Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toki mulla todisteita asiasta on mutta mamma on näitä ihmisiä jotka eivät usko faktoja ei sitten millään :) Sehän on niin hirvittävää kun tuttujen kesken leviää tieto että poika käyttää lisäravinteita ja kaikki yhdistää ne heti niihin hevosHORMOONEIHIN. PERHEEN MAINE VAARASSA ÄÄÄÄK!
Pakko kysyä missä luolassa asut? Btw, kantsii näyttää äidilles et niitä hormooneita saa s-marketistaki.

-Äiti uhkaa heittää ulos talosta jollen lopeta "steroidien" eli lisäravinteiden käyttöä..

-Kaverit aina mollaamassa harrastuksesta, ainoostaan yksi kaveri harrastaa minun
lisäkseni kuntoilua

-Ottaa päähän ihmisten kaikkitietävät / idioottimaiset kommentit, tuttu tokaisi joskus että hän kävisi ensin vuoden salilla ja kehittäisi pelkkää yläkroppaa eikä ollenkaan jalkoja koska ne eivät kasva yhtä hyvin harrastuksen alussa, jalat kuulemma kuuluisi ottaa mukaan ohjelmaan vasta vuoden päästä salin aloittamisesta...

Kerrankin joku osaa perustella miksi aloittelijat usein jättävät jalkatreenit pois ohjelmasta :hyvä:

Taidan olla poikkeus, kun omalla kohdalla kovin nälkä on aamuisin. Loppupäivän ruokailut iltaa kohden alkaa olla pitkälti puoliväkisin syömistä kalorien takia.
Mä taas olen täysin ääripää, jotenkin menee ruoka aamulla, mutta illalla voi syödä vaikka mitenpäin ja miten paljon. Ehkä olisi parempi toisin päin.

Mulla viimeisin kommentti tuli omalta äidiltä. Se kyseli, että mitä mä nyt syön ja muuta sellaista. Ja kun selitin sille, että vedän lisäproteiinit jauhosta yms, niin sen kommentti oli vaan, että tarviiko sitä nyt alussa noin miettiä ruokiaan. Eipä se sille jakeluun mennyt (ainakin musta tuntuu siltä), kun selitin että mun logiikkani mukaan lihas kasvaa treenaamalla, syömällä ja lepäämällä :D Ja että parempi se ois ku on heti alusta saakka kaikki nuo em. osa-alueet kunnossa.

Jep. Hirveä pakkomielle tullut kasvamisesta ja tuloksia pitäs saada nopeasti kun ei millään malta odottaa. Mitähän sitten tapahtuu jos joskus vahingossa pääsee omaan tavoitteeseensa...varmaan iskee depressio kun on saavuttanut jo kaiken mahdollisen maailmassa :whip:

pelottava ajatus :D

Vaikee vastata mitää kun on vaan positiivisia kokemuksia. No ainoo on just se et jos joku paikka hajoaa salilla, ja joutuu pitkäks aikaa jäähylle. Se ois sit sellanen negatiivinen kokemus.

"Miksi sä et taaskaa vedä ittees känniin" tai vastaava kysymys on suht yleinen jos joku negatiivinen asia täyty mainita.

niiin ja tietty että lompakko kiittää kun mene terveelliseen ruokaan enemmän rahaa kuin se että vetäisi vain lihapiirakoita parilla nakilla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mua häirittee kun naiset puristelee hauista ja kyselee paljon penkki
tulee semmonen :david: -fiilis koko harrastuksesta

Ja ikävää on myös se, että pitäs olla koko ajan ilman paitaa :(

Kaikkein eniten vituttaa kun joku sanoo esim töissä tyyliin "Ei tarvii Yksikönkään salille mennä tänään kun päivän kantelet näitä kiviä tässä"...

Tulee semmonen *Facepalm* "Y U NO"-fiilis.

Untitled_1.png

Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään. Sosiaalinen elämä kärsii hulluna jos oikeasti aktiivisesti jumppailee normaalin työn ohella. Kaikki aika menee salilla ja aerooppisissa ja ruuvvanlaitossa ja siihen vielä joku ns. oikea harrastus päälle niin elämä olikin siinä sängyn ja paskahuussin ohella. Plus että diettailessa kun pidättäytyy normaalien ihmisten sapuskoista ja juomista niin katotaan kieroon jne jne. Tietty jos ei elämässä mikään muu kiinnosta kun se peili ja ylös/alas pumppaaminen niin eipä kai nuo negatiivisia puolia ole.

Hyviä puolia lienee yleinen vireystaso ja muut terveydelliset hyödyt. Onhan se myös ihan mukavaa touhua omalla yksinkertaisella tavallaan. Liekö tästä joutuu taas itsekin kohta herättelemään harrastusta :wtf:

"Miksi sä et taaskaa vedä ittees känniin" tai vastaava kysymys on suht yleinen jos joku negatiivinen asia täyty mainita.

niiin ja tietty että lompakko kiittää kun mene terveelliseen ruokaan enemmän rahaa kuin se että vetäisi vain lihapiirakoita parilla nakilla

Kai tuo terveellinen ruoka ja ei baarissa käynti halvemmaks tulee, kuin 100€ baariin joka viikonloppu.

Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään.
Ton komppaan kyl täysin. Ite tajus vasta asian, kun sai silloselta tyttöystävältä kuulla asiasta. En nyt sano että katsoin sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, mutta pinnalliseks muuttuu kyllä helposti ja arvostelee ihmisiä paljon helpommin ulkonäön perusteella. No onneks kuuli asiasta ja sai korjattua itsensä.

Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään. Sosiaalinen elämä kärsii hulluna jos oikeasti aktiivisesti jumppailee normaalin työn ohella. Kaikki aika menee salilla ja aerooppisissa ja ruuvvanlaitossa ja siihen vielä joku ns. oikea harrastus päälle niin elämä olikin siinä sängyn ja paskahuussin ohella. Plus että diettailessa kun pidättäytyy normaalien ihmisten sapuskoista ja juomista niin katotaan kieroon jne jne. Tietty jos ei elämässä mikään muu kiinnosta kun se peili ja ylös/alas pumppaaminen niin eipä kai nuo negatiivisia puolia ole.

Hyviä puolia lienee yleinen vireystaso ja muut terveydelliset hyödyt. Onhan se myös ihan mukavaa touhua omalla yksinkertaisella tavallaan. Liekö tästä joutuu taas itsekin kohta herättelemään harrastusta :wtf:

Vireystasokin on kyllä normaalia heikompi, jos treenaa oikeasti kovaa ja usein. Unen tarve kasvaa ja aamuherätykset on vittumaisempia mitä jos vaan löhöillyt. Ainakin mulla menee näin.

Miten täällä porukka joka on säännöllisesti treenannu nyt +3 vuotta ootteko huomannu asenne muutoksia yleisesti ihmisten keskuudessa viimeaikoina? Vaikee kuvitella et kukaan joka viel jotenkuten kärryillä on maailmanmenosta heittäis noita "hera jauho sisältää ananolisia hormooneja" juttuja ku kaikki bussipysäkit ja telkkari täynnä treeniin ja lisäravinteisiin liittyviä mainoksia.

Jopa vanhempi sukupolvi on valveutunut ja ottanut leap of faithin tuntemattomaan ja alkanu syömään prteiinia kun karppaus tuli muotiin.

Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään.

Allekirjotan

Suositut

Back
Ylös Bottom