Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helevakko miekii tilitän: Just ihan vitusti ottaa pannuun nuo, jotka kysyvät treeniohjelmia ja sitten aina(!) sanovat, että minä haluan sitten sellaisen ohjelman, että en kasva heti liikaa ja jalkoja en halua treenata, kun olen nähnyt niitä kuvia niistä bodareista... mitä vittua... Itsekään en tosiaan ole mikään kovin iso, niin miten vitun vähällä vaivalla ne luulee kasvavansa. Mie oon ihan vitun ilonen jos joku kelle ohjelman teen ja vinkkejä annan tosiaan treenaa enemmän kuin sen kaksiviikkoa, että ei siinä mitään.

Veljen muijakaveri joka kerta kun nähdään, se kysyy minun muijalta, että "vahtiiko se oskari sinun syömisiä taas ja ei anna olla rauhassa?" Vittu minua ärsyttää... Olen muijan saanut innostumaan treenistä ja ravinnosta ja en tosiaan vahtaa sitä sen tarkempaan, niin heti alkaa vittuilu muilta!!!

Ja porukoiden mökillä olin just viikonlopun, niin salaa piti vessassa ja pihalla ja ties missä vetää prodeja, kun armoton luennointi olis välittömästi alkanut. Ja äiti oli kananmunia itse keittänyt aamupalalle, niin minä kun katoinkin niitä päin, niin sano että olis parempi kun sinä et söis niitä kun sulla se kolestroli nousee... Minä että mitä helevettiä?!?! Ja rahkaa vein mukanani 6 purkkia ja nyt puntaroin, että onneksi söin ne, mutta oliko se nälviminen sen arvoista...

Ja kaveri kyseli multa treeniohjelmaa ja minä tein sille huolella ja ajan kanssa kolmijakosen, alunperin nelijakosen, mutta jalat piti kuulemma jättää ohjelmasta pois, koska isot jalat on taas rumat... No minä tosiaan näin vaivaa siinä ja kun näin kaveria parikuukauden "treenin" jälkeen niin kaveri tokas, että ei se ole ilennyt lähteä salille kun on niin kynäniska, mutta oli kuitenkin alkanut vetää jauhoja ihan vitusti, että kasvas voimat ja lihakset, niin ilkeis sitten lähteä sinne salille... Ja se poika oli ihan tosissaan vetänyt niitä jauhoja... Huhhuh...

Ja perkele!!!

Minkä helvetin takia pitää yleensä tulla neuvomaan ja viisastelemaan, jos ei asiasta tiedä helevettiäkään ja etenkin jos neuvoja ei kysytä! Tämä ei koske vain punttihommia vaan kaikkia aiheita. Kai sen nyt tyhmenpikin tajuaa, että puntin ja syönnin "harrastajat" tietävät aiheesta enemmpän kun muut yleensä.

Jos haluaa treenata isommilla painoilla, niin aina joku spede on vienyt levykiekkoja ympäri salia mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Eli ihan se aina harmittaa, kun ei osata laittaa välineitä takaisin omille paikoilleen.

Missukka sanoi:
On se hyvä että kaikki jotka ei käy salilla on näitä superlahjakkaita ja kukaan salilla käyvistä ei ole. Kummallista...

Jees! Mullakin on yksi tuttava, joka kävi kerran viikon salilla ja ole pakko lopettaa, kun lihakset kasvoivat liikaa. Arvaa vaan, repesinkö kun kyseinen neiti (170cm/50kg) selitti asiaa kauhistuneena ruokapöydässä edessä - tietysti - kippo salaattia ilman proteiinin häivähdystäkään. :hyper:

Toinen on tietysti sitten nämä tutut - 165cm ja painoa melkein toista sataa kiloa - joiden paino on pelkkää lihasta, vaikka liikuttu on viimeksi ala-asteella.

Tottakai kaikki nämä luonnonoikut tilittävät asiasta minulle, kun minä käyn salilla ja välillä se ottaa pattiin. :curs:

Miksei minun painoni ole pelkkää lihasta vaan rasvaakin on ja miksen minä kasva viikossa yhtä paljon kun kaikki kukkakepit? :)

Kuli sanoi:
Jos porukat tulee sulta kyselee neuvoja etkä ole itse mainostanut kykyjäsi suureen äänen=johtopäätös kondis ja lihakset näkyy jo ekalla silmäyksellä!!

Joo, tuli taas tuo meikätytön lihaksikkuus todistettua, kun ostin salikortin paikalliselle _Naisten_ salille valvoja_Kundilta...
"Ootsä ennen käynyt salilla?"
"Joo, oon mä pari kertaa..." :rolleyes:
"Mä voin kyllä tulla näyttää sulle miten noita laitteita käytetään, tuu vaan pyytää, jos tarttee."
:thumbs:

Missukka sanoi:
Joo, tuli taas tuo meikätytön lihaksikkuus todistettua, kun ostin salikortin paikalliselle _Naisten_ salille valvoja_Kundilta...
"Mä voin kyllä tulla näyttää sulle miten noita laitteita käytetään, tuu vaan pyytää, jos tarttee."

Ehkä sillä oli joku taka-ajatus? Kyllä itse ainakin voisin lupautua näyttämään miten laitteet toimii jollekkin kauniille naisenpuolelle ;)

Mäyräkoira sanoi:
Jees! Mullakin on yksi tuttava, joka kävi kerran viikon salilla ja ole pakko lopettaa, kun lihakset kasvoivat liikaa. Arvaa vaan, repesinkö kun kyseinen neiti (170cm/50kg) selitti asiaa kauhistuneena ruokapöydässä edessä - tietysti - kippo salaattia ilman proteiinin häivähdystäkään. :hyper:

Täsmälleen vastaavan tilanteen "pääsin" kokemaan toissapäivänä. Kaveri, jolle olen tehnyt saliohjelman ja jota olen neuvonut ruoka-asioissakin sanoi pukuhuoneessa: "Mä oon huomannut että mun kädet on kasvanut ihan kauheesti enkä haluais että nää kasvaa tästä lisää." Kaverini(n. 170/ max. 50) on siis käynyt nyt säännöllisesti 2 kertaa viikossa salilla n. 1,5 kk:n ajan ja syö kuin hiiri. Katsoin häntä silmät pyöreinä enkä voinut uskoa että se oli tosissaan. Kädet näytti edelleen todella riu'uilta suoraan sanottuna mun näkökulmasta:rolleyes: . Selitin siihen että tässä ajassa ainoa muutos joka on voinut käytännössä tapahtua on se että lihaksiin on kertynyt nestettä treenin ansiosta jonka takia ne tuntuu kiinteämmiltä. Ei tainnut oikein uskoa vaan luultavasti jäi pelkäämään käsiensä mieletöntä kasvamista. :rolleyes: Kuitenkin ko. kaveri valittaa että jalat on liian tikut ja niiden pitäisi kasvaa. Kyllä, samaa mieltä mäkin olen; nimittäin koko kroppaan tarvittaisiin lisää lihasta :). Toivotaan nyt että kaveri uskoi melkeinpä todella vihaisena kerrotut faktat että naisten lihakset ei kasva tuosta noin vaan, jne nämä kaikki yleiset jaaritukset...

Ehkä mäkin kohta menetän lopullisesti hermoni kaikkiin TAVIKSIIN jotka valittaa läskeistään/laihuudestaan eivätkä kuitenkaan kuuntele järkipuhetta tai usko että sali+ruoka+lepo olisi avainsana melkeinpä aina heidän ongelmiinsa. Pitää varmaan olla jaksamatta edes yrittää auttaa- eipä kukaan neuvoja kuitenkaan tosissaan ota.:jahas:

Missukka sanoi:
Joillakin kundeilla on pelisilmän tilalla puusilmä!!
Asiantuntija olisi kysellyt sinulta vinkkejä ruokailuohjelmaansa.

Olin töissä rautapohjalla, kun oli työharjoittelu, niin lihaksikkaana/vahvana jouduin kaikista ruumiillisimpaan työhön... reilujenkerho pyörii taas

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua ottaa päähän se, että kun aikoinaan oli pulleahko ja tuota löysää oli, niin nyt kun 3v treenillä alan olla oikeasti hyvässä kunnossa (sellaisessa että en 3v sitten ikinä uskonut saavuttavani), niin tuttujen ja sukulaisten piirissä tuo kuitataan vaan "nuoruuden kasvun tasaantumiseksi" tms. paskaa... Vittu kovalla työllä jotain saavutettu, ja sitten nämä h******n keski-ikäiset tynnyrimahat vain vähättelee... "Joo silloin minäkin nuorena poikana..." :wall:

Tänään tiputin(/tippu penkiltä iteskeen) 12,5kg teräksisen kässärin jalkapöydän päälle. Ei ilmeisesti murtumaa, vitulliset tuskat ja kepit sain taaaaaaaas. Muilla käyny vastaavaa?
Toi tapahtu siis 10.5 tätä vuotta. Vieläkin varvas narskuu ja jännetuppi on turvoksissa. ;JES!

Minulla on koulussa yksi tuttu, jonka suurinta hupia on yrittää saada osoittaa minulle, miten punteista ei ole apua mihinkään, vaan Derbillä ajaminen korvaa kaiken lihaskuntoharjoittelun ja näin poispäin. Tällä ei ole minulle mitään väliä, jokaisella on omat mielipiteensä, mutta kun sitä saatanan avautumista saa kuulla aivan jokaisessa välissä ja jatkuvasti ollaan kyllä tönimässä ja näyttämässä konkreettisesti, miten kyniksiä sitä tässä vielä ollaan. Kyseinen henkilö on minua ehkä pari-kolme senttiä lyhyempi (itse olen noin 185 cm), joten pitää tietenkin yrittää "palauttaa minut ruotuun".

Nooh, viikko tai pari sitten oli taas hyvä esimerkki, istuttiin kavereiden kanssa koulun takapihalla. Kyseinen tyyppi hyppää ihan yllättäen päälle, kaaduttiin molemmat siitä hetken päästä maahan. Pyörähdin sen päälle, se pääsi vauhdista minun päälle ja punnersin sen sitten alimmaiseksi. Heti selittelemään kovaan ääneen, että selkä meni ja kun ylös pääsee, niin yhdelle tapahtumaa todistaneelle muijalle (johon oli ilmeisesti ihastunut) kävellessä selittää:
"No tuo on painavampi!"
"En minä teidän painoja tiedä!"
"No näkeehän sen, minä olen tälläinen atleettinen ja tuo tuollainen... kaappi! Eiköhän minulla sitä kiinteämpää lihasta kuitenkin ole."

Seuraavalla välitunnilla sitten tuli sanomaan suorilta kun näki minut:
"Taisi nousta tyypillä kusi päähän äskeisen tunnin aikana, eiköhän lähdetä tuonne takapihalle! Pitää näyttää että kuka tässä on se kingi!" Meni hieman hermot ja totesin huvittuneena:
"Kenelle sinä saatana yrität nyt todistella jotain, itsellesi vai muille? Jos sinulle on niin tärkeää, niin ok, sovitaan että voitat, ei ole kuule niin mitään väliä minulle. "
"No minä luulin että se on sinulle tärkeää..."

Ja myöhemmin luonnollisesti vaihtui selitys siksi, että liukastui silloin.

WTF!

Luulin kieltämättä tyytyväisenä, että tyyppi nyt sai hieman järkeä päähän tuolla ja tajusi, ettei minua kiinnosta ollenkaan tapella kenenkään kanssa. No eikös mene se maaginen pari päivää ja alkaa taas säännöllinen "Lähdetäänkö painimaan?"-provoaminen, kun on vähänkin enemmän porukkaa läsnä. Nooh, eipähän mene pitkään, niin pääsee lukioon ja on onneksi vähän kypsempää porukkaa... toivottavasti. Ja kyseinen tyyppi on itseasiassa ihan mukava, kun sen kanssa juttelee kahdenkesken, mutta kuningas esiintyminen astuu heti kuvioihin, kun on ihmisiä ympärillä. Yläaste-angst on niin ihastuttavaa.

Niin, en todellakaan pidä mitään isoa numeroa treenaamisistani, en ole edes iso, en todellakaan pullistele hauiksiani pilini pienuutta kompensoiden tai mitään tälläistä. Treeneistä on lähinnä puhetta muutaman kaverini kanssa, jotka itsekin ovat kiinnostuneet vastaavanlaisista asioista. :jahas:

Minulla on koulussa yksi tuttu, jonka suurinta hupia on yrittää saada osoittaa minulle, miten punteista ei ole apua mihinkään, vaan Derbillä ajaminen korvaa kaiken lihaskuntoharjoittelun ja näin poispäin. Tällä ei ole minulle mitään väliä, jokaisella on omat mielipiteensä, mutta kun sitä saatanan avautumista saa kuulla aivan jokaisessa välissä ja jatkuvasti ollaan kyllä tönimässä ja näyttämässä konkreettisesti, miten kyniksiä sitä tässä vielä ollaan. Kyseinen henkilö on minua ehkä pari-kolme senttiä lyhyempi (itse olen noin 185 cm), joten pitää tietenkin yrittää "palauttaa minut ruotuun".

Nooh, viikko tai pari sitten oli taas hyvä esimerkki, istuttiin kavereiden kanssa koulun takapihalla. Kyseinen tyyppi hyppää ihan yllättäen päälle, kaaduttiin molemmat siitä hetken päästä maahan. Pyörähdin sen päälle, se pääsi vauhdista minun päälle ja punnersin sen sitten alimmaiseksi. Heti selittelemään kovaan ääneen, että selkä meni ja kun ylös pääsee, niin yhdelle tapahtumaa todistaneelle muijalle (johon oli ilmeisesti ihastunut) kävellessä selittää:
"No tuo on painavampi!"
"En minä teidän painoja tiedä!"
"No näkeehän sen, minä olen tälläinen atleettinen ja tuo tuollainen... kaappi! Eiköhän minulla sitä kiinteämpää lihasta kuitenkin ole."

Seuraavalla välitunnilla sitten tuli sanomaan suorilta kun näki minut:
"Taisi nousta tyypillä kusi päähän äskeisen tunnin aikana, eiköhän lähdetä tuonne takapihalle! Pitää näyttää että kuka tässä on se kingi!" Meni hieman hermot ja totesin huvittuneena:
"Kenelle sinä saatana yrität nyt todistella jotain, itsellesi vai muille? Jos sinulle on niin tärkeää, niin ok, sovitaan että voitat, ei ole kuule niin mitään väliä minulle. "
"No minä luulin että se on sinulle tärkeää..."

Ja myöhemmin luonnollisesti vaihtui selitys siksi, että liukastui silloin.

WTF!

Luulin kieltämättä tyytyväisenä, että tyyppi nyt sai hieman järkeä päähän tuolla ja tajusi, ettei minua kiinnosta ollenkaan tapella kenenkään kanssa. No eikös mene se maaginen pari päivää ja alkaa taas säännöllinen "Lähdetäänkö painimaan?"-provoaminen, kun on vähänkin enemmän porukkaa läsnä. Nooh, eipähän mene pitkään, niin pääsee lukioon ja on onneksi vähän kypsempää porukkaa... toivottavasti. Ja kyseinen tyyppi on itseasiassa ihan mukava, kun sen kanssa juttelee kahdenkesken, mutta kuningas esiintyminen astuu heti kuvioihin, kun on ihmisiä ympärillä. Yläaste-angst on niin ihastuttavaa.

Niin, en todellakaan pidä mitään isoa numeroa treenaamisistani, en ole edes iso, en todellakaan pullistele hauiksiani pilini pienuutta kompensoiden tai mitään tälläistä. Treeneistä on lähinnä puhetta muutaman kaverini kanssa, jotka itsekin ovat kiinnostuneet vastaavanlaisista asioista. :jahas:

Hahaa kuulostaapa tutulta! Nuita oli minunkin aikaan yläasteella ja muutaman viikon välein piti tulla jotain esittämään. Aina siinä kummiski kävi niin ettei tämä "mopo hirmu" mitään voinut ja jäi tappiolle..Ikinä ei silti oppinut :wall: Ikinä itsekään en mitään pullistellut tai muuta joka olisi tyyppiä provosoinut. Näitä tapauksia riittää aina.

Meitsillä tulee 2 juttua lähinnä mieleen:
-vaatteet (siis hyvin istuvia ja hyvältä näyttäviä vaatteita on vaikea löytää)
-safkat (jengille saa aina vähän selitellä et miksi syöt sitä ja sitä)

Mutsi pystyy kyllä kuivumaan aina safkoista ja lisäravinteista, samoin kaverit jaksaa aina olla kertomassa että vittu ku oot hullu ku aina kiskot noita patukoita ja pähkinöitä ym.. Onneks hyvät frendit reenaa ittekkin jonkun verran ja tietää jotain tosta safkapuolestakin, ni ei tota "taasko vedät steroideja"- kommenttia niin usein tartte kuunnella. Paitsi mutsilta.:haart:
toi dokailuki on viimeaikoina jääny vähemmälle, ja aika monta "äkkilähtöä" jääny väliin treenin tai jonku muun takia, ja siitäkös porukka jaksaa kuivua että mitäsäny tollasta, ethän sä oo ees iso. (NO ÄLÄ VITTU SEN TAKIAHAN TUOLLA REENAILLAAN IHAN TOSISSAAN ETTÄ SE LIHA TARTTUIS:wall: )
Ja pelkästään tän tredin lukemisesta on saanut sellasseet myötätuntovitutukset että.. vittuun kaikki :david: :t, keep on pumping the free weights!!

Ärsyttää se kun porukka luulee että siellä salilla käydään vaan sen takia että pärjäisi tappeluissa paremmin ja sitten kaikki luulevat, että se penkki kaiken ratkaisee. Jatkuva kysely ärsyttää: miksi jaksan ja mitä järkeä siinä kaikessa on.

Mua ottaa päähän se, että kun aikoinaan oli pulleahko ja tuota löysää oli, niin nyt kun 3v treenillä alan olla oikeasti hyvässä kunnossa (sellaisessa että en 3v sitten ikinä uskonut saavuttavani), niin tuttujen ja sukulaisten piirissä tuo kuitataan vaan "nuoruuden kasvun tasaantumiseksi" tms. paskaa... Vittu kovalla työllä jotain saavutettu, ja sitten nämä h******n keski-ikäiset tynnyrimahat vain vähättelee... "Joo silloin minäkin nuorena poikana..." :wall:
Äääh, toi on muuten tosi mälsää. Samat tyypit toteavat usein vielä samaan hengenvetoon vahingoniloisesti, että "ootas vaan, kun lähestyt kolmeekymppiä, niin alkaa taas kilot näkyä". :jahas: Aina saa kuulla tota samaa "kyllä mäkin nuorena..." -juttua. :rolleyes: Huoh.

Älä välitä. Pääasia on, että itse tiedostat ja huomaat asian. Itselleen sitä kuitenkin treenaa, ei muita varten. :thumbs:

Liikunnanopettajien ja muiden kaikkitietävien ääliöiden kanssa väittely proteiinin päivittäistarpeesta ja lisäravinteiden käytöstä on alkanu ärsyttämään sen verran ettei enää jaksa kuin myötäillä. Isovanhemmilta on myös tullut aika mielenkiintoisia kommentteja, ja isoäiti on joskus puhunut joidenki "terveysasiantuntijoiden" kanssa minun "mömmöistä". Ovat kuulemma erittäin haitallisia terveydelle.

Suositut

Back
Ylös Bottom