Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
löytyy aika useita kokemuksia juurikin baarista missä kynikset on tullu jotain repimään päätä ehkä parhaana jouluna koettu tapahtuma missä eräs kynäniska selitti että mitä lihaksettomampi tyyppi niin sitä varmemmin voittaa tappelun mm.lyönnit lähtee nopeemmin ja ns. ketteryys. Minkä takia joillakin on pakkomielle tuohon oman paremmuuden selittämiseen joka asiassa esim. "Mun muijat on kaikki kehunu mun luisevaa 5rasvojen kroppaa et en mää mitään lihaksia tähän tartte" sen jälkeen kun ovat kysyneet että käytkö salilla?
Ilman että olenko itse mitään kysynyt vastaan.

En voi ymmärtää että minkätakia tällaiset jäbät sitten tulevat kehittämään jotain jutun aihetta sitten puntti jätkien kanssa vaan varmaan loogisempaa olisi kehittää niitä jonkun vielä rasvattomamman ja heiveröisemmän henkilön kanssa jos jäbät kyseisiä ominaisuuksia enemmän arvostavat.

Mutsilta ja faijalta nyt kuulee yleistä vittuilua siitä, kuinka on muka liian iso ja syö liikaa...Vaikka en mielestäni mikään iso olekaan...Ja sitten ku olen bulkilla, ni ne valittaa, ku jätkä kuulemma leviää ku elanto ja pää alkaa muistuttaa palloa jne....eipä tässä kummempia....

Sen olen joutunut kokemaan (niinkuin moni muukin) että lihakset tai voimat ei kasva päivässä, ei edes viikossa eikä paljon kuukaudessakaan...

Eli kärsivällisyyttä tarvitaan...

sitten OT:

andor sanoi:
Mä tunnen montaki lukiolaista amista :D

Hei, hei, hei. Kuules nyt, lukiolainen EI voi olla amis.;) Amis omistaa... :D

anticatabolic sanoi:
En voi ymmärtää että minkätakia tällaiset jäbät sitten tulevat kehittämään jotain jutun aihetta sitten puntti jätkien kanssa vaan varmaan loogisempaa olisi kehittää niitä jonkun vielä rasvattomamman ja heiveröisemmän henkilön kanssa jos jäbät kyseisiä ominaisuuksia enemmän arvostavat.

Sitä sanotaan heikoksi itsetunnoksi. Jopa monet parikymppisetkin jätkät on aivan rapakunnossa ja ovat ruumiinrakenteeltaan kaikkea muuta kuin nykypäivän kauneusihanne.

Löytyy pömppömaha (huono ryhti), makkarakädet (ruumiillisen työn vähyys), kamelinselkä (tietokoneryhti), läskiperse ja -reidet (jalkojen hyvin vähäinen rasitus kasvuiässä).

Näitä sit piilotellaan vaatteiden alle...

Vaikka yleisesti puhutaan että naiset on kateellisia kauniimmille kanssa sisarilleen, on tämä nykyään miestenkin keskuudessa ihan arkipäivää.

Yhdeltä opiskelukaverilta on tullut muutaman kerran vittuileva kommentti. Ollaan ruokalassa syömässä ja minä satun ottamaan toista ruokaa mitä kaveri ottaa, pöydässä tulee sitten kommentti: "Onko tässä toisessa ruuassa liikaa rasvaa kun et ota tätä?". Sama tyyppi on enemmän kuin 2 kertaa kommentoinut samalla lauseella.:jahas:
Ja ikävintä tuossa on kun en edes kato kovin tarkkaan mitä syön, kunhan vaan syön tarpeeksi. Kun tuo läski ei muhun tartu vaikka söisin melkeen mitä vaan...Lihasta tulee sitten sitäkin enemmän ;) .

Raskausarpia->Roinaepäilyt

Eipä mitään kovin negatiivista ole eteen sattunut. Aina välillä joutuu selittelemään kun ei halua lähteä baariin ja "paljon penkki?" kyselyt turhauttaa.

Tollaset melko perusjutut niinku "paljon penkki" ja "miks et juo" kyselyt turhauttaa. Sit tietty nää random riidanhaastajat mutta tähän asti oon onneks selvinny puhumalla.

Vanhemmat joskus ilkeilee syömisestä ja punttauksesta ja selittää kuinka olen ihan hyvänkokonen ja ei tosta sais enää kasvaa (70 kg :hyper: ). Noh, sen vielä kestää mutta syksyllä meni vähän överiksi "bulkkaus" jonka myötä tuli vaikka mitä ongelmia. Liiasta ahtamisesta lensi laatta pari kertaa ja sen jälkeen tuli kammo ruokaan -> aamupalan syönti loppu -> kalorit tuhannen paikkeille päivässä, paha olo aamuisin, tulokset romahti salilla, paino tippu reilusti. Siinä kärsimystä kerrakseen. Ei ollut yhtään kivaa elää syömishäiriön rajamailla, onneksi nyt taas ihan kivasti lähteny taas bulkkaus käyntiin. Kuunnelkaa sitä kroppaanne!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Akkeli sanoi:
Löytyy pömppömaha (huono ryhti), makkarakädet (ruumiillisen työn vähyys), kamelinselkä (tietokoneryhti), läskiperse ja -reidet (jalkojen hyvin vähäinen rasitus kasvuiässä).

Näitä sit piilotellaan vaatteiden alle...

tuommoinen pukeutumis tyyppi edustaa minun mielestäni ehkä enemmän näitä fiksuja kyniksiä sillä jos ihminen tajuaa itse kroppansa olevan hyeenan raatelema niin ei ne yleensä lähde pomppimaan silmille, toisin kuin nämä rakettispaketti tyyppiset tissipaita tai vaimonhakkaajapaita kynikset jotka ovat lähteneet sinne baariin esittelemään sitä
"kroppaansa" esim. viime lauantaina kyseisen tissipaitakynistyypin edustaja elopaino 55kg pit 170 ohuessa käytävässä rupes sönköttämään jotain "vittu väistä että mää mahun tän ison selkäni kanssa tästä välistä" toisin sanoen haista vittu kun oot siinä tukkimassa koko väylän saatanan pullistelija. oma tulkinta:D

eli yhteenvetona nämä tissipaitakynikset jotka kokevat olevansa niitä maailman eroottisimpia miehiä yleensä siellä baarissa yleensä tulevat repimään ei välttämättä siitä että heillä on jotain alemmuuden tuntoja vaan perustelevat et mää saan tämmösenä kyniksenä naisia naiset tykkää kyniksistä vrt salibandy ilmiö.

Kyllähän tuo itseänikin kovasti naurattaa kun joku 70 kiloinen pulkkanaru tohkeilee mikrofraktioiden ja hevidutidogshit reenimetodiensa kanssa. Ihan oikein että tulee kuittia. Mutta kaipa se on sama asia jokaisessa uudessa jännässä harrastuksessa etenkin sen alkutaipaleella, kaikkia kiinnostaa ja pyytävät kertomaan lisää.

anticatabolic sanoi:
lmissä eräs kynäniska selitti että mitä lihaksettomampi tyyppi niin sitä varmemmin voittaa tappelun mm.lyönnit lähtee nopeemmin ja ns. ketteryys.

Tää on jo aika hyvä. Täytyy oikein ihailla tän takana olevaa järjenjuoksua. Kyllähän esim. raskaansarjan nyrkkeilijöitä kun katsoo, niin on ne niin perhanan laihoja. Ei lihasta ollenkaan. :rolleyes:

keijo s sanoi:
Kyllähän tuo itseänikin kovasti naurattaa kun joku 70 kiloinen pulkkanaru tohkeilee mikrofraktioiden ja hevidutidogshit reenimetodiensa kanssa. Ihan oikein että tulee kuittia. Mutta kaipa se on sama asia jokaisessa uudessa jännässä harrastuksessa etenkin sen alkutaipaleella, kaikkia kiinnostaa ja pyytävät kertomaan lisää.
Pikkusen vanhempana (ainakin kokeneempana) naurattaa moni asia mistä on voinut aiemmin olla itsekin yhtä hekumoisttaan ja tosissaan mutta ero on vain siinä kuka nauraa itsekseen ja kuka käyttäytyy typerästi...

Edit: vaimonhakkaajapaitaläskitisseistä pullistelijoista sitten että mielestäni jokainen saa pukeutua miten haluaa ja jokaisella on tietysti vapaa oikeus itsekseen toistenkin pukeutumista arvostella mutta onko jonkun kukkoilevan henkilön vaatetuksen kautta sitten järkeä muodostaa stereotypioita tietyllä tavalla pukeutuvista ihmisistä?!

Itseasiassa en ole ihan varma tiedänkö edes mikä on "vaimonhakkaajan paita" mutta itsekkin tykkään aika-ajoin pitää siistejä lyhythihaisia ja joskus jopa kireitäkin paitoja enkä halua että minut rinnastetaan vaatetukseni takia johonkin kukkoilevaan tyhjäpäähän... Toisaalta aivan sama minulle mitä muut ajattelevat, laitan minä siltikin kireän paidan päälle jos siltä tuntuu.

Gdane sanoi:
Pikkusen vanhempana (ainakin kokeneempana) naurattaa moni asia mistä on voinut aiemmin olla itsekin yhtä hekumoisttaan ja tosissaan mutta ero on vain siinä kuka nauraa itsekseen ja kuka käyttäytyy typerästi...

Kyllä vain :) Liian suurta numeroa ei kannattane tehdä suuntaan eikä toiseen, vain reality check sen suhteen miten haluaa tähän maailmaan profiloitua.

Vaikka sitä yrittää pitää kynttilää viimeiseen asti vakan alla, niin aina sitä joku saatana vahtaa mitä syö tai mitä ei syö. Kiva myös kuulla kommenttia käsistäni: "hyi vittu, noi on ku äijillä!" (toivottavasti tarkoitetaan lihaksikkuutta eikä karvaisuutta...).
Vaatteiden ostaminen on taitolaji... Toisinaan.
Mut on tää perkele sen arvoista.:D

anticatabolic sanoi:
eräs kynäniska selitti että mitä lihaksettomampi tyyppi niin sitä varmemmin voittaa tappelun mm.lyönnit lähtee nopeemmin ja ns. ketteryys.

Tyler Durden sano Fight Clubissa, että laihat tappelee pidempään.:)

Vittuilua ruokailuista, ja muuta pientä. No, vittuilen takaisin :)

Lapo sanoi:
:offtopic: Käskeppäs vanhempiasi lukemaan vaikkapa tämä. Jos he vain katsovat alun ja kuittaavat jutun sillä että "jonkun jenkin tiesmitähöpötystä" niin käske katsoa alempaa. Siellä on lähteet ja voit itse etsiä Pubmedistä (kansainvälinen virallisten tieteellisten tutkimusten "kirjasto") nuo tutkimukset.

Kysyppä vanhemmiltasi, mitä he tarkalleen ottaen tarkoittavat että "liika" (en usko että todellakaan syöt oikeasti liikaa) proteiini ei ole hyväksi elimistölle? Luulen että kunnollisia perusteita ei löydy.

joo kiitti tuosta linkistä.. pitää yrittää suomentaa tuo niille vielä..

Rasittaa kun kaverit jaksaa viikonloppuisin jurrissa udella että onko hauis kasvanut, ihan kuin viikon välein jotain tapahtuisi. Myös kaikenmaailman niskalenkkejä, vääntöjä ja sorvauksia joudun sietämään kun yrittävät haastaa mua painimaan. Turhaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom