Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei löydy farkkuja normaaleista vaateliikkeistä. Jos reisistä ja perseestä on hyvät, niin vyötärössä on sit ihan liikaa tilaa.

Myöskin tuo farkkuongelma itsellä nyt jo, joskin farkkuja kyllä löytyy vielä tän kokoselle ja malliselle mutta niitä saa ettiä hetken kun mittasuhteet on hieman hassut. Sen lisäks häiritsee se että kaikki koulukaverit sun muut on aina kyselemässä maksimeja, nykyään olen oppinut kiertämään noi kysymykset vastauksella: en tiiä, en oo kokeillu koska maksimit ei kiinnosta.

Myöskin tuo farkkuongelma itsellä nyt jo, joskin farkkuja kyllä löytyy vielä tän kokoselle ja malliselle mutta niitä saa ettiä hetken kun mittasuhteet on hieman hassut. Sen lisäks häiritsee se että kaikki koulukaverit sun muut on aina kyselemässä maksimeja, nykyään olen oppinut kiertämään noi kysymykset vastauksella: en tiiä, en oo kokeillu koska maksimit ei kiinnosta.

Joo maksimikysymykset ärsyttää, koska olen bodailen eli eivät kuulu ohjelmaan ja eivät edes kiinnosta.

Aika monta kertaa baarissa on joku mies tullut puristelemaan hauberiani, vaikka aika siima olen. Varmaan johtuu mun homosta pukeutumisesta. :) Jotkut tulleet kysymään penkkiä. Yleensä tuntunut olevan enemmän sellaista amislippisten sarkasmivittuilua nuo kyselyt. Pari kertaa narikkajonossa tytöt tulleet puristelemaan tissejäni. Se ei varmaankaan ole negatiivista. Talvella en kauheasti seuraa syömisiäni, niin saunan jälkeen kaveri puristi kyljestä sanoen, että hyi mikä allimies. Se oli varmaan negatiivista. Oikeastaan kaikki negatiiviset asiat on sattunut baarissa tai humalassa jossain muualla. Tästä varmaan johtopäätös, että ei kannata liikkua mihinkään salin tai kodin väliltä.

Joo maksimikysymykset ärsyttää, koska olen bodailen eli eivät kuulu ohjelmaan ja eivät edes kiinnosta.

Mutta J, mitä nyt sun tietoutta ja treenistä täs lukenu niin tunnut kuitenkin tietävän miten treenataan fiksusti. Varmaan siis sulla on jonkin sortin voimakausiakin (?) enkä usko että muutenkaan nyt nousujohteisessa bodauksessa on kauheen huonot ne painot.

Sen lisäks häiritsee se että kaikki koulukaverit sun muut on aina kyselemässä maksimeja, nykyään olen oppinut kiertämään noi kysymykset vastauksella: en tiiä, en oo kokeillu koska maksimit ei kiinnosta.

Tähän on vain yksi ratkaisu. Menet ja otat ne maksimit, loppuu kyselyt. Kyllä mua ainakin kiinnostaa myös voimatasot vaikka bodailulla mennään eteenpäin.

Ei varsinaisesti monia konkreettisia esimerkkejä negetiivisista asioista, kuin mitä nyt se, ettei ole elämää mutta tuskin olisi muutenkaan. Yhden tapauksen muistan kuitenkin muutaman vuoden takaa Jyväskylästä. Olin eräänä kauniina kesäpäivänä juomassa kaakaota ja lukemassa Iltapaskaa jossain kesäterassilla Jykylän kävelykadulla, kun vieressä istuvan parikymppisistä naisista/miehistä koostuvan seurueen yksi aivan helvetin hyvännäköinen muija rupesi avautumaan melkoisessa humalassa kovaan ääneen kavereilleen ulkonäöstäni siihen tyyliin, että kattokaa vittu mikä helvetin sikaniska ja jotain mainintoja hormoonien käytöstä ja pienestä munasta. Kait tämän voisi laskea negatiiviseksi asiaksi salin myötä.

Jumalauta oli muuten hyvännäköinen akka. Teki mieli masturboida saman tien.

Mutta J, mitä nyt sun tietoutta ja treenistä täs lukenu niin tunnut kuitenkin tietävän miten treenataan fiksusti. Varmaan siis sulla on jonkin sortin voimakausiakin (?) enkä usko että muutenkaan nyt nousujohteisessa bodauksessa on kauheen huonot ne painot.

Joo siis tälläkin hetkellä vedän kaikissa pääliikkeissä sellaista 4-8 sarjoja, mutta ihan puhdasta voimakautta en ole pitänyt pidempään aikaan. Taisi viime keväänä olla... On muuten näin offtopicina hauska, kun nyt on sarjapainot nousseet sille tasolle, jolla ne olivat tuolloin voimakautena :D Ja Monkey, oot aivan oikeassa, että ei nousujohteisuus oo oikeen missään huonoksi, niin alkaa ne bodauksessakin nousta. Hermotus on mulla itelläni kyl tosi huono maksimeihin. Huomaan, kun alkaa yhtään laittamaan sitä malmia tankoon, et tuntuukin paljon raskaammalta, vaikka pumppaili hieman pienemmillä painoilla vielä hyvän kasin jne. Tuotakin siis kannattaa treenata.

Mutta mua silti ärsyttää, kun sillä mitataan kaikki elämässä, kun tiedetään, kui paljon penkki on. Ja yleensäkin kysytään penkkiä. Miksei mave, kyykky, leuat, kulmasoutu, pystäri jne? Voisin ruveta vaikka kapinalliseksi ja alkaa tekemään kässäripenaa tai vinopenaa, räkkivetoa (no sitä teen jo), etukyykkyä, nii ei vois vastata, et ei vois vastataa noihin tiedusteluihin. Oisin vaa, et joo teen kässäripenaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta mua silti ärsyttää, kun sillä mitataan kaikki elämässä, kun tiedetään, kui paljon penkki on. Ja yleensäkin kysytään penkkiä. Miksei mave, kyykky, leuat, kulmasoutu, pystäri jne? Voisin ruveta vaikka kapinalliseksi ja alkaa tekemään kässäripenaa tai vinopenaa, räkkivetoa (no sitä teen jo), etukyykkyä, nii ei vois vastata, et ei vois vastataa noihin tiedusteluihin. Oisin vaa, et joo teen kässäripenaa...

Ala tekeen pystäriä. Kovat pystypunnertajat pesee lattiaa kovilla penamiehillä :D

Kaikista rasittavinta on kyllä tuo sukulaisten kommentit: "Eikös tollaset jauhot ole vaarallisia", "Miksi et syö pullaa kahvin kanssa", "Sähän kuihdut silmissä/kylläpäs oot lihonut" jne.

Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.

Aikaisemmin, kun oli monien vuosien treenitauko niin sitä vissiin jotenkin unohti miten paljon paremman näköinen nainen on, jos sen perseestä ja reisistä näkee, että on treenattu. Muutenkin jotenkin arvostan enemmän naista, joka on itse ansainnut ulkonäkönsä eikä ole vain luonnostaan perushoikka, nätti tyttö. Vähän sama kuin vertaisi rikkaaseen perheeseen syntynyttä, kaiken valmiiksi saanutta ihmistä sellaiseen, joka on lähtenyt köyhemmistä oloista ja itse ansainnut omaisuutensa.

Anteeksi lievästi seksistinen tilitys! ;)

Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.

Aikaisemmin, kun oli monien vuosien treenitauko niin sitä vissiin jotenkin unohti miten paljon paremman näköinen nainen on, jos sen perseestä ja reisistä näkee, että on treenattu. Muutenkin jotenkin arvostan enemmän naista, joka on itse ansainnut ulkonäkönsä eikä ole vain luonnostaan perushoikka, nätti tyttö. Vähän sama kuin vertaisi rikkaaseen perheeseen syntynyttä, kaiken valmiiksi saanutta ihmistä sellaiseen, joka on lähtenyt köyhemmistä oloista ja itse ansainnut omaisuutensa.

Anteeksi lievästi seksistinen tilitys! ;)

Saat anteeksi, koska everything you said is true.

Dieteillä kyllä näkee ihmisistä ku tulee ruoka puheeksi ja ite toteaa että "mullon eväät" Tapaan siis päivittäin töissäni ihmisiä ja monesti pitäs ruokailla yhdessä. Aina ei niiden ymmärys riitä ja sitte on välillä tyyppejä jotka sitte rupee mielenkiinnosta rupattelee asiasta. Ite treenaamisesta en edes juttele yleisesti ku tulee itelle sellanen olo että puhuu väärässä paikassa väärille ihmisille. Vähän niinku plussaa ja miinus kaikkineen. Olo on tietty mitä mainioin itellä joka toivottavasti näkyy uloskinpäin.
Tsemppiä kaikille reeneihin ja ruokapöytään :)

Se kun ulkonäköä arvostellaan negatiiviseen sävyyn;
"sun olkapäät ei ole enää kovin naiselliset"
"häiritsee tuo, että sulla näkyy yläselässä lihaksia"
"ei tuo nyt ihan terveen näköistä ole, että sulla erottuu aluskerraston alta reisilihas"

Näitä kommentteja on tullut omalta mieheltä ja kavereilta.

Ensinnäkin olen vähän wtf, koska mulla ei juurikaan näy lihaksia ja rasvakerrostakin on.
Toisekseen vtuttaa, koska olen itse koko ajan entistä tyytyväisempi kroppaani.

Tohon penkkikysymykseen on lukematon määrä hyviä comebackejä. Sano vaikka "200kg. Sä uskot kuitenkin"

Sanomalla jonkun naurettavan ison painon vältyt myös "Mun yks kaveri Toni, joka käy myös salilla saa 160kg" -mussutukselta ja itseasiassa korvaat Tonin paikan samalla "mun yks kaveri J.. joka bodaa niin se saa vitsi yli 200 penkistä"

Itse olen eniten ehkä kyllästynyt siihen kun ulistaan että miksi ei syö sipsiä, karkkia ja muuta höttöä ja varsinkaan kun on dietillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom