^ Joo ja ei pysty enää autoo ajamaa, ku ottaa maha rattii...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1. Kaikki kuittailee syömisistä (Mikset sä voi tätä syödä? Sul on omat eväät mukana taas vai? jne.)
2. Huomautellaan treeneistä (Onks sul taas treenit?)
3. Kaikista tutuista tuleekin yht'äkkiä oikein fitness guruja, etenkin äidistä ja isoäidistä (Kannattaa tehä niin ja näin. Voit sä nyt vähän tätä syödä. jne.)
4. Kysellään kokoajan treenipainoja (mainitsin jo yllä, mutta yleisin: "Paljon penkki?")
9. Muutenkin kiinnittää huomiota enemmän ihmisten fyysiseen olemukseen (ryhti esimerkiksi)
10. Kaverit eivät edes kamalasti pyydä mihinkään, kun en kuitenkaan dokaa ja he taas eivät pahemmin muuta tee
12. Joutuu kantamaan kaikennäköisiä raskaita esineitä, kun on kuulemma "vahva kaveri"
^ Joo ja ei pysty enää autoo ajamaa, ku ottaa maha rattii...
Se kun ulkonäköä arvostellaan negatiiviseen sävyyn;
"sun olkapäät ei ole enää kovin naiselliset"
"häiritsee tuo, että sulla näkyy yläselässä lihaksia"
"ei tuo nyt ihan terveen näköistä ole, että sulla erottuu aluskerraston alta reisilihas"
Näitä kommentteja on tullut omalta mieheltä ja kavereilta.
Ensinnäkin olen vähän wtf, koska mulla ei juurikaan näy lihaksia ja rasvakerrostakin on.
Toisekseen vtuttaa, koska olen itse koko ajan entistä tyytyväisempi kroppaani.
Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.
Aikaisemmin, kun oli monien vuosien treenitauko niin sitä vissiin jotenkin unohti miten paljon paremman näköinen nainen on, jos sen perseestä ja reisistä näkee, että on treenattu. Muutenkin jotenkin arvostan enemmän naista, joka on itse ansainnut ulkonäkönsä eikä ole vain luonnostaan perushoikka, nätti tyttö. Vähän sama kuin vertaisi rikkaaseen perheeseen syntynyttä, kaiken valmiiksi saanutta ihmistä sellaiseen, joka on lähtenyt köyhemmistä oloista ja itse ansainnut omaisuutensa.
Anteeksi lievästi seksistinen tilitys! ;)
Ei ne mun vatsapalikat niin isot ole.
Muita lieveilmiöitä mm. vesihanat jää käteen kun on liikaa voimaa.
Se oikeastaan harmittaa tai huolestuttaa, että "tavalliset treenaamattomat hyvännäköiset" naiset ei oikein enää näytä niin hyvältä. Vaikka ovat hoikkia niin niillä on lähes poikkeuksetta sellainen löysä laihaläskin perse tai ei persettä ollenkaan. Usein se löysä perse on myös hilattu ylös niillä huijausfarkuilla. Jotenkin hassua, että yleisen mielipiteen mukaan hoikka nainen on automaattisesti hyväkroppainen.
^ Älä nyt ota mitenkään ittees tästä, mutta pirun helposti näytät suuttuvan.
Ei ku tarkotin, et on niin paljon naisii takapenkil, et on pakko vetää penkkii eteepäin ;)
Itelläki oli paha tapa aina purkaa kiukkua huitasemalla pöytään, seinään tms nyrkillä. Lopulta sitten rystyset murtu ja päätin lopettaa. Tosin mulla onkin aika vaikee tyttökaveri
^ Älä nyt ota mitenkään ittees tästä, mutta pirun helposti näytät suuttuvan.