Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Sä kun harrastat tota voimailua/olet vahva, niin voita kantaa ton ja ton ja ton ja ton ja ton..."

"Kylläpä oot lihonu - kuinka paljon meinaat vielä lihottaa?" Ei vaan kanssaeläjät ymmärrä ettei mun paino ole yhtään mitään vielä! Hermostuttaa.

"Tuut sitte auttamaan näiden (trailerin) ruosteisten pulttien irrotuksessa, eikös? Se käy vähän niinku treenistä kun on 40 36mm pulttia per puoli." :itku:

"Miks sä vieläki vedät niitä jauhoja? Ei niistä oikeita lihaksia tuu."

Ja kukkaro tosiaan kiittää tästä harrastuksesta (NOT).

Vaimo muistaa aina välillä...
"Alkaa jo liikaa olemaan tuota lihasta", kauppalistaa kirjoitettaessa muistutan ehrmannisatsista: "Taasko, juurihan sitä viimeksi tuotiin", sitä vaan menee se 3 purkkia päivässä...

Töissä:
"Ai, Pikkuhannu vetää rahkaa" yms... ja se on lähes päivittäistä.

- kun asui porukoilla niin joutui selittelemään ihan hitosti ruokailua ja lisäravinteiden käyttöä. kyllä ne sit lopulta ymmärsi.
- rahaa menee ruokaan aika kiitettävästi, varsinkin kun vielä opiskelijabudjetilla elelee.
- tullut sellaisia loukkaantumisia, joita ei olis ilman salia tullut
- joutuu selittelemään aina välillä, miksei halua lähteä dokaamaan. ennen kun alkomaholi maistui liiankin hyvin ja nyt ei baareissa viihdy yhtään niin osa kavereista ei ihan tajua.
- muuttomiehen hommia päässyt kans tekemään vähän väliä
- töissä ihmetellään miks syön välillä omia ruokia lounaaksi. ne ei ilmeisesti tajua, ettei kaalilaatikoilla ja muilla kasvissotkuilla pysy hengissä.
- joutuu jättämään monet aerobiset lajit väliin (varsinkin mailapelit) loukkaantumisten pelossa, sali on kuitenkin tärkeämpää.

Pikkuhannu sanoi:
Töissä:
"Ai, Pikkuhannu vetää rahkaa" yms... ja se on lähes päivittäistä.
Juuri tuo on minustakin ärsyttävää, vaikka sitä rahkaa tai raejuustoa olisi syönyt töissä/koulussa kuinka monta kertaa tahansa niin aina jonkun täytyy jotain kommentoida. Muistan kun koulussa ollessani otin repusta jonkun raejuustopurkin tai vaikka banaanin niin heti oli joku "kyttäämässä", että mitäs sitä tänään on eväänä, piti siihen vaan todeta, että ei tästä sinulle jää mitään, ota omat eväät.

Kyllähän noita muutamia on tullut. Ainenkin syntymäpäivilläni kaverit veti sipsiä ja karkkia ja minä itse vedin tyynesti ehramia kaurahiutaleilla ja nää vaan toteaa, että ei tuota rahkaa syö kissatkaa eli bodarit ovat kisaakin alempana. Tuohon totesin, no kait me ollaan, en viitsinyt alkaa jauhamaan.

"kyllähän sää nyt puita jaksat hakee jne. jne. jne. jne. ku kerta puntillaki jaksat rampata"
äiti: "ei niitä lihaksia noilla jauhoilla kasvateta" "vieläkö syöt noita jauhoja"(sillon ku laitan ennen reenejä protskut ja hiilarit pakastepussiin).
"ihan lapsellista tommonen lihastenkasvatus", sanoo äiti. Vituttaa tommonen, pitäskö sitten saatana golffia alkaa pelaa?!

Edit. Ainiin ja vielä: "ei naiset tykkää jos on isot lihakset" "mitä isommat lihakset sen tyhmempi on" äiti aina väläyttelee näitä kannustukseks :kippis1:

Mua vituttaa eniten duunissa kun porukka pitää mua jonain vitun yleisenä nostokurkena. Omaa porukkaa toki autan, mutta en mä nyt perkele rupea kaikkien tavaroita hyllyyn nostamaan ja kantamaan laatikoita sinne tänne vaan kun ei itseä huvita tehdä. Tietty rahasta kannan vaikka mitä ja vaikka minne, mutta noin yleisesti tuo vituttaa ja on siitä saanut jo muutaman kerran avautua. Kun kerran palkka on linjassa muihin, niin pidän ne työtehtävätkin samoin linjassa. ;) Pomolle hyvä kuitata tästä takaisin jos tulee johonkin turhaan nakittamaan.

KSENA sanoi:
Entäs teillä? Joutunu tappeluihin kun joku tullu sanoo " oot iso jätkä, tuu tappelee " tai jotain muuta?

Hah juu pari viikkoa sitten kävi just noin. Kait mä sitten kännisen jätkän silmään näytin vaan tavallista isommalta tai jotai, kun tuli sanomaan että "Hei siinä on niin rotevan näköinen jätkä että lähdetään ulos tappelemaan!". Siinä kavereiden kanssa vähän hitaana katottiin että mitä vittua. Pitkään sitten vänkäsin vastaan että en minä halua tapella ja en oo mikään tappelutyyppi. Lopulta tää jamppa sitte lähti pois. Heh kysy muuten meiltä kaikilta (kolmestaan siinä oltiin) että ollaanko käyty lukio. Kunnon real-amis, voi vittu kaikkee täällä korvessa. Onneksi pääsee kohta muuttamaan pois, ei kiinnostais enää katella noita vitun juntti-amis-agrekänni-riidanhaastajia...

Mutsille on joutunu joskus selitteleen noista lisäravinteista. Ite joudun ostamaan raejuustoni ja tonnikalat. Saa hienoja katseita kun on molempia 10 purkkia ja lappaa ne siihen tiskille myyjän eteen.

Muutama viikko sitten tuli metroasemalla yks viinalta haiseva about 50-vuotias mies selittämään miten oon iso ja pitkä mies (198cm). Äijä oli ite jotai 150cm... Siinä se alko selittämään kaikkea. Ei meinannu eroon millään päästä. Yhessä vaiheessa ehdotin hänelle että vois häipyä iskemään pikkutyttöjä. Siitä se sitten riemastu... Halus kovasti että löisin häntä päähän ja kokeilisin miltä se tuntuu.

En voi oikeen ymmärtää mikä ilo on tulla haastaan riitaa. Mikähän ois ollu lopputulos ku oisin pistäny kunnon pommin päähän?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NGV sanoi:
Ainenkin syntymäpäivilläni kaverit veti sipsiä ja karkkia ja minä itse vedin tyynesti ehramia kaurahiutaleilla ja nää vaan toteaa, että ei tuota rahkaa syö kissatkaa eli bodarit ovat kissaakin alempana. Tuohon totesin, no kait me välillä ollaan kissan alla, teillä ei ole sinne toivoakaan.
Korjattu.

Lisäravinteista saa välillä vääntää... proteiinihormonejahan ne on kaikki. :rolleyes: :jahas:

NGV sanoi:
Kyllähän noita muutamia on tullut. Ainenkin syntymäpäivilläni kaverit veti sipsiä ja karkkia ja minä itse vedin tyynesti ehramia kaurahiutaleilla ja nää vaan toteaa, että ei tuota rahkaa syö kissatkaa eli bodarit ovat kisaakin alempana. Tuohon totesin, no kait me ollaan, en viitsinyt alkaa jauhamaan.

Ootsä joku Coleman,tai jotain?Et sitten voinut syödä karkkia ja sipsiä kavereittes seuraksi.

Vastikään tultiin kaverin ja kahden yöbussista bongatun tytön kanssa mun kämpille jatkoille. Tytöt huomas ikkunalaudalla herapussukan ja jotain kreatiinia ja sen semmosta, ja siitä alkoi sitten lopulta kahden tunnin ristikuulustelu mun treenaamisesta ja siitä miten otan sen liian tosissaan ja kuinka mun tavoitteena on tulla ällöttäväksi möykyksi. Kaveri nukahti jo jossain vaiheessa tylsistyneenä.

Niin ja aina väliin tuli tää "Näyttäsit nyt ne vatsalihakset...pliis?"

:jahas:

Vanhemmilta nyt kuulee aina kaikkea ihmejuttua.

Äitipuoli: "Kamalasti oot kasvanu, susta olis pitäny ottaa kuva vuosi sitten!"
Faija: "Se on vaan dokannu ja turvoksissa" :rolleyes:

D sanoi:
Ootsä joku Coleman,tai jotain?Et sitten voinut syödä karkkia ja sipsiä kavereittes seuraksi.

Jotkut ei syö ollenkaan sen takia että lähtee helposti käsistä jos vähänkin lipsahtaa. Jotkut on ortorektikkoja. Ja jotkut ei tykkää sipsistä!! :)

Hilppa sanoi:
Jotkut ei syö ollenkaan sen takia että lähtee helposti käsistä jos vähänkin lipsahtaa. Jotkut on ortorektikkoja. Ja jotkut ei tykkää sipsistä!!
Ja jotkut ottaa asiat vähän liian tosissaan.

jpm sanoi:
Ja jotkut ottaa asiat vähän liian tosissaan.

Ja jotkut liian löysästi

Hilppa sanoi:
Vanhemmilta nyt kuulee aina kaikkea ihmejuttua.

Äitipuoli: "Kamalasti oot kasvanu, susta olis pitäny ottaa kuva vuosi sitten!"
Faija: "Se on vaan dokannu ja turvoksissa" :rolleyes:
:lol2: Ai että repesin. :thumbs: Lisää näitä, vaikka ei tää mikää hupitreadi ookkaan.

Jep, tottakai sitä kannattaa viimeiseen asti vetää homma viimeisen päälle askeettisesti - pro bodareitahan täällä kaikki on. Kyllä se on sitten komiaa käydä laturin kautta kun 10 vuoden maksimaalisella panostuksella ei tultukaan Savolaisen Markoksi.

karkki ja sipsit ei oo ees hyvii, no ehkä pari kolme syö, mutta enemmän jos syö niin paha olo vaan tulee. alkaa vatsa vääntämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom