainontaminen tuskin on laitonta.

Forumissa heti ensimmäisessä kerroksessa on kultaliike nimeltä kultanuoli.
Sieltä saa parhaan palvelun tällä alalla. Itse käytän ainoastaan tätä liikettä.

Ostitko sen DV onenkin sieltä? Mikä haarukka hinnassa, jos kehtaat sanoa.:)

Itselläni roikkuu kädessä tällainen kapistus.

<a href="http://www.kultamerja.fi/liitetiedostot/tuotteet/111.jpg">Festina F16040/4</a>

Kellot kyllä kiinnostaa ja jokin laadukkaampi olisi tarkotuksena ostaa, mutta tässä iässä ja näillä palkoilla (TJ 99 :D ) ei siihen kauheasti mahdollisuuksia ole :( . Kyllä sille rahalle näyttää hyödyllisempää käyttöäkin aina löytyvän.

Breitlingissä on liikaa härpäkettä, pari siistiä mallia löytyy. Cronolla ei mun mielestä tee mitään, ajanottokellot on erikseen.

Mitä kelloja sulta kukihilli löytyy?

Breitlingissä on liikaa härpäkettä, pari siistiä mallia löytyy. Cronolla ei mun mielestä tee mitään,

Breitlingillä on tosiaankin vain muutama siisti malli. Chornometrillä eli ajanottomahdollisuudella ei oikeastaan teekkään mitään muuta kuin ehkä ulkonäollisesti. Cronograph ominaisuudella sen sijaan tekeekin jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom