Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Työhaastattelussa:

Tuotantopäällikön haastatellessa yhtäkkiä tulee pommi. Paljon nousee penkistä? Ei siinä mitään kerroin tulokset ja että treenaan bodi tyylillä en voima tyylillä jne. TP kirjoittaa lappuunsa kaiken ylös mitä höpisen salilla käymisestä tyyliin: 150kg penkki... WTF, en muuten ottanut sitä paikkaa.

Useilta eri muijalta kuultua/mielipiteitä:

Bodarit on rumia, (tarkoittaneet pro-bodareita)
On hyvä että on lihaksikas, mut ei saa vetää yli...
Sä et saa kasvaa enään, jos vielä kasvat niin en oo sun kanssa. No eipä olla yhdessä enään muutenkaan.

Yleisesti mitä on kuullut:

Perunat ei lihota, piste.
Salilla saadut lihakset eivät ole oikeita lihaksia.
Sä varmaan käytät horkkaa.

Enimmäkseen, kotona kun vielä asustelen, niin vanhemmilta ja muilta sisaruksilta vittuilua ruokailustani. Kananmunissa liikaa kolesterolia ja päläpälä. Ja näille ei sitten ei auta näyttää niin minkäänlaisia faktoja mistään, eivät vain usko.
Vitamiinejakaan en kuulemma tarvi, koska en ole huippu-urheilija, saati sitten niin paljon ruokaa kuin tahtoisin. On se ihanaa asua kotona:rolleyes:

K0NE sanoi:
Useilta eri muijalta kuultua/mielipiteitä:

Bodarit on rumia, (tarkoittaneet pro-bodareita)
On hyvä että on lihaksikas, mut ei saa vetää yli...
Sä et saa kasvaa enään, jos vielä kasvat niin en oo sun kanssa. No eipä olla yhdessä enään muutenkaan.

Itse olen kuullut juuri samat kohdat parilta tutulta:

Bodarit on rumia ja limasia (tarkoittaneet pro-bodareita kisalavalla)
On hyvä että (mies) on lihaksikas, mut ei saa mennä liian pitkälle...
Sun ei kyllä tarviis kasvaa tuosta enää yhtään kun sun selkä ja hartiat on jo mun mielestä liian miehekkäät.

En kyllä sanoisi yleisesti että, kokisin enää ihmettelyn salilla tosissaan käymisestä, terveellisestä ruokavaliosta lisäravinteineen ja usein syömisestä negatiivisena sillä siihen on jo niin tottunut.

reenailija sanoi:
Todellakin, siis MITÄ JÄRKEÄ laittaa 1-2 palaa kinkkua leivän väliin? :david:

Maun vuoksi :rolleyes:

andor sanoi:
Hah juu pari viikkoa sitten kävi just noin. Kait mä sitten kännisen jätkän silmään näytin vaan tavallista isommalta tai jotai, kun tuli sanomaan että "Hei siinä on niin rotevan näköinen jätkä että lähdetään ulos tappelemaan!". Siinä kavereiden kanssa vähän hitaana katottiin että mitä vittua. Pitkään sitten vänkäsin vastaan että en minä halua tapella ja en oo mikään tappelutyyppi. Lopulta tää jamppa sitte lähti pois. Heh kysy muuten meiltä kaikilta (kolmestaan siinä oltiin) että ollaanko käyty lukio. Kunnon real-amis, voi vittu kaikkee täällä korvessa. Onneksi pääsee kohta muuttamaan pois, ei kiinnostais enää katella noita vitun juntti-amis-agrekänni-riidanhaastajia...

hyvin lähtee toi kommentti että kaikki amiksen käyneet on jurpoja mitkä vaan haastaa riitaa ja ajaa teini DX:llä :rock:
Itse molemmat käyneenä, kyllä enemmän arvostan niitä ammattipapereita.

Syömisestä aukominen on ihan positiivisessa mielessä, mutta sitä kyllä jaksetaan aina ihmetellä offikaudella:rolleyes: Kaverit on kyllä jo tottunut siihen että syön kuin isot miehet. Dietillä sitten ärsyttää sellanen "mistä sinä muka kiristät vielä, oot jo niin rasvaton. tuo ei kyllä oo tervettä!"

Juopottelun vähyyttä (tai lähinnä puuttumista) vielä joskus selittelin mutta ei sitäkään enää kukaan ihmettele. Riippuu ihan miten ite suhtautuu noihin kummasteluihin miksetryyppääeiselihota!!???!! Kannattaa kuitata huumorilla vaan.

Joskus muinoin poikaystäväni ei myöskään tykännyt kun olin niin "massava" mutta nykyisen mielestä lihas on kaunista joten hyvä näin:)

Äidin mielestä mun KAIKKI,huom. KAIKKI ongelmani johtuvat salista joten sitä on vaikea sietää:curs: No, vältän hänen kanssaan sitä puheenaihetta enkä ikinä valita enää mitään kun suurinpiirtein kerran kahdessa kuukaudessa näemme. Ei sitä ikuista taistoa jaksa käydä, turhaa niin turhaa ja naurettavaa:david:

onhan noita kaikenlaisia turhia kommentteja syömisestä, kuten kanasta ja raejuustosta joita tulee töissäkin vedettyä melkeen päivittäin.

sitten on tietysti nämä kommentit että salilla treenatut lihat ei ole oikeeta ja että oikealla työllä tehdyt on kovemmat ja oikeet. :worship:

niin ja kyllähän sä jaksat kun salillakin käyt on kans aika tuttu kommentti kun jotain raskaampaa hommaa olis

Pullaposket massakaudella! :curs: ja ku mun massakausi kestää nyt ainaki pari vuotta vielä että saan vähän ees jotain lihaa näihin siimoihin..

Ei enää juurikaan huomautella. Mitä nyt joskus läskiksi haukutaan. Kai ne ovat jo ymmärtäneet luovuttaa. :)

No aika usein kysytään kuinka paljon painan. Kun kerron, niin ei meinata uskoa että niin paljon. Hyvä vai huono juttu? Sitä en tiedä...

Sellaista kuuluu silloin tällöin, että kanna nosta siirrä kurota lastaa väännä työnnä tätä/tämä asia tai esine jonnekin paikkaan x, niin EI TARVITSE käydä salilla.

:curs:

Mitä ihmeen mieltä siinä nyt on? Ettei tarvitse? Aivan kuin jonkin betonisäkin nostaminen tai kottikärryn työntäminen korvaisi treenit - tai aivan kuin treenaamisessa olisi jotain pahuutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaatteiden osto on hankalaa, kaikki kuteet on joko normaaleille ja isot kuteet lihaville. Ite olen kyllä paksukin, mutta hartioista ja selästä aina jämppää noi kledjut.

Mutta kyllä pahimpia on juopot ja kaikki ihme karvalakkielvikset ketkä tulee puristelemaan habaa ym. jos sattuu t-paidassa baarissa olemaan. Onneksi on sen verran ylimääräistä että kun joku kysyy että mitä nousee penkistä tai muuta salijuttua vastaan vaan että "ei mitään, mä olen pelkkä läski". Joskus tehoaa, useimmiten ei ja ruvetaan vänkäämään että kyllä sä jotain teet.

Horkkajutut tietty kanssa, aina joku huutelee jotain susta-läppää:rolleyes:

En kyllä paljoa kiinnitä huomiota tollaseen keilailuu, ajatelkoot mitä lystää, enpä kyllä positiivisempaankaan kommentointiin kiinnitä huomiota.

Noh en tiedä, aluksi kehittyi rivakammin, niin sitten semmoinen pieni paine siitä että näyttäisi taas pidemmän ajan päästä isommalta jonkun henkilön silmissä että sitä kehitystä olisi myös tullut.. plääh. (vaikka turhaahan se on stressata tällä).

EDIT: Älkää välittäkö en minäkään kai ymmärtänyt tota.

-ain joutuu kaikki raskaat hommat tekemää
-tuntuu et mitä painavemmaks tulen ni sitä vähemmä naisii on:D (varmaa sosiaaliset taidot hävinny:( )
-äiti valittaa syödystä ruokamäärästä

mutu sanoi:
hyvin lähtee toi kommentti että kaikki amiksen käyneet on jurpoja mitkä vaan haastaa riitaa ja ajaa teini DX:llä :rock:
Itse molemmat käyneenä, kyllä enemmän arvostan niitä ammattipapereita.

Juu sori jos jollekin amis-sana nykäsee herneet. 99% tapauksissa itse tarkoitan tällä amiksella lähinnä elämäntapaa, en koulua. Tosin aiheuttaa turhan monesti väärinkäsityksiä. Mä tunnen montaki lukiolaista amista :D

kosworth sanoi:
Tommoset kommentit pistää vituttamaan, jos ei mitään ota tosissaan, niin on luuseri eikä pärjää ikinä missään.
Joo, totta puhut. Paska, luuseri ja heikko voimanostaja mistään mitään tiedä, parempi olla vain hiljaa ja antaa gurujen hoitaa homma kotiin.

kosworth sanoi:
Tommoset kommentit pistää vituttamaan, jos ei mitään ota tosissaan, niin on luuseri eikä pärjää ikinä missään.

:david: lepo.

No mutta:

-riidat kotona vanhempien kanssa "taasko sä syöt!!!?????" jne siis kun vielä asu siellä
-ei viittis olla hirveen myöhään missään, ja sitten sitä kuitenkin on joskus ja sitten mahollisesti vituttaa.
-rajoittaa "opiskelija/biletyselämää" -sitä ei juurikaan ole

Kavereiden suhteen ei oo tullu ongelmia. Tyttöystäväkin käy salilla ja mun kreatiinipurkilla :). Mutta se on väärin että pikkuveli tekee penkkiä 10-20kg enemmällä millä mä kyykkyä. Saatana.

Työkaverit yleensä dissaa bodareita tarkoituksella mun kuullen.
Intissä porukka rupes posettelee ja nauramaan samalla (esittivät muka meikäläistä). Vaikka en nyt oikeasti mikään oikea bodari ole. Mutta niin ne ihmiset suhtautuu.

kosworth sanoi:

Tavoitteita pitää aina olla mutta tosissaan kannattaa harrastaa, ei tosikkona.

Ilman tavoitteita on mahdotonta saavuttaa mitään harrastuksissaan, oli tavoite sarjapainojen lisäykseen liittyvä tai ulkonäköön keskittyvä.

Pohjoisvirta sanoi:
Tavoitteita pitää aina olla mutta tosissaan kannattaa harrastaa, ei tosikkona.

Ilman tavoitteita on mahdotonta saavuttaa mitään harrastuksissaan, oli tavoite sarjapainojen lisäykseen liittyvä tai ulkonäköön keskittyvä.

Juuri näin. Enkä mä mikään tosikko oo perkele :)

NGV tossa vaan 3 sivulla sano ku ei syönny sipsejä jossain synttäreillä ja sit aletaan aukomaan et "mitä vittua eiks sitä ny voi edes sipsejä syödä ku bodaa" ni IMO saa olla syömättä jos haluaa ja kokee et siitä on jotain hyötyä. Eikä ny sekään tarkota et NGV tosikko olis.

Offtopikiks meni, eli jatkakaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom