Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mäyräkoira sanoi:
T1: "On h*lvetin hyvännäkönen muija, hyvä perse" (ja ikää siis 25v, just joo!)

Eikö 25set ole enää/vielä hyvännäköisiä/hyväperäisiä vai tarkoititko niitä jannuja? Jotkut miehethän kommentoi tuohon tyyliin vielä viiskymppisinäkin...

Mäyräkoira sanoi:
Ihan loistava, tapahtui vappuaattona parisen vuotta sitten kun olin saanut itseni kesäkuntoon ja tein töitä ja join kahvia terassilla. Paikalle lappaa kolme teekkaria, kello on siis n. 12 ja useimmat ihmiset ovat töissä. Nämä jannut alkavat keskustella minusta suureen ääneen, kun käyn hakemassa santsikuppia. Ja terassi on melko tyhjä, joten en välty kuulemsta.
T1: "On h*lvetin hyvännäkönen muija, hyvä perse" (ja ikää siis 25v, just joo!)
T2: "Eikä ole, sillä on v*ttu reidet isommat kun mulla" (saakelin kynäniska, nyt turpa kiinni)
T3: "Toi käy varmaan salilla" (ihaks tosi?)
T2: "Ja käyttää ihan varmana jotain aineita, kato nyt sitä, ei naisille kasva yhtään lihakset ilman aineita" (herralla varmaan joku lääkärin koulutus)
T3: "Eikö muka?"
T2: "No ei, joku v*tun hörhö se on, ei tuollaisia jalkoja saa nainen ilman hormooneja. Varmaan käynyt jonkun amiksen" (ja liittyi tähän siten, että herra melkeinDI:t ovat keskustelunsa perusteella itse niin fiksuja ja filmaattisia?)

*palaan pöytään*

T1: "No jos mä menisin kuitenkin iskeen sitä?"
T2: "Ei kannata, noi on kaikki lesboja"

Ja keskustelu jatkuu siis viereisessä pöydässä samaa rataa...

Repeemisen jälkeen tuli mieleen että pitääkin varoo jos ne kerran kuuntelee.

Alicia sanoi:
Eikö 25set ole enää/vielä hyvännäköisiä/hyväperäisiä vai tarkoititko niitä jannuja? Jotkut miehethän kommentoi tuohon tyyliin vielä viiskymppisinäkin...

Tarkoitin jannuja.

Nainen vain paranee vanhetessaan.

Ex-Tavis sanoi:
Kiitoksia vinkistä, täytyypä mennä apteekkiin kyselemään löytyykö tuota täältäkin! Juuri sainkin että tällä itsellekin ennen hämäräksi jääneellä arkikielen termillä "mustelmavoide" tarkoitetaan ainakin Hirudoid forte-emulsiovoidetta, jolla hoidetaan "pinnallisten laskimontukkotulehdusten, ehjän ihonpainevaurioiden, ihonalaisten verenpurkaumia ja ruhjevammoja". Jompaa kumpaa taidan siis harkita näihin mave-jälkiin:D .

Hirudoidista ei ole mielestäni mihkään. Muutaman kerran plasmanluovutus on mennyt reisille ja käsivarsista tulleet melko hakatun näköiset. Tuo Hirudoid ei muuta kuin haise pahalle :jahas: Kannattaa hakea apoteekista jotain ärjympää. Käytin taannoin "vetren gel"-nimistä tököttiä. Ulkomailla tosi asuin silloin, mutta siinä oli vaikuttava aine Heparin-Natrium. Suomessakin käsittääkseni myydään tehokkaampia juttuja kuin Hirudoid.

tuota... toisinaan on huono ja toisinaan hyvä mutta armoton ähky koko ajan :D kun yrittää syödä aivan sikana niin koko ajan on vähän ''oksettava olo''

hölkkääjä sanoi:
taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!

minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.

kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.

minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?

HAHA, en huolella onneks revenny tälle :D Ei helvetti :david:

Joskus vituttaa junttien lässyttäminen ja niille tuntuu mun keho ja asiat olevan joku pakkomielle. Keskustelu meni jotenkin näin:

1: "Ooooootko käyny potaamassa!? Montako kertaa viikossa"
Minä: "Joo oon käyny reilu pari vuotta ja ei se paljonko siellä käy viikossa paljoa kerro"
2: "Jaaaaa eikö kerro MMMMMMMM" (ihan niinku tämäki sohvaläski oikeesti tietäs kehoilusta)
Minä: "hohhoijaa"
2: Kääntyy kysymään mun äidiltä (oon 18+) "Syökö se jottai horrrmooneja?!?"
Äiskä: "Hehehehoho ei, mutta kyllä se rahkaa syö"
2: *Sääliviä katseita* *tuo poika on päästään vialla*

Sama väittely tapahtuu aina kun näen nama samat tuttavat. Tuo keskustelija nro 2 on se pahin. 1 on muuten vaan utelias eikä koskaan muista mitä oon aiemmin sanonu.

Vilkaisin joskus leipäpussin kylkeen ja sanoin jotain ravintoarvoista niin tämä #2 totesi suuressa viisaudessaan, että olen anorektikko. Olen siis yli 90kg anorektikko.. mulla oikeesti kiristyy käämi aina kun näen nämä, mutta onneksi näen ne harvoin :D

Eräs tapaus oli kans ku hain omalta jääkaapilta ehrmannia niin (ylläripylläri) tämä sama #2 pöllähtää paikalle ja saarnaa että syö oikeeta ruokaa *osoittaa pottukattilaa* eikä mitään herkkuja jatkuvasti. Mistä helvetistä se keksi että söisin jotain herkkuja ja miks ehrmanni ois semmonen? Onneks mulla on Suomen parhaat hermot eikä oo vielä tullu sanottua mitään typerää :D

Kyllä sen ymmärtää, että toinen ei välttämättä ymmärrä tai tiedä ja sen takia kyselee, mutta jotain rajaa.

Keneltäkään en oo kyllä kuullu vielä yhtä kuolemattomia kommentteja kuin tältä #2:lta.

Kun aloin käymään salilla kasvoin tosi nopeasti ja jatkuvasti oli joku kyselemässä "Käytätkö hormooneja???"

Sitten on tietenkin noita ihmisiä, jotka aina pölisevät selän takana syitä minkä takia joku käy salilla, vaikka omaksi ilokseen koettaa lihaksia kasvattaa, kun kerta näyttävät kasvavan.

Toisaalta sitten kun lihakset eivät näytä enää kasvavan,niin aina löytyy näitä ihmisiä, jotka tulevat kehumaan kuinka on kasvanut vaikka pelkkää läskiä ja vettä tullut lisää. Vaatteet päällä kun näyttää isommalta :wall:

sfl sanoi:
HAHA, en huolella onneks revenny tälle :D Ei helvetti :david:

eipä oo muuten enää tuollainen :D oon säänu käännytettyy hänet ja uhkas tekevänsä nikinki pakkikselle. ;)

MAVE:akin sano vakaasti harkitsevansa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua ei vituta muu kun se, että ei meinaa keksiä tarpeeks vaihtelua safkoihin.

Sitten, jos multa joku kysyis, että käytänkö hormooneja tietämättä, että mä edes reenaan, ottasin sen kyllä tosi isona kehuna kun oon natu.:D

Eniten vituttaa se, että moni joka syyttää horkista ni on just niitä laiskoja paskoja jotka makaa kotona soittelees vaa kitaraa ja ryyppäilee vloput ja viikolki tjsp.

Ja sitten vielä se et kyl meidän suvus on kommenttia tullut. Oon tässä neljän vuoden aikana kasvattunu elopainoa puolella niin ihmekkös tuo. Sitä ei vain itse huomaa...

Ite ostin luontaistuotekaupasta kreatiinia pari vuotta sitten niin tää naismyyjä alko selittää et tätä ei saa käyttää kasvuiässä tai pituuskasvu loppuu. :jahas:

Mitä nyt kaverit joskus vittuilee kun innostun selittämään mitä kävi eilen salilla.
Tyttöystävän kanssa on myös sovittu, että punttisali on kielletty puheenaihe :)

LittleDragon sanoi:
Ite ostin luontaistuotekaupasta kreatiinia pari vuotta sitten niin tää naismyyjä alko selittää et tätä ei saa käyttää kasvuiässä tai pituuskasvu loppuu. :jahas:

millä tavalla tää vaikutti sun elämääs?

meinaan, että tää on menny offtopiciks. tääl on noit kommentteja jotka kuuluu tonne "hauskat kommentit" tjsp ketjuun. moderaattorit vois pitää tän ketjun aisoissa, koska tää olis ihan mielenkiintonen aihe pohtia niitä NEGATIIVISIA ASIOITA joita on joutunut KOKEMAAN SALIN MYÖTÄ.

Jokainen salilla käyvä vähänkin pullean hauiksen omaava saa aina vastailla horkkaepäilyihin ja kaverit/tavikset pudistelevat päätään kaikelle ruoka/lepo/treeni/terveet elämäntavat-jutuille..

Näin tulee olemaan aina. Mut vitut me niistä. Toisaalta onhan kehonrakennus ja voimailulajit sen verran horkkameinikiä, että ihmekös tuo. Onhan tuo hauskan kaksnaamaista, kun ollaan niin terveellisillä elämäntavoilla ja viinaa ei juoda/tupakkaa polteta ja sit dropitellaan ja ollaan amfetamiini-pöllyissä..

Natuilu on miesten puuhaa.

GoMan sanoi:
Mitä nyt kaverit joskus vittuilee kun innostun selittämään mitä kävi eilen salilla.
Tyttöystävän kanssa on myös sovittu, että punttisali on kielletty puheenaihe :)

Kuin myös täällä. Kuulemma hyvä että puntillä käy, kuhan ei hänen itse tarvi siihen sekaantua :D

Mikäs siinä.:itku:

Työkaverit suhtautunut muuten ihan jees, mutta tottakai kaikki pikku nuhat, jumit, ja kivut johtuu kuulema salilla käynnistä.. TOTTAKAI NE JOHTUU!! :anssi:

Nii tai ku oot vetäny kovan treenin ja paikat on pumpissa,meet juttelee siihen työkamujen kaa hetkeks,kerrot et paikat pikkasen turisee,ni työkamut heti kommentoi"juu eli huomenna oot saikulla"=)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom