Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa olla jo toisaalta vähän negatiivista kun työpaikalla saan kuulla seuraavanlaista:

-Syö, niin jaksat käydä sitten salilla
-Hei painonnostaja! Tuu kattoo tänne!

Kun autan jossain asiassa jossa tarvii voimaa (esim. jonkun tiukan kahvan avaaminen) niin saa kuulla: -On niistä stereoideista näköjään hyötyä ollu. :D

Leikkimielistähän tuo on.. mutta ei niitä kuittailuja jaksa koko ajan kuulla :D

Tota puolitotista vittuilua on kyllä saanut kuulla todella paljon... Ja sitten yhdillä festareilla kaveri oli koko avautumassa hauikseni koosta( vaikka se on aika pieni mielestäni), tyyliin että en ole tainnut käydä kusella moneen viikkoon kun näyttää kaikki olevan menneen käsivarteen. Okei alussa sitä jaksaa hetken, mutta festareiden kolmantena päivänä meinasin jo vähän ojentaa kaveria. Jätin väliin kumminkin sillä kertaa... ja keskityin aivan muuhun:kippis1:

Ja nyt kun on dieetillä, niin vittuillaan että miten voit joka tauolla syödä jotain kun oot dieetillä, kun tyypit itse vetää kerralla kunnolla ja sit vielä ison munkin päälle. Ja ihmettelee miten mä voin laihtua, kun koko ajan syön, ei sitä jaksa niille enää edes selittää, kun ei ne sitä kumminkaan tajua.:)

Haba7 sanoi:
Ja nyt kun on dieetillä, niin vittuillaan että miten voit joka tauolla syödä jotain kun oot dieetillä, kun tyypit itse vetää kerralla kunnolla ja sit vielä ison munkin päälle. Ja ihmettelee miten mä voin laihtua, kun koko ajan syön, ei sitä jaksa niille enää edes selittää, kun ei ne sitä kumminkaan tajua.:)

Viime syksynä kämpässä tehtiin remonttia ja muutin mutsille asumaan viikon - tai itse asiassa yhdeksän päivän - ajaksi. Mutsi jaksoi joka välissä naputtaa syömisistä: "onko pakko syödä koko ajan", "rahka on pahaa, miten viitsit sitä syödä", "etkö sinä muka syö vehnäleipää", "laitetaanko noi lisäravinteet roskiin, mitä sinä niillä teet", "tuota menoa sinusta tulee ylipainoinen"... :rolleyes:

Joka paikassa kun aletaan kyselemään harrastuksista ja kerron mitä harrastan niin heti on seuraava kysymys yleensä että syötkös sinä niitä hormooneja.:wall:
Toinen negatiivinen asia on kun ei meinaa joskus mahtua huoltoasemalla tai ravintolassa paskalla käymään kun on niin pieniä vessoja.:D

ei oikein mtn.. ehkä vähän isommat reeni kaverit sanoo välillä kun tulee reenaa että "voima saapuu" mutta ei kummempaa.. ehkä myös ne hormooni kysymykset kun on kysytty harrastuksia..

jpm sanoi:
Jep, tottakai sitä kannattaa viimeiseen asti vetää homma viimeisen päälle askeettisesti - pro bodareitahan täällä kaikki on. Kyllä se on sitten komiaa käydä laturin kautta kun 10 vuoden maksimaalisella panostuksella ei tultukaan Savolaisen Markoksi.

Savolaisen Markoltahan meni munuaiset, liiallisen proteiinin takia...varokaa.....
Tosin kaveri tais vetää semmoset 4-5 g/painokilo....

Meinaa hermot palaa kun työkaverit tauoilla kulmien alta mulkoilevat mun eväitä. "Taasko sä sitä rahkaa jaksat syödä? Mitä TUO on? Onko edes hyvää?" tuntuu että he aivan jännityksellä odottavat kun avaan eväsrasiani ja näkevät mitä sieltä paljastuu...

Kerrankin kahvitauolla vetelin suoraan paketista kalkkunaleikkeleitä useemman siivun. Kaveri tokaisi että "kohtahan oot syönyt koko paketin, noh onneksi tossa ei oo kun 2% rasvaa" Niinpäniin, ite mussutti vieressä hillomunkkia :thumbs:

Olen joutunut kokemaan sitä, että isot kaverit tuijottavat nenänvartta pitkin. Todella raivostuttavaa. Eikö salilla käydä sen takia, että tultaisiin voimakkaammaksi ja isommaksi (tai siksi ainakin itse käyn). En enää onneksi mikään ihan kukkakeppi ole, mutta auta armias jos silti satut eksymään väärälle salille. Hiljattain satuin käymään Wolfilla Treella ja tehdessäni kickbackia joku korsto käveli tahallaan päin, vaikka en taatusti ollut tiellä. Enkä tee edes millään pienillä painoilla, että sen takia tarvisi vittuilla. Myös se, että tekee esim. pakkotoistoja tai pudotuksia on jotenkin "syntiä", jos ei ole joku helvetin jääkaappipakastin. Katseet sanovat "älä tee meidän metodeilla". Myöskään lisäravinteita ei saisi syödä, jos ei valmiiksi paina niin ja niin paljon. Menkääs nyt itseenne...
Dodii, anteeksi pieni purkaus, mutta oikeasti ärsyttää se, miten huono henki joillain saleilla on, juuri noiden k-pää-bodareiden takia. Anteeksi stereotypia, mutta uskon teidän ymmärtävän.

Laihukainen: Ne isommat äijät tietenkin kokee sut tulevaisuuden uhkana ;)

repeh sanoi:
Savolaisen Markoltahan meni munuaiset, liiallisen proteiinin takia...varokaa.....
Tosin kaveri tais vetää semmoset 4-5 g/painokilo....

onko tämä sinun oma diagnoosisi,vai oleko nähnyt jossain lääkärin lausunnon?

Kaikenlaiset paskahommat joihin luullaan että ilomielin aletaan, koska on kokoa ja voimaa enemmän kuin muilla perheessä. Sitten yrittää siinä selittää että esim lapiontia hulluna ei ole mitään kovin järkevää salin jälkeen. Ei voida uskoa että siälä salilla jopa tehdään jotain. Salilta tulee väsyneenä ja ehkä palkkarin ehtii just vetästä nii pitäis olla jo lapioimas tai jotain.
Sitten sanotaan että jos ei jaksa tehdä muita hommia nii salin saa unohtaa :curs:
Sitten kans rahkoista ja muista ruuista valitetaan, että saa kannella hirveät määrät niitä mulle vaikka niitä ei ole kuin muutama purkki.

juham85 sanoi:
Kaikenlaiset paskahommat joihin luullaan että ilomielin aletaan, koska on kokoa ja voimaa enemmän kuin muilla perheessä. Sitten yrittää siinä selittää että esim lapiontia hulluna ei ole mitään kovin järkevää salin jälkeen. Ei voida uskoa että siälä salilla jopa tehdään jotain. Salilta tulee väsyneenä ja ehkä palkkarin ehtii just vetästä nii pitäis olla jo lapioimas tai jotain.
Sitten sanotaan että jos ei jaksa tehdä muita hommia nii salin saa unohtaa :curs:
Sitten kans rahkoista ja muista ruuista valitetaan, että saa kannella hirveät määrät niitä mulle vaikka niitä ei ole kuin muutama purkki.
Ootko oikeesti 20v? Tai kohta 21 (synt 85?)? :eek: Kuulostaa jotenkin häröltä: "Olen kohta 21v, mutta en voi käydä salilla kun mutsi kieltää koska en jaksa salin päälle lapioida. Ei myöskään osta mulle kaupasta rahkaa tarpeeks."

Itse olen ainakin tuon kaupasta kantamis ongelman ratkaissut sillä että menen itse kauppaan, ja ostan muidenkin safkat ja kannan omat rahkat + setit siinä sivussa.

No, miksikäs nyt ei voisi lapioida treenin jälkeen? Jotkuthan harrastavat (diettikaudella) puolen tunnin aeroobbisia heti treenin jälkeen, eikös tuo menisi ihan sellaisesta. Eikä olisi edes niin yksitoikkoista :D Ja kyllähän noin iso poika osaa ja jaksaa itsekin kaupasta rahkansa kannella.

:)

Asia on silleen että oon kotona kesän ajan ja muuten asun kyllä kaukana kotoa opiskelupaikkakunnalla;) .Ja äiteehän ei pakota mihinkään, se on toi isä joka huutaa tosta, koska se on lapsena kärsiny vääryyttä ja joutunu rehkimään yötä päivää peltohommis.Ja toi lapioiminen ei vois vähempää kiinnostaa kun on vetäny ittensä ihan loppuun salilla ja kun tota pihaa jota pitää lapioida nii ei kukaa muu viitti tehdä.

Henkilökohtaisia parhaita paloja n. 35 ikävuoteen mennessä:

1) "Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jatkuvasti treenaat, etkä silti jaksa juosta [lisää tähän matka]." (Ja muut kommentit, jossa hyväkuntoisuuden ainoa mittari on pitkänmatkan juoksu.)

2) Pianojen muuton ennätys ystävien ja tuttujen keskuudessa. Sama pesukoneille, sohville jne. On kuitenkin oikeasti kiva voida auttaa kavereita näillä "saavutetuilla eduilla" :-)

Ja oma suosikki: 3) Tutut, jotka kysyvät treenineuvoja/ohjelmia suunnilleen näillä sanoilla: "Mutta minä en sitten halua ihan kauhean isoja lihaksia". Sillä kohtaa yleensä muistutan Viiksi-Vallua höyryn puhaltaessa korvista. Meinaat sitten, että ihan kauhean isot lihakset pääsevät yllättämään nukkuessa jo parin treeniviikon jälkeen?

... ja tuohon kolmanteen vielä lisäys että meinaat sitten että minä olen äärimmäisen epälahjakas, koska en ole näitten treenivuosieni aikana saanut mitään näkyvää aikaiseksi, vaikka olen treenannut kovasti, syönyt oikein ja yrittänyt saada niitä isoja lihaksia. Saatana. On se hyvä että kaikki jotka ei käy salilla on näitä superlahjakkaita ja kukaan salilla käyvistä ei ole. Kummallista...

Missukka sanoi:
... ja tuohon kolmanteen vielä lisäys että meinaat sitten että minä olen äärimmäisen epälahjakas, koska en ole näitten treenivuosieni aikana saanut mitään näkyvää aikaiseksi, vaikka olen treenannut kovasti, syönyt oikein ja yrittänyt saada niitä isoja lihaksia. Saatana. On se hyvä että kaikki jotka ei käy salilla on näitä superlahjakkaita ja kukaan salilla käyvistä ei ole. Kummallista...

Mietin vaan, että voiskohan se olla niin että näiden salilla käymättömien mielestä monet joilta neuvoja kysyvät omaa jo sellaiset "kauhean suuret" lihakset. Itsestähän se ei siltä tunnu ennenkö ei enää mahdu ovista kulkemaan.

Missukka sanoi:
Joo, tuskin kenenkään mielestä ainakaan MINULLA on "kauhean suuret" lihakset :hyper: :) ja silti kysellään ja väitetään tuollaisia... :(
Jos porukat tulee sulta kyselee neuvoja etkä ole itse mainostanut kykyjäsi suureen äänen=johtopäätös kondis ja lihakset näkyy jo ekalla silmäyksellä!!

Back
Ylös Bottom