Mitä pelkäsit pienenä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tombster
  • Aloitettu Aloitettu
Mä pelkäsin imuria, naapurin ilmastointiputkia, traktorin renkaita, päättömiä nukkeja, mustalaisia, oksentamista...:hyper:

Mulla on aina ollu paljon pelkoja ja outojakin sellaisia...vieläkin:rolleyes: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pienenä pelkäsin piemää. Nyt pelkään vieläkin pimeää ja lisäksi vielä vettä jossain muodoissa Esim. Mihinkään purjelaivaan mua ei saa kirveelläkään taikka jonnekin järvelle jään päälle kävelemään.... Mut kyllä sit voi tonne ruotsin / tallinnan laivoille mennä. :)

Viikonloppuja n. 13-vuotiaaksi asti. Joillekin ei viina sovi...:(

Ajankohtaisen kakkosen "tutkatunnaria." Pelkäsin sitä enemmän kuin mitään koko elämässäni. Pikku kakkosen varokaa heikkoja jäitä-pätkä pelotti myös kovasti. Pelkäsin myös mörköjä, pimeää, haamuja ja monia muita asioita...

Lapsuuden asioita en kyllä enää pelkää, mutta yhä korkeat paikat ja matalat paikat pelottavat. :)

aika useelle on toi muumien mörkö aiheuttanu jonkunasteisia traumoja. Mulle tulee vieläkii pahoja fläsäreitä siitä mörinästä :lol2:

Muumien mörkö ei juma...:eek:

Sit pelkäsin namusetiä, hämähäkkejä, käärmeitä, joulupukkia ja koiria. Nykyään tykkään kaikista paitsi niistä hämähäkeistä :urjo:

Niin ja pelkäsin myös heikkoja jäitä. Onko joku nähnyt Pikku kakkosen "Varokaa heikkoja jäitä.....!" visuaalisen esityksen?:D

"Isoja" mopopoikia. Useamman kerran meni lauantainen karkkipäivä melkein piloille, kun ei kioskille uskaltanut mennä sinne leiriytyneen 15-vuotiaista pojanklopeista koostuneen mopojengin takia...Porukalla piti aina kerätä rohkeutta, että uskalsi mennä karkkia ostamaan :D .

Yhtä#Hauista sanoi:
Muumien mörkö ei juma...:eek:

Sit pelkäsin namusetiä, hämähäkkejä, käärmeitä, joulupukkia ja koiria. Nykyään tykkään kaikista paitsi niistä hämähäkeistä :urjo:

Niin ja pelkäsin myös heikkoja jäitä. Onko joku nähnyt Pikku kakkosen "Varokaa heikkoja jäitä.....!" visuaalisen esityksen?:D

se on hyvä että edes joku on kaveria namusetien kanssa... itse en ehkä vieläkään menisi moisen läheisyteen..

Pelkäsin pikkupoikana että mut on adoptoitu ja porukat jättää mut jonnekki parkkipaikalle sitte kun ne kyllästyy. :D

Mjaahas, ainakin vampyyrileffat oli aika rankkaa katsottavaa. Piti peiton reunasta aina tirkistellä, että joko jännittävin ja pelottavin kohta oli mennyt ohi :eek:
Mitähän sitä muuta olis ollu, no ainakin pimeys oli jäätävää, piti yöllä ku meni nukkuun, laittaa yövalo silloin tällöin päälle ku alkoi mielikuvitus jyllään päässä pahemman kerran. Sitte jos kaapin ovi oli jääny auki, ni piti varovasti käydä laittaan se kiinni ettei sieltä tulisi ketään yöllä ku nukun :D

Siinähän sitä.

Äitin kuolemaa syöpään ja ilmeisesti en turhaan kun sitten kun olin täysi-ikäisyyden tienoilla ja niin hän kuoli.
Olihan niitä kaikenlaisia mörköjä muitakin mutta ei niitä enää muista.

Joskus 7-8vuotiaana aapurissa asuva silloinen paras kaverini, joka oli itteäni pari vuotta vanhempi kerto joskus kun oli kesäleirillä kuullut kauhutarinan nukesta mille kasvaa yöllä kauheet kynnet ja se tappaa sitten tytön joka omistaa sen nuken ja aina käy uudelle omistajalle sama juttu. Vittu että pelkäsin mutsin vanhoja lapsuusajan nukkeja jotka sillä on vieläkin kaapinpäällä. Vieläkin tekisi mieli vaan repiä raajat ja päät irti noilta nukeilta kun näkee, hyi saatana! :rolleyes:
Ihmissudet ja vampyyrit oli kanssa aika kova pelon aihe :D
Ja kun katottiin kun kaverin isoveli pelas resident evil ykköstä niin arvashan sen että varmaa 2vuotta kesti päästä yli zombie pelosta :D

Ainiin ja tietysti muumien mörköä + pikkukakkosen varokaa heikkoja jäitä. kyllä on menny varotus perille.

Pelle Hermannia vainoavaa nauravaa karttakeppiä.

Pelkäsin vessanpönttöä. Piti juosta vessan vetämisen jälkeen pois vessakäytävältä sillä olin varma että vessasta nousee kummitus vetämisen jälkeen. Hui!

mä pelkäsin suihkussa sitä että suihkuverhon takana on Cyloni. Ne oli niitä robotteja taisteluplaneetta Galacticassa.

Joskus 5-tai 6-vuotiaana katoin Babar-jakson, jossa Babarin äiti ammuttiin. Iski kuin tuhat volttia, kun tajusin, että joskushan tässä saatana kuollaan, en ollut tiedostanut sitä kunnolla aiemmin, vaikka oli siitä kuullut. Ja sitten tietty murehtimaan, että milloin mummo kuolee jne. Monta iltaa sai itkeä sen kanssa.

Myös sysipimeä kuusimetsässä oleva koulupolku pelotti joskus ensimmäisillä koululuokkina, kuvittelin että tulee niitä Doomissa olevia punaisia örkkejä joka nurkan takaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom