Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vois nyt tehdä tänne jotain kattavaa listaa:
1. Kaikki kuittailee syömisistä (Mikset sä voi tätä syödä? Sul on omat eväät mukana taas vai? jne.)
2. Huomautellaan treeneistä (Onks sul taas treenit?)
3. Kaikista tutuista tuleekin yht'äkkiä oikein fitness guruja, etenkin äidistä ja isoäidistä (Kannattaa tehä niin ja näin. Voit sä nyt vähän tätä syödä. jne.)
4. Kysellään kokoajan treenipainoja (mainitsin jo yllä, mutta yleisin: "Paljon penkki?")
5. Vaatteet käyvät pieniksi eikä sopivia tahdo löytyä
6. Rahaa menee lisäravinteisiin kiitettävästi
7. On tullut ihmeellinen narsistinen luonteen piirre
8. Orangin mainitsema naisasia
9. Muutenkin kiinnittää huomiota enemmän ihmisten fyysiseen olemukseen (ryhti esimerkiksi)
10. Kaverit eivät edes kamalasti pyydä mihinkään, kun en kuitenkaan dokaa ja he taas eivät pahemmin muuta tee
11. Paikat prakaavat lähes kokoajan jostain ja samoin jossain päin kroppaa on aina DOMSit
12. Joutuu kantamaan kaikennäköisiä raskaita esineitä, kun on kuulemma "vahva kaveri"
13. Ruokaan menee rahaa (kun ei syö mitään eineksiä yms. roskaa ja lihakin on suht kallista)

Enempää ei tule tältä istumalta mieleen.... Lisäilkää :D

1. Kaikki kuittailee syömisistä (Mikset sä voi tätä syödä? Sul on omat eväät mukana taas vai? jne.)
2. Huomautellaan treeneistä (Onks sul taas treenit?)
3. Kaikista tutuista tuleekin yht'äkkiä oikein fitness guruja, etenkin äidistä ja isoäidistä (Kannattaa tehä niin ja näin. Voit sä nyt vähän tätä syödä. jne.)
4. Kysellään kokoajan treenipainoja (mainitsin jo yllä, mutta yleisin: "Paljon penkki?")
9. Muutenkin kiinnittää huomiota enemmän ihmisten fyysiseen olemukseen (ryhti esimerkiksi)
10. Kaverit eivät edes kamalasti pyydä mihinkään, kun en kuitenkaan dokaa ja he taas eivät pahemmin muuta tee
12. Joutuu kantamaan kaikennäköisiä raskaita esineitä, kun on kuulemma "vahva kaveri"

Nämä on totisinta totta! Varsinkin 2, 9 ja 10 kohdat

Yks on vielä sellanen, että lyhyttä hiustyyliäni kommentoidaan seuraavasti; ''Ootko nyt olevinas kovakin bodari kun pitää hiuksetkin ajaa pois niinku mentulalla tms.'', tuo häiritsee todella, sillä pidän hiukseni alle 3mm siilinä ihan vaan siksi, että vähänkään pitemmät hiukset näyttää vitun urpolta mun päässä, ja se lyhyt siili sopii paljon paremmin, näin on ollut jo viimeiset 3 vuotta ja silti noita kommentteja tulee välillä vieläkin.

Ite olen kuullu aika monesti että "luuletko sä nyt saavas naisia paremmin kun käyt salilla?". :david:

Niin....

Salillahan käydään vaan naisten takia. Ei vaikka omaks iloks tai jotain...

Se kun ulkonäköä arvostellaan negatiiviseen sävyyn;
"sun olkapäät ei ole enää kovin naiselliset"
"häiritsee tuo, että sulla näkyy yläselässä lihaksia"
"ei tuo nyt ihan terveen näköistä ole, että sulla erottuu aluskerraston alta reisilihas"

Näitä kommentteja on tullut omalta mieheltä ja kavereilta.

Ensinnäkin olen vähän wtf, koska mulla ei juurikaan näy lihaksia ja rasvakerrostakin on.
Toisekseen vtuttaa, koska olen itse koko ajan entistä tyytyväisempi kroppaani.

Täytyy nyt kommentoida tähän, kun on jotain rajapintaa itellä vähän vastaavien juttujen kuulemisesta.
Silloinen naisystäväni, nykyinen vaimoni oli ihan innoissaan ja helpottunut kun vähän meidän tapaamisen jälkeen vastasin aiheesta kysyttäessä että ei mua hänen hauiksensa häiritse, päinvastoin. Siihen aikaan hänen oli aika paljon tullut urheiltua ja kyllähän se lihas tuntuu tarttuvan. Mutta ei mitään bodyhommia silmällä pitäen ollut tehnyt, vaan omaksi ilokseen ilman mitään tavoitteita. Kertoili sitten jossain vaiheessa kun vähän paremmin tunnettiin, että oli saanut kuulla huomautteluja ja rutinaa habasta ja selästä edelliseltä avokilta, joltain työkavereilta ja frendeiltäkin ja tästä johtuen oli ilmeisen vapauttavaa että "sai" treenata myös sitä haukkaa.

Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.

Aikaisemmin, kun oli monien vuosien treenitauko niin sitä vissiin jotenkin unohti miten paljon paremman näköinen nainen on, jos sen perseestä ja reisistä näkee, että on treenattu. Muutenkin jotenkin arvostan enemmän naista, joka on itse ansainnut ulkonäkönsä eikä ole vain luonnostaan perushoikka, nätti tyttö. Vähän sama kuin vertaisi rikkaaseen perheeseen syntynyttä, kaiken valmiiksi saanutta ihmistä sellaiseen, joka on lähtenyt köyhemmistä oloista ja itse ansainnut omaisuutensa.

Anteeksi lievästi seksistinen tilitys! ;)

Sama koskee myös miehiä, joten olet anteeksiannettu.

Yleisimmät on varmaan "taasko sä syöt" tai "kuinka paljon sä syöt" hauskinta tässä mun mielestä on se, että en edes syö tarpeeksi :david:

Kerran porukoiden mielestä oli outoa että halusin painaa enemmän, sit selvensin vielä että en tarkoita läskiä eivät vieläkään ymmärtäneet.

Sit yritin muistaakseni selittää joskus että lihas kasvaa kun ollaan pluskaloreilla.... huomannut että ei ehkä kannata alkaa selittää näitä juttuja niille jotka ei treenaa kun näyttää et niitten on vaikee välil ymmärtää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo on kanssa täällä ongelmana, mut sitä on pakko kestää siihen asti että pääsee muuttamaan omaan kotiin. Ei ne vanhemmat vaan ymmärrä vaikka kuinka selittäis että on pakko syödä yli kulutuksen että voi kasvattaa lihaksia, sit ne vaan inttää että enhän mä ees kuluta noin paljoa, että pitäis käydä joka päivä salilla että kuluttais ton verran.. Syön siis n.500ckal kulutuksen yli, ja käyn salilla sen 4 tai 5 kertaa viikkoon.

Eipä ole mitään negatiivisia asioita salin tai muunkaan liikunnan takia joutunut kokemaan... ei tuu ainakaan mitään mieleen.

Hieman OT, mutta...

Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.

Mua harmittaa tosi paljon, kun olen perinyt geeneissäni lättänän perseen :(
Tällainen lauta se on äidilläkin ja kaikilla sen siskoilla. Vaikka treenaan ja urheilen, niin ei se laudasta muuksi muutu (no, ehkä pitäisi kokeilla 6kk pelkkää persetreeniä?). Muu kroppa sen sijaan on mielestäni ihan sporttinen. Ei peräkääm silti löysä ole, koska liikun paljon, mutta sitä miesten silmää miellyttävää terhakkuutta/hyppyriä/tms ei löydy. En mä mitään hehtaari hanuria haluaisi enkä JLo tyyppistä, eikä tämä lättänyys omaa silmää haittaa, kun en juuri takalistoani tarkkaile, mutta olis se kiva, jos miesten mielestä olisi hyvä peba ;)

Hämmästyttävän samat kysymykset täällä on kaikilla...

No itellä tuli tämmönen mieleen. Ihan mukava normaali ilta oli, kunnes halusin tehdä päivällistä ja sitten ne se alko taas "miks sä haluut tulla lihavaks"
"Söisit vaikka tänään vaan hedelmiä"
Yhessä vaiheessa tuli sanottua näin "no pakkonon syödä kun urheilee ja haluaa kasvaa"
Ja vastaus "hahah, eihän tommonen touhu mitään urheilua ole kun sä vaan syöt"
Sitten pimahdin ja se oli viimenen tikki:-D
Latasin sitte saatanallisen kovaa nyrkillä semmoseen kaappiin joka meni rikki.... ja siitäkös se riemu sitten alkoi
"Ahaa sä käytät steroideja kun tommosia kohtauksia saat"
"Noni näytä kaikki se mitä vedät ja sä löhet ulos täältä"

Ja noin se jatku.. tietenkin kauheeta huutoa oli. Vois sanoa että silloin vituttu:itku:

Itelläki oli paha tapa aina purkaa kiukkua huitasemalla pöytään, seinään tms nyrkillä. Lopulta sitten rystyset murtu ja päätin lopettaa. Tosin mulla onkin aika vaikee tyttökaveri :)

:offtopic:
^ Älä nyt ota mitenkään ittees tästä, mutta pirun helposti näytät suuttuvan.

Toi on kyllä ollu ainut tommonen tapaus... Luonteelta oon kyllä rauhallinen, en huuda tai tappele mutta oli muutenkin huono päivä eikä noi ekat valitukset ollu siltä päivältä

Sellasia asioita olen huomannut, että tyylikkäitä vaatteita on pirun vaikea löytää. En halua pukeutua johonkin gaspin t-paitaan tai tapout shaisseen. Esim hyvännäköisen rennon kauluspaidan löytäminen on pienen tuskan takana. Farkkujen ostaminen on vaikeata, mutta shortsien ostaminen on järkyttävämpää. Hyvin istuvia vaatteita on vaikea löytää, eikä oikein viittis jotain perus t-paitojakaan käydä kavennuttamassa.

Saatanan rumat raskausarvet, joita ei ennen ole ollut ainakaan hauiksen ympärillä.

Ihme stereotypiat kuntoilusta, vaikka on sellaisia "vittupää kuntoilijoita" jotka katselevat ylimielisesti muita nenänvarttaan pitkin, niin se ei tarkoita että kaikki olisivat sellaisia. Oli tosi ärsyttävää kun tutustuin erääseen ihmiseen, joka totes "etsä olekkaan yhtään ylimielinen tai mulkku" tiedustelin siinä sitten että mitäs vittua, minkä takia vaikutin ylimieliseltä johon hän vastasi "koska sä näytät tollaselta bodarilta, jotka yleensä ajattelee olevansa parempia kuin muut".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom