Postissa töissä varhaisjakelussa ja koska minulla on niin hyvä kunto, niin sain jakelupiirikseni kerrostaloalueen, jossa on 80 rappukäytävää ja 5000 porrasta joka yö tallattavana ylös alas, eikä puhettakaa hisseistä. Ette arvaa miten vituttaa kun kaloria palaa niin hirveetä tahtia, ettei kerkeä millään syödä.
Ja kaikki vaan sen takia kun "olen hyvässä kunnossa".... ne saatanan talipäät ei tajua ettei mulla ois varaa kuluttaa noin paljoa kaloreita kun lihasta palaa kans. Ruokavalio on käytännössä pelkkää bulkkia ollut viimeset 6kk mut paino vaan pysyy samana koko ajan ja vatsat näkyvissä ihan liikaa, vaikka vetelen pizzoja ja kaikkee paskaa naamaan niin paljo ku kerkee. Joulunakin kiloja tuli tasan nolla lisää. Koko talven jurnuttanut 165/77 akselilla "kesäkunnossa". Kohta vaihtuu työpaikka jos ei meno muutu. Ne ei tajua että en oo mikää kevyt hölkkääjä. Sitä lisäpainoa on joku 15 kiloa puhdasta lihasta helposti tavalliseen kepittäjään verrattuna ja se tuntuu polvissa ja joka paikassa rappusia töpöstellessä.... mut ne vaa miettii "et sä näytä niin lihavalta".... just joo... pari kertaa on tehny miel sanoa, että pistävät jollee toiselle kaverill 15 kilon painon selkää ja tekemään samaa hommaa... katotaa miten sujuu.