Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kärsin taannoin lihaskivuista (jotka taisivat olla salilla käymisestä johtumattomia). Siskoni siihen, että se on varmaan joku liiasta treenaamisesta johtuva lihastulehdus. Varmasti. En edes käy salilla hirveästi. Mutta niinhän se on, että kaikki, mikä ei tunnu hyvältä, on pahasta. Ei ihminen saa itseään rääkätä, ei.

paras juttu oli kun pari päivää sitten tuli salilla yks selläinen parishilton 40kg mimmi kysyi kun vedin keskitettyä hauiskääntöä (oli ehkä 15kg) että tykkääkö miehini isoista lihaksikkaista ( olen 58 kg ja 13,8 rasvaprosentti) naisista tai olenko probodari... mieheni vinopenkissa vieressä sanoi että että kyllä joo pitää aika lailla enemmän kun nahka ja luut vetyblondeista.....

En tiedä miksi edelleen tässä maailmassa on TODELLA paljon ihmisiä, jotka ajattelevat, että fitness ym. kisoissa kisaavat ja salilla treenaavat naiset ja miehetkin ovat tällaisia/harrastukseen liittyvät asiat ovat näin:

A) käyttävät kasvuhormoneja
B) lisäravinteet on elimistölle vaarallisia ja tekevät meistä hirviöitä
C) on epäluonnollista treenata salilla
D) naisista tulee miehennäköisiä
E) treenaavilla isoilla miehillä ei ole aivoja

Itse olen törmännyt enemmän kuin kymmenen kertaa näihin epäluuloihin ja vaikka olen yrittänyt selittää, ettei asiat ole näin, ei minua ole otettu kuuleviin korviinkaan, vaan luokiteltu epänormaaliksi friikiksi, kun kerran tällaista harrastan. Pahinta on, että näin ajattelee minun OMA ÄITI! Jokaisessa sukukokouksessa tai kun jutustelu menee kyseiseen asiaan kahvipöydässä, alkaa ikuinen saarna siitä, miten kisoissa kisaavat naiset ovat ihan hirviön näköisiä ja epäluonnottomia...

TSEMPPIÄ TYTTÄRENI...senku joskus kuulis!!!:wall:

epäluonnoton = luonnollinen (nus nus ,)

Se on sitä perinteistä että äippä vittuilee sillee että "mee sit sairaalaan ku munuaises on täynnä noita mömmöjä" ja tyttökaveri aina välillä vihjailee liiasta treenistä. Itsekää mikä mahdottoman kokonen 183/90kg nytte ni mitäpä tosta vittulemaan ja miltei joka kerta ku baariin oon kuskina nii sieltä alkaa aamuyönlaskuhumalassa kaverit haastamaan tasaselle... Syönnistä ei ole vielä vittuiltu muuten vaikka rahkaa ja raejuustoa menee ihan tarpeeksi *katsoo lompakkoa* :D

Joskus kun alottelin puntilla käynin kävi näin. Oon 188 pitkä ja mulla on pitkät ja kapeat raajat. Painoni oli tuolloin n. 82-85kg. Tein skotti penkissä hauiksia. Kuulin kun sellanen n.40v mies, joka oli aika hyvässä kunnossa, tokas kaverilleen, että kato narut saa kyytiä. Rupes kyllä vituttamaan! No siitä oon tosin saannu buustia mun treenaamiselle. Aina kun ei jaksa treenata, niin mietin noita sanoja, niin johan alkaat treeni halut nousemaan!

Mutta niinhän se on, että kaikki, mikä ei tunnu hyvältä, on pahasta. Ei ihminen saa itseään rääkätä, ei.

Eikö ole jännää, että salilla "rääkkääminen" on joidenkin mielestä ihan haitarista, luonnotonta jne., mutta vastaavasti ylipainolla, liikkumattomuudella, tupakoinnilla ja liialla alkoholin käytöllä rääkkääminen on suurimman osan mielestä ihan hyväksyttävää, jopa suositeltavaa. Perverssi on tämä maa...

Syömistensä ja kaloreitten tarkkailu se vasta sairasta onkin! Sanoo ihmiset joiden päivän syömiset ja juomiset sisältää pari leipäpalaa, ehkä puuron ja muutaman kaljan. :wall: :wall:

Joskus kun alottelin puntilla käynin kävi näin. Oon 188 pitkä ja mulla on pitkät ja kapeat raajat. Painoni oli tuolloin n. 82-85kg. Tein skotti penkissä hauiksia. Kuulin kun sellanen n.40v mies, joka oli aika hyvässä kunnossa, tokas kaverilleen, että kato narut saa kyytiä. Rupes kyllä vituttamaan! No siitä oon tosin saannu buustia mun treenaamiselle. Aina kun ei jaksa treenata, niin mietin noita sanoja, niin johan alkaat treeni halut nousemaan!

En tiiä oliko hyväs kunnos, mut tommosil kundeil ei taida olla pää kunnossa.

Jos threadin otsikon sentään lukisi kunnolla :jahas:

:offtopic:
Pahinta on, että näin ajattelee minun OMA ÄITI! Jokaisessa sukukokouksessa tai kun jutustelu menee kyseiseen asiaan kahvipöydässä, alkaa ikuinen saarna siitä, miten kisoissa kisaavat naiset ovat ihan hirviön näköisiä ja epäluonnottomia...

TSEMPPIÄ TYTTÄRENI...senku joskus kuulis!!!:wall:

Mitä ihmeellistä tässä on:confused:. Jos minä seuraan esim. omia tuttavia niin yli 95% ei pidä fitness kisaajan vartaloa millään tavalla esteettisenä tai tavoiteltavana.

Liian vähän rasvaa ja hitusesti liikaa lihaksia. Eihän tuollaisia otuksia tule vastaan muualla kuin lavalla/kuvissa. Vai käveleekö noita kisakuntoisia mimmejä päivittäin kaupungilla vastaan? Outo näky taviksille. Pyörittää asiaa miten tahansa, niin kisakunnossa oleva kilpailija ei näytä enemmistön näkökulmasta kovinkaan terveeltä tai säkenöivältä, eikä he tästä syystä oikein pysty ymmärtämään miksi joku ehdoin tahdoin sellaiseen kuntoon haluaa. Fitness/BB ovat kuitenkin marginaalilajejai ja sellaiseisina ne tulee varmasti säilymään. Kannatajakuntaa on, mutta ulkopuolisten hyväksyntää voi olla aika vaikea voittaa.

Ikäväähän se on, jos edes mutsi ei ymmärrä, mutta hän varmasti kuuluu ryhmään joka toivoisi sinun pelaavan vaikka lentopalloa. Jos tuon kanssa ei tule toimeen niin taitaa olla helpompi unohtaa koko laji.

Viimeksi muokattu:
No en minä nyt ymmärrä miksi pitää päin naamaa mennä laukomaan omia mielipiteitään. En minäkään mene jollekin maratoonarille tai sumopainijalle sanomaan, että hyhhyh, kun tuon teidän lajin harrastajat ovat rumia ja epäesteettisiä. :rolleyes:

Ärsyttää, kun ihmiset eivät tajua voimanostelun ja bodauksen eroa. Usein saa kuulla tätä liian isot lihakset tulee läppää, vaikka vaihdoin voimanostelun puolelle juuri siksi, etten halua enää yhtään isompia lihaksia, kuin mitkä nyt on ja piste (tiedän kyllä että ne saattavat tässäkin kasvaa, mutta tuskin näillä syömisillä ;) ). Jotkut fiksut vielä tulee neuvomaan, että tee semmosia 10 toiston sarjoja, niin voimat kasvaa, noilla isoilla (?) painoilla ja lyhyillä sarjoilla kasvaa vain isot lihakset. GRRR... Tässä vaiheessa pitääkin sitten vaihtaa puheenaihetta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainainen lässytys siitä ruokailusta. Vaikka nykyään enemmän huumorin puolella heitot on mutta silti siitä huomauttelu alkaa jo vituttaa. Tai jotkut kaverit aina kokeilemassa jtn kättä jos se olis kasvanu ja itse en tykkää vielä että miehet mua koskettelee liiiemmin

paras juttu oli kun pari päivää sitten tuli salilla yks selläinen parishilton 40kg mimmi kysyi kun vedin keskitettyä hauiskääntöä (oli ehkä 15kg) että tykkääkö miehini isoista lihaksikkaista ( olen 58 kg ja 13,8 rasvaprosentti) naisista tai olenko probodari... mieheni vinopenkissa vieressä sanoi että että kyllä joo pitää aika lailla enemmän kun nahka ja luut vetyblondeista.....
Touché! :lol2:

Eikö ole jännää, että salilla "rääkkääminen" on joidenkin mielestä ihan haitarista, luonnotonta jne., mutta vastaavasti ylipainolla, liikkumattomuudella, tupakoinnilla ja liialla alkoholin käytöllä rääkkääminen on suurimman osan mielestä ihan hyväksyttävää, jopa suositeltavaa. Perverssi on tämä maa...

Tuota itsekin aina ihmettelen. Hulluja, masokisteja, syömishäiriöisiä narsisteja ovat ne, jotka itseään urheilulla piiskaavat! Nih.

...mutta itsensä upottaminen uppopaistettuihin ranskalaisiin, hamppareihin ja valmisruokien ihanaan transrasvamaailmaan, tupakan sauhuttelu, vähäinen liikunta tai fyysisen kunnon kohotuksen laiminlyönti on hyväksyttävää. Keh?

No joo, jos nyt vähän kärjistin. :D

Todella "järkevää" kannustusta aloittelevalle harrastajalle... varsinkin vielä ns. hyväkuntoisen henkilön taholta.

Vakiona jotain paskana -> karsea stressi kun ei oikein ole hyvä treenata... nyt 6pvä poissa salilta ja rupeaa jo nyrppimään ihan tosissaan :hyper:

Jatkuvaa vittuilua tulee ihan lajista kokonaisuudessaan jatkuvasti. Kun nykii rahkaa jossain muualla kuin kotona, poikkeuksetta joku tulee "mitä sä tollasta syöt? Maistuukin niin hirveelle..." Normaalisti vastaan et "syön mitä syö, kisko sä niitä karkkejas." Joskus kyllä oon räjähtäny kunnolla kun vittuilulla ei oo rajaa. Kun hyvänpäivän urheilijat tulee neuvoon että "syö mielummin tätä..."
Sillon tulee voimasana jos toinenkin ja joskus taukohuoneen kalusteetkin lähteny kohti kiertorataa.
Sitten näitä sukulaisilta tulevia. "Ootko varma ettei sulla oo joku syömishäiriö?" "Mikset laita voita leivälle?" "Onkohan sulla anoreksia." "Eiks toi ruokavalion vahtiminen oo vähän kipeetä" (erittäin rankasti ylipainoiselta henkilöltä kuultu)...
Sitten vielä nää tilanteet kun esim: luet Body-lehtee julkisissa tiloissa. Sitten tulee joku puolituttu siihen kuittaileen. "Tollaseksko sä haluat?" "Ihan hirveen näkönen." "Saaks noita hormooneja mainostaa tälläin." Näistä paras on ollut tilanne kun olin koulun tietokoneella ja siihen sitten joku akka niskassa puhaltamassa, "noihan on kauheen näkösiä, etkai tollaseks halua?" Myöhemmin sama akka tulee kyseleen kaikenlaista bodauksesta ja salitouhuista yleensä. Hetken tarinoituani sitten sanoo vieressä olevalle kaverilleen, " ihan hullua, mutta saapahan sillä hyvän kropan":hyper:

Anteeksi avautuminen mutta välillä meinaa mennä nenähommiks kuittailujen takia. Pistää vihaks!:curs:

Ps: Lähen tappeleen

Töissä osa ihmettelee, että miten helvetissä minä käyn vielä töiden lisäksi salilla (fyysinen työ). Alun alkaenkaan en todellakaan mainostanut salilla käymistä ja puhuin mielummin "treenaamisesta" ettei jengi tarttuisi tuohon saliin.

Kukaan ei tosin ole kysynyt penkkitulosta (johtunee tosin tuosta etten mainosta harrastuksiani) eikä kukaan ole vielä ihmetellyt rahkapurkkeja taukohuoneen jääkaapissa.

Ainoat asiat mitkä hieman harmittaa

1.) Raskaus arvet

2.) prkl kalliit slim fit kauluapaidat ei mahdu enään päälle :hyper:

3.) Miesten halu puristella palaa (Naiset ihan ok :) mutta miehet :urjo: )

4.) Näytä pala kommentit

Pitää tehdä jotain noille tumpuille. Pitää saada ne varmaan 50cm paikkeille niin miehet eivät enään uskalla koskea :D

1. Raskaus arvet käsivarsissa
2. Lompakko tyhjenee sali maksujen ja prodepussien takia. Tosin ei ne järkevään olisi mennyt jos salilla ei olisi alettu käydä.

Suositut

Back
Ylös Bottom