löytyy aika useita kokemuksia juurikin baarista missä kynikset on tullu jotain repimään päätä ehkä parhaana jouluna koettu tapahtuma missä eräs kynäniska selitti että mitä lihaksettomampi tyyppi niin sitä varmemmin voittaa tappelun mm.lyönnit lähtee nopeemmin ja ns. ketteryys. Minkä takia joillakin on pakkomielle tuohon oman paremmuuden selittämiseen joka asiassa esim. "Mun muijat on kaikki kehunu mun luisevaa 5rasvojen kroppaa et en mää mitään lihaksia tähän tartte" sen jälkeen kun ovat kysyneet että käytkö salilla?
Ilman että olenko itse mitään kysynyt vastaan.
En voi ymmärtää että minkätakia tällaiset jäbät sitten tulevat kehittämään jotain jutun aihetta sitten puntti jätkien kanssa vaan varmaan loogisempaa olisi kehittää niitä jonkun vielä rasvattomamman ja heiveröisemmän henkilön kanssa jos jäbät kyseisiä ominaisuuksia enemmän arvostavat.
Ilman että olenko itse mitään kysynyt vastaan.
En voi ymmärtää että minkätakia tällaiset jäbät sitten tulevat kehittämään jotain jutun aihetta sitten puntti jätkien kanssa vaan varmaan loogisempaa olisi kehittää niitä jonkun vielä rasvattomamman ja heiveröisemmän henkilön kanssa jos jäbät kyseisiä ominaisuuksia enemmän arvostavat.