Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tuo on minustakin ärsyttävää, vaikka sitä rahkaa tai raejuustoa olisi syönyt töissä/koulussa kuinka monta kertaa tahansa niin aina jonkun täytyy jotain kommentoida. Muistan kun koulussa ollessani otin repusta jonkun raejuustopurkin tai vaikka banaanin niin heti oli joku "kyttäämässä", että mitäs sitä tänään on eväänä, piti siihen vaan todeta, että ei tästä sinulle jää mitään, ota omat eväät.Pikkuhannu sanoi:Töissä:
"Ai, Pikkuhannu vetää rahkaa" yms... ja se on lähes päivittäistä.
KSENA sanoi:Entäs teillä? Joutunu tappeluihin kun joku tullu sanoo " oot iso jätkä, tuu tappelee " tai jotain muuta?
Korjattu.NGV sanoi:Ainenkin syntymäpäivilläni kaverit veti sipsiä ja karkkia ja minä itse vedin tyynesti ehramia kaurahiutaleilla ja nää vaan toteaa, että ei tuota rahkaa syö kissatkaa eli bodarit ovat kissaakin alempana. Tuohon totesin, no kait me välillä ollaan kissan alla, teillä ei ole sinne toivoakaan.
NGV sanoi:Kyllähän noita muutamia on tullut. Ainenkin syntymäpäivilläni kaverit veti sipsiä ja karkkia ja minä itse vedin tyynesti ehramia kaurahiutaleilla ja nää vaan toteaa, että ei tuota rahkaa syö kissatkaa eli bodarit ovat kisaakin alempana. Tuohon totesin, no kait me ollaan, en viitsinyt alkaa jauhamaan.
D sanoi:Ootsä joku Coleman,tai jotain?Et sitten voinut syödä karkkia ja sipsiä kavereittes seuraksi.
Ja jotkut ottaa asiat vähän liian tosissaan.Hilppa sanoi:Jotkut ei syö ollenkaan sen takia että lähtee helposti käsistä jos vähänkin lipsahtaa. Jotkut on ortorektikkoja. Ja jotkut ei tykkää sipsistä!!
jpm sanoi:Ja jotkut ottaa asiat vähän liian tosissaan.
:lol2: Ai että repesin. :thumbs: Lisää näitä, vaikka ei tää mikää hupitreadi ookkaan.Hilppa sanoi:Vanhemmilta nyt kuulee aina kaikkea ihmejuttua.
Äitipuoli: "Kamalasti oot kasvanu, susta olis pitäny ottaa kuva vuosi sitten!"
Faija: "Se on vaan dokannu ja turvoksissa"