Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.apteekkikulma.fi/absolut-torr

Saa kaikista apteekeista ja vie ainakin iteltä hikoilevat kainalot kokonaan pois. Ehkä paras tuote mitä oon ikinä ostanu.

Kiitosta! täytyypäs kokeilla.. Oon aiemmin kokeillu jotain noita "lääke" deodorantteja mutta ei paljoa mitään vaikutusta. Toivottavasti toimii sillä tämä vaivanno jo reilun vuoden

Toi absolut torr kyllä toimii, vaikka ei kyllä kovinkaan terveellistä taida alumiinin takia olla. Tosin onhan niitä(kin) pitoisuuksia vuosien aikana laskettu reippaastikkin.. Itse käytän melkein päivittäin, kun toimii niin hyvin.

http://www.apteekkikulma.fi/absolut-torr

Saa kaikista apteekeista ja vie ainakin iteltä hikoilevat kainalot kokonaan pois. Ehkä paras tuote mitä oon ikinä ostanu.

Hienoa! Prismojen sun muiden kauppojen "antiperspirantit" tahtoo yleensä levitä pitkin kylkiä, kun päästään oikein sen hikoilun varsinaiseen kliimaksiin. :D Luovuin näistä antiperspiranteista kokonaan jo yhdessä vaiheessa, mutta taidan antaa tälle vielä mahdollisuuden. Kiitti! :)

-sosiaalinen elämä on kokonaa kuollu
-en dokaa
-rahaa menee huomattavasti enemmän
-jutun aiheita on vähemmän ns siivilien kanssa :D mäku puhun siittä mitä teen päivän mittaa eli syön ja treenaan

:dance:

En ole koskaan ryypännyt, joten en tiedä kuinka paljon siihen arviolta menee rahaa. Kertokaas joku mulle. Jollain kaverilla oli mennyt yhtenä iltana 120€ ja tuota sitten porukka naureskeli eli tais olla vähän enemmän kuin normaalisti, mutta mikäs ois sellanen keskiarvo. 60-70? Koska salimaksu on siinä jotain 420€ ja siihen sitten vielä lisäravinteet päälle, joka on ehkä samanmoinen summa. Vaikea arvioida.... Ruokaa ei voi laskea mukaan, koska kaikki sitä tarvitsevat, tietty vähän kalliimmaksi tulee kuin pari roiskeläppää päivässä vetävälle. Sitten jos vielä varusteisiin tarvitsee, jotain mutta ei itsellä ainakaan kamalasti mene. Viime vuonnakin meni varusteisiin yhteensä joku 60€.

Mutta niin kertokaas joku vertailun vuoksi, kuinka paljon menee rahaa sitten tuollaiseen ryyppäämiseen/vuosi, jotta vähän vertailukohtaa sais.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole koskaan ryypännyt, joten en tiedä kuinka paljon siihen arviolta menee rahaa. Kertokaas joku mulle. Jollain kaverilla oli mennyt yhtenä iltana 120€ ja tuota sitten porukka naureskeli eli tais olla vähän enemmän kuin normaalisti, mutta mikäs ois sellanen keskiarvo. 60-70? Koska salimaksu on siinä jotain 420€ ja siihen sitten vielä lisäravinteet päälle, joka on ehkä samanmoinen summa. Vaikea arvioida.... Ruokaa ei voi laskea mukaan, koska kaikki sitä tarvitsevat, tietty vähän kalliimmaksi tulee kuin pari roiskeläppää päivässä vetävälle. Sitten jos vielä varusteisiin tarvitsee, jotain mutta ei itsellä ainakaan kamalasti mene. Viime vuonnakin meni varusteisiin yhteensä joku 60€.

Mutta niin kertokaas joku vertailun vuoksi, kuinka paljon menee rahaa sitten tuollaiseen ryyppäämiseen/vuosi, jotta vähän vertailukohtaa sais.

6päkki lonkkuja 10€,0.5 leka ~14€,baariin 40€+taksi ees taas 30€,pitsa 8€ =102€ itellä perusillan mukaan

Ja vuodessa 102*52=5304e jos joka viikonloppu juo kerran tuommoisen satsin, ja jos jotkut juovat enemmän niin määrä tietenkin nousee ja vielä jotkut jos juo esim lomalla monta päivää putkeen niin sehän alkaa olemaan lähellä 10 000e.

Enemmän tullut hyvää kuin pahaa. Yksi ärsyttävä nyanssi kumminkin on ehdottomasti tyttökaverin epäilevä suhtautuminen lisäravinteisiin (erityisesti Crazeen) joka nyt sitten on melkosta pääkoppaa sekottavaa myrkkyä hänen mukaansa... hiukan rasittavaa on asiasta vääntää.

Perus monokreatiinia en ole enää käyttänyt sellaisenaan hetkeen aikaan sillä se olevanansa tuo aknen mukanaan, ja jos joku aine edes etäisesti laukaisee aknea, niin se on varma, että mulle se tulee. Crazessa on kreaa, mutta lienee niin vähäinen määrä ettei se vaikuta juurikaan.

Huonoksi puoleksi vois vissiin laskea myös sen, että sali on melko paljon ruvennut hallitsemaan elämää. Suunnittelen muun päivän sen mukaan, milloin menen salille :D Tosin, eikai se väärin ole? Jonkun asian mukaan sitä kumminkin suunnittelee päivänsä.

Se vähäinenkin vapaa aika mitä olisi pelata pleikkaria menee salilla, ei sosiaallista elämää sukulaisten ja muijan lisäksi.
Kaverit eivät ymmärrä kun en juo heidän kanssaan. :)

Ei yhtään mitään negatiivista, tai ainakaan en näe mitään eteentulleita juttuja negatiivisina.

Sitä en kyllä ymmärrä, että pitää sosiaalinen elämä mennä pilaamaan tämän harrastuksen takia. En mitenkään. Miksi? Tuskin on sen arvoista.

Se vähäinenkin vapaa aika mitä olisi pelata pleikkaria menee salilla, ei sosiaallista elämää sukulaisten ja muijan lisäksi.
Kaverit eivät ymmärrä kun en juo heidän kanssaan. :)

Sama juttu. Ei sosiaalista elämää muuta kuin kotona sekä sukulaiset. Sosiaalinen elämä tapahtuu tätä nykyä osittain myös salilla. Pitäiskö tästä huolestua? :D

Ei yhtään mitään negatiivista, tai ainakaan en näe mitään eteentulleita juttuja negatiivisina.

Sitä en kyllä ymmärrä, että pitää sosiaalinen elämä mennä pilaamaan tämän harrastuksen takia. En mitenkään. Miksi? Tuskin on sen arvoista.
Ei se sali ole ainoa asia mikä sen tekee, mutta 4-5tuntia viikosta siihen kuitenkin menee jotka voisin käyttää kavereiden kanssa.
Tämä ei kuitenkaan onnistu sillä en suostu olemaan sama naru joka tuijotti mua takasin peilistä ennen. Omistan kukkakepin geenit ja lihakset tahtovat hyvinkin nopeasti karkuun.

Sitten kun on aikaa olla kavereiden kanssa heitä haittaa että en ole joka viikonloppu ottamassa kuppia ja tuntuu että en ole enään niin hyvää seuraa kuin ennen!
Tämä harrastus on suorastaan vienyt mut mennessään ja kaikki muu on sopeutettava siihen, itse olen tullut vastaan niin että käyn salilla vain sen 3krt/vk ja en puhu treeniasioista kavereille tai muijalle elleivät kysy jotain.

Ja kyllä, minusta tämä on kaiken tuon paskan arvoista koska nautin siitä enemmän.

Sama juttu. Ei sosiaalista elämää muuta kuin kotona sekä sukulaiset. Sosiaalinen elämä tapahtuu tätä nykyä osittain myös salilla. Pitäiskö tästä huolestua? :D
Joo no jos on sosiaalinen elämä täysin kuollutta niin sitten kyllä. Mulla nyt sattuu olemaan vaan semmoinen tilanne että en yksinkertaisesti kerkeä pitämään sitä yllä töiden, muijan, koiranpennun takia.
Mulla on myös semmoinen juttu että muija on sairaslomalla kotona ja teen käytännössä kaikki kotityöt, hoidan koiran ja päivätöissä. Tuohon kun lisätään ne 3treenipäivää viikossa ei jää paljoa aikaa muulle.

Suositut

Back
Ylös Bottom