Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RAHA:curs: :curs:
-Sali on hyvä mut kuukausi kortti 40€
-Aina Koulussa vääntää kättä mut onneks tekniikka on hyvä ettei mee käsi paskaks:lol2:

Eilen murjoin vasemman käden etusormen. Se oli kyllä jonkun muun vika.:rolleyes: Joku oli laittanut 15kg käsipainon 12,5kg käsipainon paikalle! No, yleensä teen hauista sillä 12,5 painolla. En sitten tarkemmin katsonut sitä painoa ja aloin sillä isommalla painolla vääntää. Luulin, että voimat on vain vähentyny kreatiinin lopettamisen myötä ja laitoin painon takaisin telineeseen. Siinä sitten jotenkin huolimattomasti sitä asettelin ja etusormi jäi sen käsipainon ja telineen väliin puristuksiin. :eek: Onneksi oli sellainen hetki, että sali oli tyhjillään. Tuli nimittäin kirottua ihan vaistonvaraisesti. :curs:

Sormi muuttui sitten violetiksi ja turposi aika paljon. Yöllä sitten siinä 1.20 menin nukkumaan ja kello 4.29 en ollut nukkunut sekuntiakaan ja oli pakko käydä buranaa vetämässä naamaan. Sen jälkeen nukuin sitten yli puoleen päivään. Saa nähdä miten ensi yönä käy

hanaa sanoi:
muaki pännii salilla se ku yks tyyppi on ku takiainen
esim. ku on yrittämässä jotain maximi painoa, nii tää tulee siihen irvistelemään ja moittimaan ja mitä viel.

Salillasi on ilmeisesti kehitysvammaisille oma vuoro?Älä käy siellä silloin:whip: ;) :hyper:

minua pänni välillä se kun on tuolla salilla tullu jonkuu verra käytyy, mut penkkiä ei oo tullu hirveest tehtyy, ni aina se sama kysymys: paljo nousee penkistä?

-PullOver- sanoi:
minua pänni välillä se kun on tuolla salilla tullu jonkuu verra käytyy, mut penkkiä ei oo tullu hirveest tehtyy, ni aina se sama kysymys: paljo nousee penkistä?

Tämä mun kohdalla totta myös. Okei, painan ikäisekseni suht paljon ja penkkaan elopainon verran, mutta ei se kuitenkaan vastaa sitä mitä minultakin voisi odottaa. Moni luulut, että penkkaan yli 100kg kevyeen, no prkl kyllä se 85 tulee ylös mutta sitä isommat rinnalla. :curs:
(penkkinä tosin lauta jonka molemmissa päissä 2x44 lankut päällekkäin. Eli aika lahnana eikä oikeeta asentoakaan voi ottaa, but sou on.)

Myöskin negatiivista sanomista tulee jos esim. koulussa vedät lisäprodea sheikkeristä niin heti ollaan horkan käyttäjiä! :curs:

Liikunnan opettajakin jaksaa aina selittä, ettei tosta ole mitään hyötyä, reilusti vaan hiilaria ja kehityt. V*ttu eikö se ole mun asia mihin rahani käytän?!

*kylläpä helpotti avautua*

Kaverin mukaan treenaan päin helvettiä. Pitäisi olla vähintään 5-jakoinen ohjelma, ja salilla voi käydä mielellään 2 kertaa viikossa. Minun koko kroppa ohjelma ei sovi kenellekään, eikä sillä kehity, ja ylikunto iskee heti. Kyykyillä särjen polveni ja maastavedoilla selkäni. Lisäksi sarjapituuden pitää olla vähintään 20, mielellään yli 30. Kaiken aamenena tuli vielä selville se, että minun pitäisi katsoa ostos-tv:stä treenaamisen perusteita, ja ostaa sieltä semmoinen vemputin, millä saisin kunnolliset vatsalihakset ihan kesään mennessä.

Tämä informaatio tarjoiltiin ihan vakavalla naamalla "tule nyt Löre järkiisi"-asenteella.

Minnuu vituttaa

Löre sanoi:
Kaverin mukaan treenaan päin helvettiä. Pitäisi olla vähintään 5-jakoinen ohjelma, ja salilla voi käydä mielellään 2 kertaa viikossa. Minun koko kroppa ohjelma ei sovi kenellekään, eikä sillä kehity, ja ylikunto iskee heti. Kyykyillä särjen polveni ja maastavedoilla selkäni. Lisäksi sarjapituuden pitää olla vähintään 20, mielellään yli 30. Kaiken aamenena tuli vielä selville se, että minun pitäisi katsoa ostos-tv:stä treenaamisen perusteita, ja ostaa sieltä semmoinen vemputin, millä saisin kunnolliset vatsalihakset ihan kesään mennessä.

Tämä informaatio tarjoiltiin ihan vakavalla naamalla "tule nyt Löre järkiisi"-asenteella.

Minnuu vituttaa

SIIS MIKÄ SIINÄ ON, ETTÄ PORUKKA PUHUU, KUIN NE TIETÄIS KAIKEN, VAIKKA NE EI TIEDÄ MITÄÄN? ärsyttää tälläset tv-shop nerot ja menaiset lehtien lukijat, jotka sanoo, että lehdissä on aina hyvää tietoa. mitään ei tutkita kriittisesti, vaan sanotaan, että oikeessa on. kattelin jotain hyvä terveys tai menaiset lehteä kotona ( äiten tilaama ) huvikseni, niin joku kysy sielä, että miten laihtua. niin tää yks sano, että jos syöt ruisleipää,marjoja ja kasviksia, niin ruokavaliosi on terveellinen. OOOKOOOOOOOO? tossako se mittari on? :D:D:D:D:D ja muutenkin, miks idiootit ihmiset eivät koita edes muuttaa mielipiteitään, itse muutan jos toisen mielipide tuntuu paremmalta kuin omani.

Ei jumalauta repesin kun luin ton Lören lopun: minnuu vituttaa :lol2: Ja se vitutus on tossa kyllä ihan ymmärrettävää :D Ehdotti mullekkin joskus joku akka jotai jumppa palloa selän vahvistamiseen :jahas: Ei ole kuulemma terveellistä repiä isoja rautoja ja että en pysty kävelee enää vanhempana :itku: Noi akat vituttaa kyl välil kun ne lukee jotain helvetin cosmosta ja antaa niistä jotain urheilu vinkkejä mulle ilmeellä kyllä mä tiedän :eek:

Repeisin kyllä ite jos joku tulis vakavalla naamalla sanomaan että "ja ostos teeveestä täytyy hankkia sellanen vatsakitkutin, muuten ei kehity"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salin myötä on kyllä tullut paljon kokemuksia.. Ensinnäkin tämä nauraminen muille treenaajille, ku ne ottaa helvetin isot painot käsiin ja tekee 2 kertaa niillä ja laittaa painot pois... Ja noi liikeradatkin menee aina vituilleen niillä, niin eihän se naama pysy peruslukemilla :D Sitten toiseksi nämä fitness tytöt vetää persepystyssä siellä, niin ei siinä pysty keskittymään mitenkään treenaamiseen vaan yleensä se menee melkein niin että haet popcorni pussin viereen ja alat katsomaan naisen treenaamista :)
Kolmanneksi toi raha pussi yleensä tuppaa tyhjentyä reilusti ...

Punttimimmien minihame-threadista tuli mieleen: mavesta tulleet mustelmat säärissä näyttävät rumilta kun vetäisee kesähameen päälle! Heh heh, mimmeiltä vinkkejä, jotain teatterimaaliako pitäisi alkaa vetelemään kinttuihin? Eli negatiivinen asia jonka olen joutunut kokemaan salin myötä = kesähepeneiden käyttäminen vaikeutuu!:D

Rowena sanoi:
Punttimimmien minihame-threadista tuli mieleen: mavesta tulleet mustelmat säärissä näyttävät rumilta kun vetäisee kesähameen päälle! Heh heh, mimmeiltä vinkkejä, jotain teatterimaaliako pitäisi alkaa vetelemään kinttuihin? Eli negatiivinen asia jonka olen joutunut kokemaan salin myötä = kesähepeneiden käyttäminen vaikeutuu!:D

Hei tämä on muuten täyttä totta!Tälläkin hetkellä toissapäivän mavetreenistä on kaksi mustelmaa toisessa jalassa ja olen huomannut että omalla kohdallani verenhyytyminen (ja samalla mustelmien parantuminen) on hidastunut huomattavasti nykyään koska syön enemmän verenhyytymiseen vaikuttavia omega-3 rasvahappoja (sekä purkista että rasvaisista kaloista). Pitäisiköhän tässä hankkia mustelmavoidetta, jonka käytöstä ei kyllä ole omakohtaista kokemusta? Onko kellään kokemusta siitä, nopeuttaako "mustelmavoide" oikeasti mustelmien parantumista vai onko kyse vaan selluliittivoiteisiin rinnastettavasta humpuukista :) ?

Eipä ole tännekään aikaisemmin tullut vastattua, mutta vastataan nyt sitten.
Eli viime vkonloppuna olin mökillä ja pitihän sitä sitten baariin illalla lähteä, no onhan sitä ennenkin riitaa tultu haastamaan ja vittuilemaan tyyliin "on taidettu käydä salilla, vittu lähe ulos tappeleen niin kokeillaan onko noista lihaksista mihinkään" Itse en ole (ainakaan tietoisesti) provosoinut koskaan, enkä ulos lähtenyt koittamaan. Pikemminkin poistunut takavasemmalle.
No nyt kuitenkin pienemmämmän kylän baarissa olutta emännän kanssa rauhassa siemaillessani ympärille tuli 4 paikallista parikymppistä junttia. Vaihtoehtoina oli vääntää kättä isoimman kanssa tai ottaa matsi kaikkien neljän kanssa :david: No väänsin kättä ja annoin kaverin voittaa n. 10 sekunissa :rolleyes: Vittuiluahan siitäkin seurasi, kun "ei parempaan pysty", mutta päästiinpäs tappelematta paikalta :D
Perkele kun vituttaa tuollaiset juntit, mistä niitä oikein sikiää?:wall:

Proffa sanoi:
Eipä ole tännekään aikaisemmin tullut vastattua, mutta vastataan nyt sitten.
Eli viime vkonloppuna olin mökillä ja pitihän sitä sitten baariin illalla lähteä, no onhan sitä ennenkin riitaa tultu haastamaan ja vittuilemaan tyyliin "on taidettu käydä salilla, vittu lähe ulos tappeleen niin kokeillaan onko noista lihaksista mihinkään" Itse en ole (ainakaan tietoisesti) provosoinut koskaan, enkä ulos lähtenyt koittamaan. Pikemminkin poistunut takavasemmalle.
No nyt kuitenkin pienemmämmän kylän baarissa olutta emännän kanssa rauhassa siemaillessani ympärille tuli 4 paikallista parikymppistä junttia. Vaihtoehtoina oli vääntää kättä isoimman kanssa tai ottaa matsi kaikkien neljän kanssa :david: No väänsin kättä ja annoin kaverin voittaa n. 10 sekunissa :rolleyes: Vittuiluahan siitäkin seurasi, kun "ei parempaan pysty", mutta päästiinpäs tappelematta paikalta :D
Perkele kun vituttaa tuollaiset juntit, mistä niitä oikein sikiää?:wall:

Voi Kristus. Tuo on hirveetä, olen erittäin pahoillani. Itsellä räjähtäis pää vitutuksesta jos tuollaisia ääliöitä osuis kohdalle. Onneks en oo tarpeeksi iso moiseen :D

Ei oo ihmisten epävarmuudella enää mitään rajoja, jos ei kestä sitä että joku on käyny salilla, vaan sen takia pitää yrittää saada se tappeleen.

Ei perkele, meikä höyryää nyt täällä työpaikan koneen äärellä tuota tapausta. No, joskus tollaset kenopäät varmaan vielä tulee haastaneeksi riitaa väärän tyypin kanssa. Toivotaan.

Tänään tiputin(/tippu penkiltä iteskeen) 12,5kg teräksisen kässärin jalkapöydän päälle. Ei ilmeisesti murtumaa, vitulliset tuskat ja kepit sain taaaaaaaas. Muilla käyny vastaavaa?

Ex-Tavis sanoi:
Pitäisiköhän tässä hankkia mustelmavoidetta, jonka käytöstä ei kyllä ole omakohtaista kokemusta? Onko kellään kokemusta siitä, nopeuttaako "mustelmavoide" oikeasti mustelmien parantumista vai onko kyse vaan selluliittivoiteisiin rinnastettavasta humpuukista :) ?

Nyt en tiedä mitä mustelmavoidetta tarkoitat, mutta mä olen kokeillut pyörällä kaatumisen jälkeen Arnica-geeliä (arniflor, 100g sisältää 10g arnica montana ja jotain muuta...). Tätä suositteli lääkäri Hollannissa ja sieltä tuubin tuota geeliä ostin. Se tehosi mustelmiin, tein testin ja laitoin geeliä vain osaan mustelmista, jotka sitten paranivat nopeammin kuin geelittomat! Kai tuota Suomessakin on...

edit: tarkennettu

wippe sanoi:
Nyt en tiedä mitä mustelmavoidetta tarkoitat, mutta mä olen kokeillut pyörällä kaatumisen jälkeen Arnica-geeliä (arniflor, 100g sisältää 10g arnica montana ja jotain muuta...). Tätä suositteli lääkäri Hollannissa ja sieltä tuubin tuota geeliä ostin. Se tehosi mustelmiin, tein testin ja laitoin geeliä vain osaan mustelmista, jotka sitten paranivat nopeammin kuin geelittomat! Kai tuota Suomessakin on...

edit: tarkennettu

Kiitoksia vinkistä, täytyypä mennä apteekkiin kyselemään löytyykö tuota täältäkin! Juuri sainkin että tällä itsellekin ennen hämäräksi jääneellä arkikielen termillä "mustelmavoide" tarkoitetaan ainakin Hirudoid forte-emulsiovoidetta, jolla hoidetaan "pinnallisten laskimontukkotulehdusten, ehjän ihonpainevaurioiden, ihonalaisten verenpurkaumia ja ruhjevammoja". Jompaa kumpaa taidan siis harkita näihin mave-jälkiin:D .

Ihan loistava, tapahtui vappuaattona parisen vuotta sitten kun olin saanut itseni kesäkuntoon ja tein töitä ja join kahvia terassilla. Paikalle lappaa kolme teekkaria, kello on siis n. 12 ja useimmat ihmiset ovat töissä. Nämä jannut alkavat keskustella minusta suureen ääneen, kun käyn hakemassa santsikuppia. Ja terassi on melko tyhjä, joten en välty kuulemsta.
T1: "On h*lvetin hyvännäkönen muija, hyvä perse" (ja ikää siis 25v, just joo!)
T2: "Eikä ole, sillä on v*ttu reidet isommat kun mulla" (saakelin kynäniska, nyt turpa kiinni)
T3: "Toi käy varmaan salilla" (ihaks tosi?)
T2: "Ja käyttää ihan varmana jotain aineita, kato nyt sitä, ei naisille kasva yhtään lihakset ilman aineita" (herralla varmaan joku lääkärin koulutus)
T3: "Eikö muka?"
T2: "No ei, joku v*tun hörhö se on, ei tuollaisia jalkoja saa nainen ilman hormooneja. Varmaan käynyt jonkun amiksen" (ja liittyi tähän siten, että herra melkeinDI:t ovat keskustelunsa perusteella itse niin fiksuja ja filmaattisia?)

*palaan pöytään*

T1: "No jos mä menisin kuitenkin iskeen sitä?"
T2: "Ei kannata, noi on kaikki lesboja"

Ja keskustelu jatkuu siis viereisessä pöydässä samaa rataa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom