On se kumma, toisaalta perheen maine on vaarassa jos kaupasta kantaa korillisen ehrmannia joka päivä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kysyä missä luolassa asut? Btw, kantsii näyttää äidilles et niitä hormooneita saa s-marketistaki.Toki mulla todisteita asiasta on mutta mamma on näitä ihmisiä jotka eivät usko faktoja ei sitten millään Sehän on niin hirvittävää kun tuttujen kesken leviää tieto että poika käyttää lisäravinteita ja kaikki yhdistää ne heti niihin hevosHORMOONEIHIN. PERHEEN MAINE VAARASSA ÄÄÄÄK!
Ei jumalauta hajosin:Djalat kuulemma kuuluisi ottaa mukaan ohjelmaan vasta vuoden päästä salin aloittamisesta...
-Äiti uhkaa heittää ulos talosta jollen lopeta "steroidien" eli lisäravinteiden käyttöä..
-Kaverit aina mollaamassa harrastuksesta, ainoostaan yksi kaveri harrastaa minun
lisäkseni kuntoilua
-Ottaa päähän ihmisten kaikkitietävät / idioottimaiset kommentit, tuttu tokaisi joskus että hän kävisi ensin vuoden salilla ja kehittäisi pelkkää yläkroppaa eikä ollenkaan jalkoja koska ne eivät kasva yhtä hyvin harrastuksen alussa, jalat kuulemma kuuluisi ottaa mukaan ohjelmaan vasta vuoden päästä salin aloittamisesta...
Mä taas olen täysin ääripää, jotenkin menee ruoka aamulla, mutta illalla voi syödä vaikka mitenpäin ja miten paljon. Ehkä olisi parempi toisin päin.Taidan olla poikkeus, kun omalla kohdalla kovin nälkä on aamuisin. Loppupäivän ruokailut iltaa kohden alkaa olla pitkälti puoliväkisin syömistä kalorien takia.
Jep. Hirveä pakkomielle tullut kasvamisesta ja tuloksia pitäs saada nopeasti kun ei millään malta odottaa. Mitähän sitten tapahtuu jos joskus vahingossa pääsee omaan tavoitteeseensa...varmaan iskee depressio kun on saavuttanut jo kaiken mahdollisen maailmassa :whip:
mua häirittee kun naiset puristelee hauista ja kyselee paljon penkki
tulee semmonen -fiilis koko harrastuksesta
mua häirittee kun naiset puristelee hauista ja kyselee paljon penkki
tulee semmonen -fiilis koko harrastuksesta
"Miksi sä et taaskaa vedä ittees känniin" tai vastaava kysymys on suht yleinen jos joku negatiivinen asia täyty mainita.
niiin ja tietty että lompakko kiittää kun mene terveelliseen ruokaan enemmän rahaa kuin se että vetäisi vain lihapiirakoita parilla nakilla
Ton komppaan kyl täysin. Ite tajus vasta asian, kun sai silloselta tyttöystävältä kuulla asiasta. En nyt sano että katsoin sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, mutta pinnalliseks muuttuu kyllä helposti ja arvostelee ihmisiä paljon helpommin ulkonäön perusteella. No onneks kuuli asiasta ja sai korjattua itsensä.Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään.
Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään. Sosiaalinen elämä kärsii hulluna jos oikeasti aktiivisesti jumppailee normaalin työn ohella. Kaikki aika menee salilla ja aerooppisissa ja ruuvvanlaitossa ja siihen vielä joku ns. oikea harrastus päälle niin elämä olikin siinä sängyn ja paskahuussin ohella. Plus että diettailessa kun pidättäytyy normaalien ihmisten sapuskoista ja juomista niin katotaan kieroon jne jne. Tietty jos ei elämässä mikään muu kiinnosta kun se peili ja ylös/alas pumppaaminen niin eipä kai nuo negatiivisia puolia ole.
Hyviä puolia lienee yleinen vireystaso ja muut terveydelliset hyödyt. Onhan se myös ihan mukavaa touhua omalla yksinkertaisella tavallaan. Liekö tästä joutuu taas itsekin kohta herättelemään harrastusta :wtf:
Negatiivisia vaikutuksia säännöllisellä treenaamisella on vaikka ja kuinka. Ihmisestä tulee lähes poikkeuksetta äärimmäisen pinnallinen ja narsistinen sekä katsoo tavallista sohvaperunakansaa nenänvartta pitkin, vaikkei tätä itse myöntäisikään.