Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luukasvain kun todettiin oikeessa kädessä niin heti laitettiin prode jauhojen piikkiin, " sieku sitä bodausta harrastelet ni oisko se tullu horkasta? " Sukulaisilta siis nämä vakavalla naamalla :DD Nauruksihan se vaan laittaa.
"Nyt lopeta se syöminen, siusta tulee pullukka"

Lähinnä vituttaa tämä unettomuus kun tulee illalla salilta niin on helvetin pirteänä, en tiedä mistä johtuu mutta ainut asia joka kismityttää :curs:

Postissa töissä varhaisjakelussa ja koska minulla on niin hyvä kunto, niin sain jakelupiirikseni kerrostaloalueen, jossa on 80 rappukäytävää ja 5000 porrasta joka yö tallattavana ylös alas, eikä puhettakaa hisseistä. Ette arvaa miten vituttaa kun kaloria palaa niin hirveetä tahtia, ettei kerkeä millään syödä.
Ja kaikki vaan sen takia kun "olen hyvässä kunnossa".... ne saatanan talipäät ei tajua ettei mulla ois varaa kuluttaa noin paljoa kaloreita kun lihasta palaa kans. Ruokavalio on käytännössä pelkkää bulkkia ollut viimeset 6kk mut paino vaan pysyy samana koko ajan ja vatsat näkyvissä ihan liikaa, vaikka vetelen pizzoja ja kaikkee paskaa naamaan niin paljo ku kerkee. Joulunakin kiloja tuli tasan nolla lisää. Koko talven jurnuttanut 165/77 akselilla "kesäkunnossa". Kohta vaihtuu työpaikka jos ei meno muutu. Ne ei tajua että en oo mikää kevyt hölkkääjä. Sitä lisäpainoa on joku 15 kiloa puhdasta lihasta helposti tavalliseen kepittäjään verrattuna ja se tuntuu polvissa ja joka paikassa rappusia töpöstellessä.... mut ne vaa miettii "et sä näytä niin lihavalta".... just joo... pari kertaa on tehny miel sanoa, että pistävät jollee toiselle kaverill 15 kilon painon selkää ja tekemään samaa hommaa... katotaa miten sujuu.
Itse kanssa koen tätä samaa päivittäin. Yli 50 hissitöntä kerrostalorappua omassa vuorossa. Ratkaisin asian niin että lopetin juoksemisen. Portaat mennään ylös ja alas rauhallisesti. Pian 2kk en ole kerennyt jakamaan työvuoroani loppuun ennen työajan päättymistä. Niitä jakaa sitten joku työkaveri jolla ylkkä moisessa paskaduunissa maistuu tuolla pakkasessa ja tuiskeessa tai esimies. Yli 7v konsernissa töissä ja nyt olen ollut reilu puolivuotta vasta kerrostalojakelussa. Sitä ennen jakelin autolla mutta muutton takia jouduin tyytymään nykyiseen hommaan. Itsellä mennyt polvet kanssa kipeeks tässä ajassa jo ja hermot on loppuun palaneet... Itse joudun vaihtamaan vaatteetkin välillä kesken työpäivän koska tälläisesta 183/95 kokoisesta kaverista tosissaan irtoo aika mukavasti hikeä tuolla rapuissa. Reeniä vedän 4-6krt viikkoon vielä työpäivien lisäksi.

Aika pikajuoksijoita kyllä noi jotkut postinkantajat. Vartijana mulla oli yks ovi kun piti käydä nykimässä öisin ja monesti satuin postinkantajan kanssa siihen samaan aikaan kun se toi postia sinne. Siinä oli lukittu ovi, joku 20 rappua ja rapuista 5 metriä ovelle. Kun astuttiin samaan aikaan ovesta sisään niin kun mä olin ylimmällä rapulla niin tää kustimies kaasutteli jo autollaan kohti seuraavaa osoitetta :D

Ukko ja mutsi nauraa ko syön kanaa jokapäivä, kysyy aina että miten jaksan. ainako on vieraita, mutsi ottaa mun protskut esille ja sanoo " Tälläsiä hormoneja meiän poika vetää", feelsbadman.

Hiljattain ostin ruokavaa'an, nauroivat ja sanoivat et menee ihan yli mun jutut jo. :/

Itse kanssa koen tätä samaa päivittäin. Yli 50 hissitöntä kerrostalorappua omassa vuorossa. Ratkaisin asian niin että lopetin juoksemisen.

Tehdääs sen verran asiaa selväks, et mä en todellakaan juokse siellä rappusissa 165cm/77kg painoyhdistelmällä(aamupaino). Tää työ kuluttaa kaloreita liikaa ihan vaan pelkällä reippaalla kävelyvauhdilla. Ei tällä painolla edes jaksaisi juosta koko yötä vaikka ois kuinka hullu, vaikka olen joskus takavuosina lenkkeillyt jopa puolimaratoninkin. Sillon massaa ei ollut näin paljoa. Tänä päivänä sellasia matkoja ei tarvitse ajatella. Sitä olenkin yrittänyt tolkuttaa noille tuol, että mul ei todellakaan ole juoksijan kroppa.

Ite nykysin joutuu kaikissa yleisissä pukuhuoneissa pukiessa esim. paitaa päälle, laittaessa vyötä kiinni ja samalla nostaessa paidan helmaa LÖYSENTÄMÄÄN vatsaa ettei sixpackki puske ihan porukan silmille... kateellisekshan ne tulee

Negatiivisin asia mitä olen törmännyt oli v.2004 kun pomo pakotti doping testiin..hoitoalalla . Kävin kun ei ollut pelättävää...maksoipa se firmalle ,ei mulle x-määrän rahaa...hah!

Pari juttua tulee lähinnä mieleen näin äkkiseltään:

- mun perse rätisee tätä nykyään kiivaammin kuin partiolaisten leirinuotio. Varmaan noilla lisäravinnejauhoilla on jotain tekemistä asian kanssa. Laktoosi-intoleranssia mulla ei kyllä ole todettu, mutta niin se vain hannes huutaa lähes aamusta iltaan. Koulussa pitää käydä aina räväyttelemässä vessassa. :)

- kaverit tuntuu tekevän vähän väliä episodia millon mistäkin. Jatkuvaa kuittailua siitä, että miksi oon t-paitasillani koulussa vaikka on talvi. (mikä ihmeen argumentti sellainen edes on?!) En ole mikään kimppu, en sinne päinkään, mutta mun aineenvaihdunta on sitä sorttia että hiki tulee todella helposti. Kävelen kouluun kevyessä vaatetuksessa ja sellaista normaalia vauhtia etten edes hengästy, mutta silti kun pääsee sisään koulurakennukseen niin kainaloissa on mahdottomat dallasit yllä. Joten lienee ihan ymmärrettävääkin, että pidän kevyesti pukeutumisesta. Vaan ei ku vittu pitää känistä ja känistä. Vissiin kun yritän koulussa avata aina silloin tällöin keskustelua kuntoilusta, niin kaverit sitten luulevat että yritän tyyliin egoilla "sporttisuudellani" olemalla t-paitasillani koulussa. :D Ymmärtäisin ehkä sen tylytyksen, jos mulla olisi oikeasti pattia olemassa, vaan kun ei ole. :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otin tässä hiljattain kyllä käyttöön Self Omninutrioinin tuotteita, kun vanhat tuotteet ovat olleet Massilta. Saa nähä huutaako perse yhtä kovasti. :)

Otin tässä hiljattain kyllä käyttöön Self Omninutrioinin tuotteita, kun vanhat tuotteet ovat olleet Massilta. Saa nähä huutaako perse yhtä kovasti. :)

Muista että laktoosivammaisuus tulee hiljakseen monelle. Rutina on monesti ensimmäinen oire, joka sitten pahenee ajan saatossa. Kannattaa alkaa kiinnittämään huomiota maitotuotteiden syömiseen ja sen vaikutukseen.

Kyllä ittelläni on tossa proteiinipitosessa ruokavaliossa syy pieremiseen. Huomaa hyvin kun jonain päivänä on huomattavasti vähä proteiinisempi päivä niin ei yhtään samalla tavalla rutise perse. Rahkaa 3 purkkia/pvä,kananmunia 3-4,palkkari + muut proteiinit mitä ruuasta saa niin ei tartte muijan kanssa nukkua saman peiton alla.. :D

Sitä vaan tuntee olosa hyvin ylpeäks ku tulee helevetin pahan hajunen pieru :D

Negatiivisiä asioita itellä on ainaki pari seuraava päivää joka jalkatreenin jälkeen, kun kävely muistuttaa housuun paskonutta ankkaa.

Jatkuvaa kuittailua siitä, että miksi oon t-paitasillani koulussa vaikka on talvi. (mikä ihmeen argumentti sellainen edes on?!) En ole mikään kimppu, en sinne päinkään, mutta mun aineenvaihdunta on sitä sorttia että hiki tulee todella helposti.

Katoppas, en olekkaan ainoa T-paidan käyttäjä talvella. Pelkkä ajatuskin pitkähihaisesta saa jo hikoilemaan. Kotona 19 astetta ja T-paita päällä. Just sopiva. Jossain tutuilla kun käy kylässä, siellä on sisällä 23-24 astetta talvella, älyttömän kuuma mulla siellä tulee.

Katoppas, en olekkaan ainoa T-paidan käyttäjä talvella. Pelkkä ajatuskin pitkähihaisesta saa jo hikoilemaan. Kotona 19 astetta ja T-paita päällä. Just sopiva. Jossain tutuilla kun käy kylässä, siellä on sisällä 23-24 astetta talvella, älyttömän kuuma mulla siellä tulee.

Itellä tulee ikävät läntis kainaloihin T-paidassakin, mutta vain "jännittävissä" tilanteissa, mikä avuksi? Tykkään pitää esim. koulussa T-paitaa mutta usein pakko pitää hupparia niin ei tarvitse välttää käsien nostelua..

Itellä tulee ikävät läntis kainaloihin T-paidassakin, mutta vain "jännittävissä" tilanteissa, mikä avuksi? Tykkään pitää esim. koulussa T-paitaa mutta usein pakko pitää hupparia niin ei tarvitse välttää käsien nostelua..

http://www.apteekkikulma.fi/absolut-torr

Saa kaikista apteekeista ja vie ainakin iteltä hikoilevat kainalot kokonaan pois. Ehkä paras tuote mitä oon ikinä ostanu.

Suositut

Back
Ylös Bottom