Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myöskin tuo farkkuongelma itsellä nyt jo, joskin farkkuja kyllä löytyy vielä tän kokoselle ja malliselle mutta niitä saa ettiä hetken kun mittasuhteet on hieman hassut. Sen lisäks häiritsee se että kaikki koulukaverit sun muut on aina kyselemässä maksimeja, nykyään olen oppinut kiertämään noi kysymykset vastauksella: en tiiä, en oo kokeillu koska maksimit ei kiinnosta.
Joo maksimikysymykset ärsyttää, koska olen bodailen eli eivät kuulu ohjelmaan ja eivät edes kiinnosta.
Sen lisäks häiritsee se että kaikki koulukaverit sun muut on aina kyselemässä maksimeja, nykyään olen oppinut kiertämään noi kysymykset vastauksella: en tiiä, en oo kokeillu koska maksimit ei kiinnosta.
Mutta J, mitä nyt sun tietoutta ja treenistä täs lukenu niin tunnut kuitenkin tietävän miten treenataan fiksusti. Varmaan siis sulla on jonkin sortin voimakausiakin (?) enkä usko että muutenkaan nyt nousujohteisessa bodauksessa on kauheen huonot ne painot.
Mutta mua silti ärsyttää, kun sillä mitataan kaikki elämässä, kun tiedetään, kui paljon penkki on. Ja yleensäkin kysytään penkkiä. Miksei mave, kyykky, leuat, kulmasoutu, pystäri jne? Voisin ruveta vaikka kapinalliseksi ja alkaa tekemään kässäripenaa tai vinopenaa, räkkivetoa (no sitä teen jo), etukyykkyä, nii ei vois vastata, et ei vois vastataa noihin tiedusteluihin. Oisin vaa, et joo teen kässäripenaa...
Ala tekeen pystäriä. Kovat pystypunnertajat pesee lattiaa kovilla penamiehillä :D
Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.
Aikaisemmin, kun oli monien vuosien treenitauko niin sitä vissiin jotenkin unohti miten paljon paremman näköinen nainen on, jos sen perseestä ja reisistä näkee, että on treenattu. Muutenkin jotenkin arvostan enemmän naista, joka on itse ansainnut ulkonäkönsä eikä ole vain luonnostaan perushoikka, nätti tyttö. Vähän sama kuin vertaisi rikkaaseen perheeseen syntynyttä, kaiken valmiiksi saanutta ihmistä sellaiseen, joka on lähtenyt köyhemmistä oloista ja itse ansainnut omaisuutensa.
Anteeksi lievästi seksistinen tilitys! ;)
Mutta mua silti ärsyttää, kun sillä mitataan kaikki elämässä, kun tiedetään, kui paljon penkki on. Ja yleensäkin kysytään penkkiä. Miksei mave, kyykky, leuat, kulmasoutu, pystäri jne? Voisin ruveta vaikka kapinalliseksi ja alkaa tekemään kässäripenaa tai vinopenaa, räkkivetoa (no sitä teen jo), etukyykkyä, nii ei vois vastata, et ei vois vastataa noihin tiedusteluihin. Oisin vaa, et joo teen kässäripenaa...