Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Negatiivinen asia jonka koin tänään, on se, että TÄSSÄKÄÄn threadissa asioita ei osata käsitellä tappelematta ja vittuilematta.

Aikuiset ihmiset, miettikää mitä sanotte ja jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin jättäkää sanomatta. Tai jos on sanottavaa, niin koettakaa ilmaista se siten, että 120 viestin mittaisesta ketjusta yli 20 viestiä ei ole paskaa.

lompakko koko ajan tyhjänä kun safkat ja palkkarit maksaa niin saatanasti.
mutta eipä muuta,ruokailuja on välillä ihmetelty,rahkavuoret jääkaapissa on kuulemma jotain ihan käsittämätöntä :D
mie oon niin pieni ettei tuntemattomat tuu vittuilemaan.aika harva edes tietää että mie käyn salilla ja ne jotka tietää ei erityisemmin välitä :D

Juurikin semmoinen ottaa päähän kun baarissa tulee ventovieras ihan tuosta vaan avautumaan "uu, luulet vissiin olevas joku kova jätkä ku on habaa?".

Se myös alkaa kyllästyttämään kun joka toinen tuttu tai puolituttu tulee sönköttämään miten on itsekin ajatellut alkaa reenaamaan ja "sanoppa nyt miten sitä kannattaa reenata ja mitä syödä". Ihan mielelläni kyllä jaan oman vähäisen tietämykseni mutta kun sitä aletaan kyselemään baarissa tuhannen tuiskeessa niin ei oikein jaksa alkaa selittämään.

Mun ei oo onneks tarvinnut kuulla, muilta ku porukoilta koosta. Jotenki tuntuu, että tollaset lihaksikkaat hyväksytään/pidetään seksikkäinä nykyään.

Joitakin negatiivisia huomautuksia:

-"Bodareilla on pienet munat"
-"Lähetääs kuule 10 kilsan lenkille niin katsotaan kumpi on paremmassa kunnossa!"
-"Kuka sää oikein luulet olevas?" > sitten tyyppi löi nyrkillä naamaan
-"Sää oot kuule hormoonimies, kreatiini on olympialaisissa kielletty!"
-"Mun tuttuni poika on nyrkkeilijä 59kg sarjassa, se vetäis sua turpiin mennen tullen"
-(salilla selän takana supistua) "...nappeja on vetänyt..."

Dreamer sanoi:

-"Lähetääs kuule 10 kilsan lenkille niin katsotaan kumpi on paremmassa kunnossa!"
-"Mun tuttuni poika on nyrkkeilijä 59kg sarjassa, se vetäis sua turpiin mennen tullen"
-(salilla selän takana supistua) "...nappeja on vetänyt..."
joo toi on justiisa tullu ilmi et jos käy salilla ja on VÄHÄÄKÄÄ isompi ko keskivertojamppa ni heti ollaan mukamas kokoaja posettelee jossai ja lesoomal lihaksil/tuloksil vaik käyttäytyy iha normaalist

ja sit toi et
Dreamer sanoi:
Dreamer sanoi:
kuka on ylipäätää sanonu et harrastaisin 10km juoksuu tai nyrkkeilisin!?:D

Se vituttaa ettei löydy sopivia kledjuja. Olen 190 pitkä ja ei vaan koot meinaa riittää. Enkä edes paina kuin jonkun ~97. Jollain ISOILLA jätkillä sitä varmaan vasta onkin ongelmia.

Dreamer sanoi:

:lol2: Anteeks, ei sais varmaa nauraa, mut rupee menee jo suht komiikaks. :D Varsinkin tuo "kuka sää oikein luulet olevas?". Näistä jos mistä näkee että se on vaan kateutta mistä on kyse. Ai että jos tämmösiä sattus omalle kohdalle (ehkä sitten joskus ;)) niin sais nauraa näille kavereitten kanssa. Paitsi tuo nyrkillälyönti ei varmaan ainakaan heti naurattaisi, mutta jälkeenpäin ehkäpä...

tyttöystävä ei suostu tulee lähelle ennen ku oon ruuan (tonnikala maitorahka mössön) jälkeen pessy hampaat...

on yksi negatiivinen asia: Mä ainaki näytän läskimmältä ku on lihaksia tullu sen läskin alle(jota piisaa)...

En oo ees paljo kellekään kertonu että treenaan (perhe tietää), vaikka oon tehny sitä jo 6 vuotta tosissani. Ne vaan luulee mua läskiksi:nolo: (ne ei varmaan uskois ees :D )

Sitte jos mä alkaisin vielä jostain syömisistä ja liikkumisista sepostaan, nii varmaan tulis huvittuneita katseita (mitähän toikin pallero luulee tietävänsä :D ). Parempi olla hiljaa.

Mutta silti tuntuu hyvältä kun itse tietää missä kunnossa on ja mitä tekee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huono hommahan tässä tosiaan on et safkat maksaa. Ja salikortti sekä ne ihanat treenivaatteet joita mä en oo viel paljoo raaskinu ostaakaan:haart:

No justiinsa tulee kuittailuja tosta syömisistä. Tänäkin meidän luokkalainen jätkä kysy et "meah millon sä oot viimeks käyny jossai mäkis"?

Miks pitäs käydä jossain helevetin mäkissä??:jahas: Sanoin sille että varmaan viimeks kun olin laivalla ja mentiin tukholmaan, about puol vuotta sitten..mutta mä mielummin vedän paketillisen jauhelihaa, maitorahkan ja leivän päällysteillä kun mätän mäkissä. ja 100x mielummin syön protskupatukoita kun hampurilaista, ei ne edes ole hyviä??:eek: TÄnään just tuli kauhee kysely mun syömisistä ja siitä et herkuttelenko:david: Totta helkutissa mä herkuttelen! En mä mikään anorektikko ole, joka yrittää olla syömättä jos en syö perunaa tai pastaa.

Mul oli jopa joululahjassa kettuilua: Kokkikirja, jonka takasivulla luki: "Käytä tätä kirjaa aina kun tonnikala ja rahka alkavat maistua puulta":D No jaa. Ei maistu vieläkään:hyper:

Isä ei ymmärrä mua yhtään näitte mun syömisten kanssa ja JOKA kerta kun menen sinne me tapellaan.
Se sanoo: tänään on kanaa.
Mä: Jee, kiva.
Se:sä syöt sit riisiä sen kans, et syö pelkästään.
Mä: en muuten syö.
Se: Kyllä syöt.
Mä: en jaksa tapella sun kaa nyt, katotaan sit teil mut en kyl syö.. Lopputulos: Syön kanaa kasvisten kanssa:lol2:

Tää on jo ihan rutiini, naurattaa ihan kun joka kerta sama keskustelu:lol2:

huiii tulipa tekstii:eek:

Tuli tässä vielä mieleeni.. että intin punttiksella kun kessu kerran näki meikäläisen vääntävän sarjaa penkissä jollain 100+ raudoilla, niin kerran nakitti sitten kantamaan jonkun lopettavan varusmiehen vauhtisäkkiä. -Teidän ainakin pitäs jaksaa kantaa.:D Vaikka mitä nyt tuosta.
Nuorempana, vasta pari vuotta miten sattuu treenanneena kantelin ihan iloissani raskaita esineitä, varsinkin jos joku oli näkemässä.
Pitihän sitä salilta saatuja voimia esitellä muille. :hyper:
:piis:

öö, miks et voi syödä riisiä kanankaa? :D

Jep, eipä tästä muuta negatiivista oo ku se jos kävelee hihattomassa tai muuten vaan vaatteissa joss saatta pikkunen hauislihakseni pilkistää niin tulee katseita, "mitä vittua toiki luulee olevansa", mut jos vieressä kävelee laiha narukäsi ilman paitaa niin se ei vituta ketään.

niin ja juu, oon lihonu nyt talven aikana jonkin verran, niin porukat selittää että "jätä ne maitorahkat ja jauhot vähemmälle niin alat laihtuu", Ei vittu mitä juttua:D Ei oo tainnu rahkat mua lihottaa, oon vaan oon syöny ihan päin vittua ja ollu kipeenä koko talven

Juzzi87 sanoi:
öö, miks et voi syödä riisiä kanankaa? :D

Jep, eipä tästä muuta negatiivista oo ku se jos kävelee hihattomassa tai muuten vaan vaatteissa joss saatta pikkunen hauislihakseni pilkistää niin tulee katseita, "mitä vittua toiki luulee olevansa", mut jos vieressä kävelee laiha narukäsi ilman paitaa niin se ei vituta ketään.

niin ja juu, oon lihonu nyt talven aikana jonkin verran, niin porukat selittää että "jätä ne maitorahkat ja jauhot vähemmälle niin alat laihtuu", Ei vittu mitä juttua:D Ei oo tainnu rahkat mua lihottaa, oon vaan oon syöny ihan päin vittua ja ollu kipeenä koko talven

Pakko ihmetellä samaa et miks ei Meah voi syödä riisiä?? Liikaa hiilareita?:D:D

:kippis1:

Nilzinator sanoi:
Pakko ihmetellä samaa et miks ei Meah voi syödä riisiä?? Liikaa hiilareita?:D:D

:kippis1:

Kun en syö edelleenkääm. Ei maistu niinkun se peruna ja pastakaan:kippis1:
siinähän ihmettelette isäni kans;)

Nii no eihän siinä mikän jos ei maistu, aattelin että pelkäät että niistä tulee selluliittia :D Et siis syö muutaku lihaa ja kasviksia? siis et mitään niiden kanssa? esim makaroni/pasta/peruna/riisi?

Juzzi87 sanoi:
Nii no eihän siinä mikän jos ei maistu, aattelin että pelkäät että niistä tulee selluliittia :D Et siis syö muutaku lihaa ja kasviksia? siis et mitään niiden kanssa? esim makaroni/pasta/peruna/riisi?

Selluliittiä:D:D:Dai tulee?:eek: :lol2:

Syön siis muuten ihan normaalisti, ruoan kanssa leivän ja vihanneksia yleensä.

Ilmeisesti pitää saada rasvan määrää alaspäin ja syödä tarkemmin. :)

Eipä se sen kummoisempi asia yleensä ole. :lol2:

Joskus söin töissä kahvitauolla rahkaa siinä sit porukka kyseli et eiks toi treenaaminen oo raskasta,sanoin et ei oo.Sit siihen tulee joku 150kg nainen ja väläyttää"et vielä ku se sun treenaaminen näkyis jossai" Pikkasenko kiukutti:curs: , kommentoin vaa rauhallisesti et sitä Roomaakaa rakennettu päivässä..

Suositut

Back
Ylös Bottom