Mitä pistätte puuroon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu
Heraprotskua (vanilja tai cookies&cream) ja mustaherukoita yleensä. Välillä herukoiden sijaan banaani tai heran sijaan raejuustoa.
Kananmunaa pitää kyllä testata joskus, kuulostaa mielenkiintoiselta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vispaan kananmunaa sekaan joskus, mutta usein vaan jaisia marjoja, jotka mukavasti jaahdyttaa puuron. Toimii hyvin kiireisena aamuna.

Heraproteiinia haluisin laittaa, mutta se ei tunnu kestavan kuumaa vaan juoksettuu... Onko kenellakaan vinkkeja miten sen tekisi? Kaytan maustamatonta whey 90 isolatea.

ISOJA kaurahiutaleita, raejuustoa & banaania, nam ! :) Onko ketään muu täällä koittanut isoja kaurahiutaleita ? Omasta mielestäni nämä tekevät puuron koostumuksesta paremman mitä nuo pienet, tosin normaalissa kaupassa isot ovat selvästi kalliimpia, mutta tukusta saa halvalla isommankin satsin :)

Heraproteiinia haluisin laittaa, mutta se ei tunnu kestavan kuumaa vaan juoksettuu... Onko kenellakaan vinkkeja miten sen tekisi? Kaytan maustamatonta whey 90 isolatea.

Keitä puuro normaalisti hiukka suurempaan vesimäärään ja sekoita hera vasta valmiiseen puuroon. Ainakin mulla toimii hyvin kaikilla heroilla, joilla olen kokeillut.

ISOJA kaurahiutaleita, raejuustoa & banaania, nam ! :) Onko ketään muu täällä koittanut isoja kaurahiutaleita ? Omasta mielestäni nämä tekevät puuron koostumuksesta paremman mitä nuo pienet, tosin normaalissa kaupassa isot ovat selvästi kalliimpia, mutta tukusta saa halvalla isommankin satsin :)

Edellisellä sivulla juuri hehkutin hieman isoja kaurahiutaleita. Käytän lähiseudun esikypsentämättömiä hiutaleita, jotka ovat aikas pirun isoja. Keittoaika noin tunti noilla. Aivan pirun hyviä ovat. Säilyvyys heikompi, koska eivät ole tosiaan mitenkään esikäsiteltyjä jne, mutta meneehän niitä aika kovaa tahtiva meikäläisellä... :D

Keitä puuro normaalisti hiukka suurempaan vesimäärään ja sekoita hera vasta valmiiseen puuroon. Ainakin mulla toimii hyvin kaikilla heroilla, joilla olen kokeillut.

Hera kannattaa tosiaan laittaa vasta lopuksi. Itse laiskana teen puuron suoraan lautaselle lisäämällä vedenkeittimestä kiehuvaa vettä hiutaleiden sekaan. Sitten kun puuro on hetken hautunut, lisään heran. Hyvin toimii.

Mulla ainakin Myproteinin maustamaton hera juoksuttaa puuron velliksi, vaikka laittaisi jäähtyneeseen puuroon. Eli varmaan heroissa eroja?
Menee siis ihan veteläksi, jos sitä sotkee joukkoon, aika ikävää, tykkään puurosta, jossa on rakennetta. Muilla heroilla ei ole vastaavaa ilmennyt ainakaan itsellä.

Hera-konsentraattia menee useesti. Metsämarjapiltti sopii kans älyttömän hyvin kaurapuuroon :)

Sen verran pitää kompata Ovaskaisen puurosettiä, että itsellekin maistuu aina välillä "suolainen puuro". Tällöin laitan puuron kalkkunaleikettä + suolaa eli ei nyt ihan niin HC-kamaa mitä Mikolla.

Puuro on kyllä mitä mainiointa evästä ja sitä pystyy varioimaan vaikka miten!

Raejuusto+sokeriton persikka-vadelmamehukeitto. Välillä suklaaheraa ja pähkinävoita. Parasta kun puuro on löysää velliä! Paksu koostumus jää kurkkuun ja alkaa oksettaa

kaurahiutaleita, seesaminsiemeniä, vehnäleseitä ja aika mautontahan tuo on niin yhen scoopillisen mansikkaheraa joukkoon. Määriä en ole mitannut mutta kyllä nälkä lähtee ja tossa on varmaan hyvä määrä kaikkea, proteiinia, hiilaria, rasvaa ja kuituja :rolleyes:

Oma hitti on ollut viime aikoina kookosöljy kun tuli kokeeksi purkillinen ostettua. Hiutaleet puuroksi mikron kautta. Sekaan 15g kookosöljyä ja sekoitetaan. Sitten päälle 100g raejuustoa, saman verran mustikoita ja pintaan steviaa maun mukaan. Toimii.

100 g kaurahiutaleita, mehukeittoo, reippaasti suolaa, lesitiiniä, 200 g raejuustoo ja sopivasti marjoja.

2 dl puuroryyniä (kaura tai neljän viljan)
250g maitorahka
2 dl vettä
Fun light -tiivistettä jonkin verran
Marjoja

Jääkaappiin hautumaan yön yli. Oijoijoijoi.

Suositut

Back
Ylös Bottom