Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käskeppäs vanhempiasi lukemaan vaikkapa tämä. Jos he vain katsovat alun ja kuittaavat jutun sillä että "jonkun jenkin tiesmitähöpötystä" niin käske katsoa alempaa. Siellä on lähteet ja voit itse etsiä Pubmedistä (kansainvälinen virallisten tieteellisten tutkimusten "kirjasto") nuo tutkimukset.jagger sanoi:Vanhemmat valittaa melkei joka päivä että syön liikaa proteiinipitoisia ruokia.. ei oo muka hyväks elimistölle :wall: ja tänään äiti ei sitte voinut ostaa tonnikalaa kun syön sitä liikaa..
akupix sanoi:kerran oli hyvä ku söin sellast leipää misä oli joku 100g kinkkuu välissä, ni vieresest pöydäst kuulus "hei kattokaa ny, tol jätkäl on puol sikaa leivän välis":D
metalman sanoi:Tää onkin ainakin mulla oikeestaan ainut negatiivinen asia, ja onneksi tätäkin tapahtuu kohtalaisen harvoin koska niissä ravintoloissa joissa käyn käy kohtalaisen vähän kusipäitä..
Oon monesti miettinyt että mitähän OIKEESTI isot kaverit joutuu kuuntelemaan kun itellekkin riittää näitä päänaukojia :lol2:
WTF??? :DKonna sanoi:kun väijyy autokatoksessa harakkaa jääkokkare nyrkissä vähän liian kauan.