Huono hommahan tässä tosiaan on et safkat maksaa. Ja salikortti sekä ne ihanat treenivaatteet joita mä en oo viel paljoo raaskinu ostaakaan:haart:
No justiinsa tulee kuittailuja tosta syömisistä. Tänäkin meidän luokkalainen jätkä kysy et "meah millon sä oot viimeks käyny jossai mäkis"?
Miks pitäs käydä jossain helevetin mäkissä??:jahas: Sanoin sille että varmaan viimeks kun olin laivalla ja mentiin tukholmaan, about puol vuotta sitten..mutta mä mielummin vedän paketillisen jauhelihaa, maitorahkan ja leivän päällysteillä kun mätän mäkissä. ja 100x mielummin syön protskupatukoita kun hampurilaista, ei ne edes ole hyviä??
TÄnään just tuli kauhee kysely mun syömisistä ja siitä et herkuttelenko
Totta helkutissa mä herkuttelen! En mä mikään anorektikko ole, joka yrittää olla syömättä jos en syö perunaa tai pastaa.
Mul oli jopa joululahjassa kettuilua: Kokkikirja, jonka takasivulla luki: "Käytä tätä kirjaa aina kun tonnikala ja rahka alkavat maistua puulta":D No jaa. Ei maistu vieläkään
Isä ei ymmärrä mua yhtään näitte mun syömisten kanssa ja JOKA kerta kun menen sinne me tapellaan.
Se sanoo: tänään on kanaa.
Mä: Jee, kiva.
Se:sä syöt sit riisiä sen kans, et syö pelkästään.
Mä: en muuten syö.
Se: Kyllä syöt.
Mä: en jaksa tapella sun kaa nyt, katotaan sit teil mut en kyl syö.. Lopputulos: Syön kanaa kasvisten kanssa:lol2:
Tää on jo ihan rutiini, naurattaa ihan kun joka kerta sama keskustelu:lol2:
huiii tulipa tekstii