Hyvät palkkarit ovat Star Nutritionin Gainer Pro ja Super Gainer Pro, hinta/laatu suhde on ihan OK. Suhde protskut:hiilarit on GainerPro:ssa 1:1,5 (eli ei niin hyvä suhde, mutta erittäin edullinen palkkari). Suhde SuperGainerPro:ssa 1:2, eli huomattavasti parempi suhde, mutta myös huomattavasti kalliimpi. Twinlabin MassFuel:issa suhde 1:2 (26g:51g) ja sisältää paljon muutakin. Tätä käytin pari vuotta treeniuran alussa (silloin nimi oli Super Mass Fuel). Tosi hyvä pallkari, mutta suhteellisen kallis, 1,7 kiloa maksaa 37,90.
Paras palkkari, kuitenkin, mitä olen koskaan kokeillut on Optimum Nutritionin ProComplexGainer, ns "lean gainer" eli kalorit tulee enimmäkseen protskusta. Jokainen annos sisältää 55g protskua (!), 85g hiilareita, 620kcal, eli aika massiivinen palkkari. On aina toiminut hemmetin hyvin kun olen käyttänyt sitä, ja suklaamaku on paras mitä olen koskaan koittanut. Ei kuitenkaan ole maailman halvin palkkari; 2225g maksaa 47,40. Kaikki nämä löytyy FTKU:lta, ja Twinlabin löytyy muualtakin.