Mitä palkkaria?

R3 riittää ihan hyvin. R2 Kanssa on tietysti varmaan pientä parannusta mutta ei sellasta kukaan katso ja käytännössä ihan turha. Tietysi jos haluat ihan parasta mahdollista palautumista ja rahaa on niin osta toki.
Kannattaako tuo nauttia 30min treenin jälkeen (kuten se olisi tarkoitettu) vaiko välittömästi? Ja onko sillä mitä eroa juoko heti treenin jälkeen vai 30min myöhemmin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se oo todellakaan niin minuutiilleen tärkeetä mutta jos ei ota R2 niin joisin iha pukkaris reenin jälkee mut voi sen palkkarin kotonakin naamaan kaataa.

Massin Recoveryä itse 5 kiloa mansikkaa vedin tossa ja sitten ostin minttusuklaata. Ja kumpikin on melkein jopa hyvää :) Nutri plussan progainer sitä ennen suosituin palkkari.. Ehkä joskus jotain hifihifijauhoja kehiin mitkä ei kerää yhtään nestettä sitten kun jaksaa maksaa 60 e kilo palkkarista. Kun ei kisaa niin ei ihan kamalasti pikku nesteet haittaa ;)

Massin Recoveryä itse 5 kiloa mansikkaa vedin tossa ja sitten ostin minttusuklaata. Ja kumpikin on melkein jopa hyvää :) Nutri plussan progainer sitä ennen suosituin palkkari.. Ehkä joskus jotain hifihifijauhoja kehiin mitkä ei kerää yhtään nestettä sitten kun jaksaa maksaa 60 e kilo palkkarista. Kun ei kisaa niin ei ihan kamalasti pikku nesteet haittaa ;)

Ihan hävyttömän makeeta vaan toi mass recovery. Muuten kelpo tavaraa.

Jerry, Mass Recovery on ainakin yksi parhaimmista hinta/laatu suhteelta. 5kg ämpäri maksaa 49e, eli noin 10e/kg, halpaa ja hyvää :)

Ihan hävyttömän makeeta vaan toi mass recovery. Muuten kelpo tavaraa.

Huomasin itekkin että turhan makeaa ainetta toi mass recovery, jos laittoi ohjeissa olevan määrän vettä. Nyt olen laittanu aina enemmän vettä, eli shakerin (750ml) täyteen ja maku on tällöin mitä mainioin :)

onko kukaan kokeillut fastin HT-R palkkaria?
sanotaan että "ei vasta-alkajille" mutta samoja aineitahan ne on eikö?
siinä mielessä vaan aattelin ku olis vähemmän hiilareita kun esim muscle+:ssa. mitä ootte mieltä?

onko kukaan kokeillut fastin HT-R palkkaria?
sanotaan että "ei vasta-alkajille" mutta samoja aineitahan ne on eikö?
siinä mielessä vaan aattelin ku olis vähemmän hiilareita kun esim muscle+:ssa. mitä ootte mieltä?

Eiköhän toi ei vasta alkajille oo vaan myyntilause. Ei noi sentää mitään horkkaa sisällä. :)
Halvimman ja parhaan palkkarin saat ku haet pussin heraprotskua ja pussin maltoo. Niistä sit sekottelet mieluisen.

Edit: niin ja noi valmiit palkkarit on yleensä aikas ylihinnoteltuja.

gaspari myofusion +glutamiini,leusiini,arginiini,eaa,beta-alaniini ja kreatiini.. aminot vaikkapa eiselttinä

myofusion siksi koska se sisältää entsyymit
hintalaatu kulkee käsikädessä, suosi jenkkiä.. kaikki suomalaiset paskapussit kannattaa unohtaa..

Hyvät palkkarit ovat Star Nutritionin Gainer Pro ja Super Gainer Pro, hinta/laatu suhde on ihan OK. Suhde protskut:hiilarit on GainerPro:ssa 1:1,5 (eli ei niin hyvä suhde, mutta erittäin edullinen palkkari). Suhde SuperGainerPro:ssa 1:2, eli huomattavasti parempi suhde, mutta myös huomattavasti kalliimpi. Twinlabin MassFuel:issa suhde 1:2 (26g:51g) ja sisältää paljon muutakin. Tätä käytin pari vuotta treeniuran alussa (silloin nimi oli Super Mass Fuel). Tosi hyvä pallkari, mutta suhteellisen kallis, 1,7 kiloa maksaa 37,90.

Paras palkkari, kuitenkin, mitä olen koskaan kokeillut on Optimum Nutritionin ProComplexGainer, ns "lean gainer" eli kalorit tulee enimmäkseen protskusta. Jokainen annos sisältää 55g protskua (!), 85g hiilareita, 620kcal, eli aika massiivinen palkkari. On aina toiminut hemmetin hyvin kun olen käyttänyt sitä, ja suklaamaku on paras mitä olen koskaan koittanut. Ei kuitenkaan ole maailman halvin palkkari; 2225g maksaa 47,40. Kaikki nämä löytyy FTKU:lta, ja Twinlabin löytyy muualtakin.

Eiköhän toi ei vasta alkajille oo vaan myyntilause. Ei noi sentää mitään horkkaa sisällä. :)
Halvimman ja parhaan palkkarin saat ku haet pussin heraprotskua ja pussin maltoo. Niistä sit sekottelet mieluisen.

Edit: niin ja noi valmiit palkkarit on yleensä aikas ylihinnoteltuja.

Olen täysin samaa mieltä. Esim nyt ufs storessa whey 8.90€ pussi ja malto on jotain alle 5€. Hinta laatusuhde kohdallaan. funlightia sekaan niin saa oikein hyvän setin.

Hyvät palkkarit ovat Star Nutritionin Gainer Pro ja Super Gainer Pro, hinta/laatu suhde on ihan OK. Suhde protskut:hiilarit on GainerPro:ssa 1:1,5

Minä muistelen kyllä että Gainer Prossa on tuo suhde 1:3, eli hiilareita mielestäni aivan liikaa.. Eikä se loppujen lopuksi kovin edullista ole kun ajattelee, että sehän sisältää ainoastaan kilon heraa ja kolme kiloa maltoa valmiiksi sekoitettuna.

Minä muistelen kyllä että Gainer Prossa on tuo suhde 1:3, eli hiilareita mielestäni aivan liikaa.. Eikä se loppujen lopuksi kovin edullista ole kun ajattelee, että sehän sisältää ainoastaan kilon heraa ja kolme kiloa maltoa valmiiksi sekoitettuna.

Sori, mun moka, olet oikeassa, oli tarkoitus kirjoittaa että GainerPro:ssa suhde on 1:3 (24g:67g).

Olen nyt käyttänyt palkkarina 1½dl hera80 ja 1dl malto6 sekoitusta. Eilen lueskelin fastin MUSCLE+ palkkarista joka sisältäisi myös kreatiinia. Olisiko järkevämpää vaihtaa tuo heran ja malton sekoitus tuohon yhteen muscle+ palkkariin??

Olen nyt käyttänyt palkkarina 1½dl hera80 ja 1dl malto6 sekoitusta. Eilen lueskelin fastin MUSCLE+ palkkarista joka sisältäisi myös kreatiinia. Olisiko järkevämpää vaihtaa tuo heran ja malton sekoitus tuohon yhteen muscle+ palkkariin??

Edullisempi vaihtoehto tuo, kun ne erikseen sekoittelee. Ostat vielä kreatiinimonohydraattia ja heität sen sekaan. Toimii.

Edullisempi vaihtoehto tuo, kun ne erikseen sekoittelee. Ostat vielä kreatiinimonohydraattia ja heität sen sekaan. Toimii.

fastin kreatiinia varmaan saisi ihan prismasta... Mutta olisiko jotain yksinkertaista ohjetta kreatiinin käyttöön kun omapaino on nyt n. 62kg?? Menee mulla meinaan vähän yli hilseen tuo fastin nettisivun ohje:D

Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20 g päivässä. Ota 5 g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla. Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10 g päivässä. Ylläpitojaksoa seuraa 2-4 viikon tauko kreatiinin käytöstä. Kreatiinin vaikutus säilyy tauonkin aikana, koska ylläpitojakso on täyttänyt kehon kreatiinivarastot

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom