Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi on kyllä ollu ainut tommonen tapaus... Luonteelta oon kyllä rauhallinen, en huuda tai tappele mutta oli muutenkin huono päivä eikä noi ekat valitukset ollu siltä päivältä

Myönnetään, paha tapa mulla myös purkaa kiukkua noin. Mä suutun erittäin helposti mun vanhemmilla ja ainahan siitä jää paskan maku suuhun, kun on tullut huudettua rumasti.

En tiedä miltä tämä teistä kuulostaa, mutta itseäni ainakin harmittaa. Koulussa ku innostun oikein puhumaan jostakin sillee, että toiset ei oikein ymmärtäny, nii sitte monesti sanottu mulle et ''Lopeta nyt niitten nappien vetäminen, oot ihan sekasin nykyään''...

Postissa töissä varhaisjakelussa ja koska minulla on niin hyvä kunto, niin sain jakelupiirikseni kerrostaloalueen, jossa on 80 rappukäytävää ja 5000 porrasta joka yö tallattavana ylös alas, eikä puhettakaa hisseistä. Ette arvaa miten vituttaa kun kaloria palaa niin hirveetä tahtia, ettei kerkeä millään syödä.
Ja kaikki vaan sen takia kun "olen hyvässä kunnossa".... ne saatanan talipäät ei tajua ettei mulla ois varaa kuluttaa noin paljoa kaloreita kun lihasta palaa kans. Ruokavalio on käytännössä pelkkää bulkkia ollut viimeset 6kk mut paino vaan pysyy samana koko ajan ja vatsat näkyvissä ihan liikaa, vaikka vetelen pizzoja ja kaikkee paskaa naamaan niin paljo ku kerkee. Joulunakin kiloja tuli tasan nolla lisää. Koko talven jurnuttanut 165/77 akselilla "kesäkunnossa". Kohta vaihtuu työpaikka jos ei meno muutu. Ne ei tajua että en oo mikää kevyt hölkkääjä. Sitä lisäpainoa on joku 15 kiloa puhdasta lihasta helposti tavalliseen kepittäjään verrattuna ja se tuntuu polvissa ja joka paikassa rappusia töpöstellessä.... mut ne vaa miettii "et sä näytä niin lihavalta".... just joo... pari kertaa on tehny miel sanoa, että pistävät jollee toiselle kaverill 15 kilon painon selkää ja tekemään samaa hommaa... katotaa miten sujuu.

Postissa töissä varhaisjakelussa ja koska minulla on niin hyvä kunto, niin sain jakelupiirikseni kerrostaloalueen, jossa on 80 rappukäytävää ja 5000 porrasta joka yö tallattavana ylös alas, eikä puhettakaa hisseistä. Ette arvaa miten vituttaa kun kaloria palaa niin hirveetä tahtia, ettei kerkeä millään syödä.
Ja kaikki vaan sen takia kun "olen hyvässä kunnossa".... ne saatanan talipäät ei tajua ettei mulla ois varaa kuluttaa noin paljoa kaloreita kun lihasta palaa kans. Ruokavalio on käytännössä pelkkää bulkkia ollut viimeset 6kk mut paino vaan pysyy samana koko ajan ja vatsat näkyvissä ihan liikaa, vaikka vetelen pizzoja ja kaikkee paskaa naamaan niin paljo ku kerkee. Joulunakin kiloja tuli tasan nolla lisää. Koko talven jurnuttanut 165/77 akselilla "kesäkunnossa". Kohta vaihtuu työpaikka jos ei meno muutu. Ne ei tajua että en oo mikää kevyt hölkkääjä. Sitä lisäpainoa on joku 15 kiloa puhdasta lihasta helposti tavalliseen kepittäjään verrattuna ja se tuntuu polvissa ja joka paikassa rappusia töpöstellessä.... mut ne vaa miettii "et sä näytä niin lihavalta".... just joo... pari kertaa on tehny miel sanoa, että pistävät jollee toiselle kaverill 15 kilon painon selkää ja tekemään samaa hommaa... katotaa miten sujuu.
Hullun hommaa, mikset aja hissillä ylös ja kävellen alas

välillä on niin helvetin väsyny ku aamu 5 aikaan herää punttaamaan + raivostuttaa käydä kattomassa housuja kun ne kiristää reisistä.

Kannattaa varmaan puhua esimiehelle, et olisko jonkun toisen vuoro. Jos ei onnistu, niin ainahan sitä voi tulla vaikka mitä vaivaa "ollu tää nilkka vähän kipee nyt. Ei oikein pysty ramppaa noita rappuja kunnolla". Jos ei tapahdu mitään, niin rupeet ramppaa saikulla joka kolmas viikko, niin ehkä se ääni kellossa muuttuu. Tää nyt on vähän tällänen kyseenalainen keino, mutta pakon ja vitutuksen edessä käyttäisin itsekkin.

Kannattaa varmaan puhua esimiehelle, et olisko jonkun toisen vuoro. Jos ei onnistu, niin ainahan sitä voi tulla vaikka mitä vaivaa "ollu tää nilkka vähän kipee nyt. Ei oikein pysty ramppaa noita rappuja kunnolla". Jos ei tapahdu mitään, niin rupeet ramppaa saikulla joka kolmas viikko, niin ehkä se ääni kellossa muuttuu. Tää nyt on vähän tällänen kyseenalainen keino, mutta pakon ja vitutuksen edessä käyttäisin itsekkin.

Tossa tilanteessa menisin ite ainaki pomolle sanoon että "mulla on nilkkatulehdus". Pääsis vähän helpommalla ja sais joku sohvaperuna arkiliikuntaa vuorostaan :D

Samasta syystä piti lopettaa lehdenjakelu. Ja vaikka meikäläinenkin oli aika hintelässä kunnossa viime kesänä (181cm/68kg), sain aikamoisia rasitusoireita polviin, nilkkoihin ym. jatkuvasta juoksemisesta rapuissa. Kaikista vittumaisinta oli kuitenkin, että vaikka mätti ruokaa minkä kerkesi, ei paino noussut vaan jopa laski.

- työkaveri sano kerran että kaikki treenaajat on yleensä narsistisia kusipäitä joten kannattaa lopettaa ennen kun sinäkin sellasseeks muutut.
- kyselyt miks sä syöt taas samaa ruokaa? taasko sulla muka on treenit? kannattaisko levätä joskus ja jne.
- kaverit ei pyydä mihinkään enään koska en kuitenkaan aio ryypätä ja jos lähden ryyppään niin sillon tuputetaan viinaa koko ajan, koska oon kuulemma tullut tylsäksi kun en ryyppää koko aikaa :face:
- "Etkö vois tän kerran jättää treenejä väliin" sanomiset.
- Ei ole naisellista jos on lihaksia...
- Painon ihmettely koska en voi muka painaa niin "paljoa"
- Paljon penkki. (ampukaa ittenne)
- luuletko että miehiä kiinnostaa jos oot lihaksikas. Ensinnäkin miehet pitää mun kropasta enemmän kun näiden siideripissisten joten who cares.

Anteeksi avautuminen mutta vituttaa.. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ lisäystä vielä koska en saa tästä urputtamisesta tarpeekseni.

- mun yks miespuolinen kaveri tuli kysymään multa vakavalla naamalla käyttääkö mun poikaystävä steroideja. Nauroin hetken kunnes tajusin että se on tosissaan ja sitten kun vastasin että ei käytä niin se sano "hei kyllä sä mulle ihan totta voit kertoo jos käyttää" :D

Kun vielä porukoiden nurkissa asuin, niin silloin oli välit hieman tulehtuneet ja kränää silloin tällöin. Yks päivä sitten mutsi tokaisi "jos noi pillerit noin rupeaa sua ottaan hermoon, niin sä lopetat niiden käytön alkuunsa!" Söin siis omega-3 tabletteja ja multivitamiinia, eri merkkiä toki mitä heidän omat hyllyssä olevansa marketti-möllerit. Kyllä se sitten tajusi, (kai), että samaa tavaraa syö itsekin, eikä hermojen kireys "mömmöistä" johtunut.

Ei vaan voi nykyisin olla puuttumatta esim. työpaikan kahvipöydässä joihinkin asioihin mitkä koskee urheilua/laihtumista/voimatreeniä. Aiheuttaa toistuvaa päänsärkyä työpaikalla nykysin...

No eihän siitä tuu kun haittaa ja ihme vääntöä - tänään oli laihduttaminen salitreenillä, ei menny jakeluun että salitreeni ei vastaa kulutukseltaan aeroobista liikuntaa. Kyllä se kulutus/vaje kannattaa muulla hankkia. Tää menee hyvin toho tavisten "tiedetään treenaamisesta - vaikka luullaan vaan"- kategoriaa.

Ei vaan voi nykyisin olla puuttumatta esim. työpaikan kahvipöydässä joihinkin asioihin mitkä koskee urheilua/laihtumista/voimatreeniä. Aiheuttaa toistuvaa päänsärkyä työpaikalla nykysin...

Täällä sama. Kavereilta kuulee aina mitä mahtavimpia tarinoita treenaamisesta, missä ei oo mitään järkee. "Yhdes vaihees kun mää tein vatsalihakset leuanvetotangossa niin mulla rupes näkyyn sixpack sen liikkeen ansiosta" "Tyttöystävä on taitoluistelija ja sen reidet on kasvanu ihan jäätävän isoiks, ja salilla ei oo ikinä käyny" "Jalat pystyy hyvin treenaan lenkkeilemälläkin" "Kuin sää et vedä mitään hera-juomia? Auttais tuloksiin aika paljon" Nykyään harvemmin ees jaksaa korjata noiden treenaamisesta muka tietävien puheita.

Aerobista tulee harrastettua paljon, mut talvella saattaa aina innostua keskittymään lähinnä syömiseen ja salilla käymiseen. Hirveintä on tauon jälkeen koittaa jotain sisäfutista, kun on jäänyt parilta kuukaudelta mailapelit ja lenkit väliin ja ne on korvautuneet kovilla kyykkysarjoilla. Eikä sitä tietenkään voi tajuta, että nyt ei jaksa ehkä juosta ihan samaan malliin kuin ennen... :urjo:

En oo käynyt salilla pitkään, mutta oon saanut jo pudotettua 11kg niin äiti rutisee aina kun menen sinne "Älä nyt näännytä itseäsi" "voivoi, sinähän kuihdut" "söisit nyt". Joo äiti, mää syön 5 kertaa päivässä, eli useemmin kun sinä. Se ei ilmeisesti huomaa sitäkään, että voin paremmin kun ikinä ennen... Mun serkku taas näännyttää /näännytti itsensä hoikaksi, söi kerran tai kaks päivässä jne jne, niin se on sit ihan ok. Serkun kanssa on muutenkin ärsyttävä keskustella, kun se nyt on ilmeisesti vähän tullut kateelliseks kun oon hyvässä kunnossa, kun ennen oon ollu vähän pullukka (en tajua miksi, kun se painaa vieläkin varmaan 15kg vähemmän kun mä, eikä mulla oo hinkuakaan olla niin hoikka) niin nyt se sanoo että se kellottaa sen syömiset tarkkaan ja ahmii ittensä ihan täyteen kolmekertaa päivässä, mutta ei syö sitten yhtään mitään muuta ja haluaa kiinteytyä niin käy kerran viikossa jumpassa + imee siideriä kuitenkin 2 pvä viikossa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom