Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Hei paljon penkist???
-No x määrä mut tänää oli hyvä ku tein kulmasoutuu... -Joo joo, mut mil sarjoil sä teet penkkii??? -No x sarjoilla, tos viime viikol nous muute mave-enk... -Paljo sä teett penkkii viikos?? -No kerta viikk.. -KERTA! -Nii onhan sitä jalat ja selkäki mitä pitää treen... -Mikäköhä on maailmanennätys penkissä??? -En nyt muista mut... -Näytä hauis!!

semmosta :jahas:

Btw, yli 90% ihmisistä ei taatusti tiedä että pitäisi syödä yli kulutuksen saadakseen lihasta... En ole ainakaan törmännyt moneen kuka tiedostaisi asian...

Totta! Viimeks tänä kesänä tuli todistettua tämäkin. Eräskin treenari on edelleen yhtä kehittymätön kuin vuonna 2006. En oikein tiiä, miten näihin tulis suhtautua. Paha mennä heittään mitään "hei, oot treenannut ja syönyt 4 vuotta ihan väärin..."

Mä vastasin et proteiini juomaa johohka nainen vastasi että eikös niistä mee pää sekaisin :D Vastasin sille et meneekö sulla pää sekaisin ku syöt tota kaupan eines lihamakaroonilaatikkoa

Mulla ainaki pimahtaa nuppi joka kerta lisää ku juon proteiini (eli hormoni-doping) juomia! :lol2: Se on joillekin niin vaikee juttu että se proteiini ei ole mikään ihmeaine, vaan ihan sitä samaa kuin kananmunassa, maidossa tai broilerisuikaleissa mitä muutenkin syödään... Ei se proteiinin juominen oo yhtään sen ihmeellisempi juttu kuin se että kestävyysurheilija voi juoda hiilihydraattijuomaa. Kukaan ei taida pahemmin aukoa suutaan jos juoksija sanoo hörppivänsä hiilari- tai energiajuomaa. Mutta jos juotkin proteiinia niin sehän on jo jotain ihme keinotekoista bodaus-dopingia... :hyvä:

Viimeksi muokattu:
Se että tavoitteet kasvaa koko ajan, menee välillä negatiiviseksi. Selvennykseksi; tapahtui tänään salilla: Tein hauiskäännössä kutosia isoimmalla raudalla koskaan. No, kesken sarjan ajattelin "vittu ku oon iso! vittu ku oon voimakas!", sarjan päätyttyä ja paineiden hävittyä päästä vilkaisin peiliin (jota olin koko sarjan katsonut), niin sieltähän pilkisti sama vanha kynäniska :( Kyllä masensi :D

Isoissa liikkeissä kun saa rikottua "tavoitteen", niin heti tekee mieli nostaa lisää. Ilman kunnollista hyvänolon tunnetta, vaikka en nosta edes paljoa.

Negatiivista salilla käymisessä on se, että jokainen joka tietää sinun käyvän salilla, olettaa että laihdut salin myötä. Oikeasti yksi sadasta tietää, että jos haluat lihaksia kasvattaa, on syötävä paljon, ja pelkällä salilla käynnillä ei todellakaan laihdu ikinä.

"onks sul nyt sikspäkki??"

:curs:

Negatiivista salilla käymisessä on se, että jokainen joka tietää sinun käyvän salilla, olettaa että laihdut salin myötä. Oikeasti yksi sadasta tietää, että jos haluat lihaksia kasvattaa, on syötävä paljon, ja pelkällä salilla käynnillä ei todellakaan laihdu ikinä.

"onks sul nyt sikspäkki??"

:curs:

Tuo on niin totta :jahas:

Lisäravinnepeikko & ns. "parempien" ruokailutottumusten ihmettely.

Tästä on saatu aika hyvää vääntöä aikaiseksi niin töissä kuin koulussakin. Liikuntaa elämänsä aikana niukasti harrastanut ja ns. ei-niin-hyviin elämäntapoihin jämähtänyt (liikunnan puute, tupakki, viinakset) kanssaopiskelija tai työkaveri ei voi ymmärtää miksi kukaan kiinnittäisi huomiota ruokavalioonsa, puhumattakaan sitten lisäravinteiden käytöstä.

Aika jännää huomata, että esim. juopottelu ja ketjupössyttelu ovat monien mielestä aivan ok. Autahan sitten armias kun on henkilö, joka kiinnittää vähänkään huomiota vaikkapa syömisiinsä. Jos et mussuta leipää ja kahvia, olet outo. Raejuustoa, maitorahkaa ja rehuja ihmetellään/töllistellään päivittäin ja toisinaan jopa isoon ääneen halveksuen.

Mitä lisäravinteisiin tulee, niin mielestäni kukaan ei ole jäävi sanomaan toiselle, minne rahansa laittaa. Ihminen ostaa sitä, minkä kokee itselleen tarpeelliseksi/tärkeäksi. Joku ryyppää viikonlopun, toinen ostaa vaatteita, kolmas lisäravinteita.

Mä kävin pitkästä aikaa baarissa ja mulle sanottiin, että olen ihan luotaantyöntävän näköinen kun oon niin sporttinen. Toinen kaveri tokaisi mulle, että oon liian maskuliininen ja tuskin se nyt ulkonäköön on mitenkään voinut viitata kun ei mussa näy vielä juurikaan kehitystä ainakaan omissa silmissäni, oon kuukauden verran ehtinyt ravata salilla.

Mutta liian sporttinen, voi v***u! Ei kaikkia voi miellyttää, mutta kerran olin liian lihava ja nyt liian sporttinen. Mä en ala. :curs:

Mä kävin pitkästä aikaa baarissa ja mulle sanottiin, että olen ihan luotaantyöntävän näköinen kun oon niin sporttinen. Toinen kaveri tokaisi mulle, että oon liian maskuliininen ja tuskin se nyt ulkonäköön on mitenkään voinut viitata kun ei mussa näy vielä juurikaan kehitystä ainakaan omissa silmissäni, oon kuukauden verran ehtinyt ravata salilla.

Mutta liian sporttinen, voi v***u! Ei kaikkia voi miellyttää, mutta kerran olin liian lihava ja nyt liian sporttinen. Mä en ala. :curs:

kyllä löytyy vielä semmoinen jonka mielestä sporttinen on just hyvä :)
Mulle kaveri sanoi kerran baariin mentäessä (mies) että "ihan yhtä pienet tissit ku ennenki" kun katsoi mun etumusta.. pani vähän vituttaan, ei olla enää kavereita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle kaveri sanoi kerran baariin mentäessä (mies) että "ihan yhtä pienet tissit ku ennenki" kun katsoi mun etumusta.. pani vähän vituttaan, ei olla enää kavereita.

Luokaton mies tuollainen. En ole koskaan käsittänyt miten joku päätään viitsii tuollaisesta avata. En olisi itsekään kaveri jonkun täysin epäasiallisuuksia laukovan kanssa - sitä paitsi, se on naisessa muutenkin kokonaisuus, jolla on väliä.

Anteeksi seuraava kommentti jo etukäteen, mutta: itse arvostan paljon enemmän naisia, joilla on vähemmän sitä etumusta.

Ai niin, tuorein kokemukseni. "Sä teet ihan liikaa, hei! Et sä oikeesti voi palautua noin tehokkaasti. Kaiken on mahduttava siihen 45 min....". On kiva jutella, jos on oikeesti jotakin sanottavaa, mutta
musta tuollaisesta voisi jo pitää mölyt mahassa.

Lihaa tulee kroppaan ja tulokset nousee koko ajan, joten oikeasti, ei HELVETTI! :curs:

Kyllä varmaan löytyykin, muttein ainakaan sieltä missä olin iltaa viettämässä. :)

Mä olisin pistänyt litsarin naamaan tommoselle äijälle, kellään ei pitäisi olla mitään sanomista kenenkään ulkonäköön, se joka suunsa avaa se tietää avanneensa prkle.. :evil: En ihmettele ollenkaan että ette ole kavereita enää, kyllä sullekin riittää ihan varmasti ihailjoita ja velä riesaksi asti. Mulla niitä taas ei näytä olevan.. Mitä sitten jos on vähemmän diivamainen ja tykkää moottoripyöristä..? Kaikki miehet ne vaan haluu jonkun prinsessan ittelleen, pöh.

Vituttaa morkkikset siitä jos syö/juo/elää huonosti vaikkapa viikonkin ajan, vaikka vuodessa 51 viikkoa elää normaalisti. Tää on tullu saliharrastuksen myötä kun on tarkemmin perehtynyt ravinto- ja terveysasioihin.

Mullakin kannustavat kaverit alko dissaamaan kun lähin ekaa kertaa salille tossa reilu puoltoista vuotta sitten salille, argumenttina "mitä sä siellä salilla teet, tommone naru". En oikee tienny että salille ei saa tulla jossei oo iso mörkö, sori ku tulin naruilla ekaa kertaa :D Mut nykyään ku on kasvanu helposti kaikista kavereista ohi nii ne ei enää yllättäen vittuilekkaa enää, muusta kun ravinnosta ja absolutismista.

Mitäs te kaikki muuten valitatte siitä että jää baarireissut väliin? Ite oon kohta vuodenpäivät käyny baarissa tasasen tappavasti SELVINPÄIN. Ei sitä tarvii aina juoda jos lähtee baariin, ite otan aina esim batteryn ettei näytä niin orvolta kun ei ole juomaa kädessä, eikä tällöin muut tule kitiseen että miksei pikkupoika juo mitään. Ihan vaan tämmönen pirkkaniksi teille. ;)

Mitäs te kaikki muuten valitatte siitä että jää baarireissut väliin? Ite oon kohta vuodenpäivät käyny baarissa tasasen tappavasti SELVINPÄIN. Ei sitä tarvii aina juoda jos lähtee baariin, ite otan aina esim batteryn ettei näytä niin orvolta kun ei ole juomaa kädessä, eikä tällöin muut tule kitiseen että miksei pikkupoika juo mitään. Ihan vaan tämmönen pirkkaniksi teille. ;)

Siellä baarissa pitää olla sitten toinen selväpäinen mukana. Selvinpäin känniläisten kanssa keskustelu on idioottien hommia. Mä en ainakaan tuntia kauempaa jaksa sössöttää samoja asioita ympäri.

Työkaverit aika paljon naljailee ainaisista raejuustoista ja maitorahkoista työeväänä. Kouluiässä, kun porukalle selvisi, että käyn salilla, alkoi aika paljon "paljon penkki?"-tyylinen päänaukominen (koska olin silloin ja olen edelleen melkoinen tikku). Armeijassakin tuota vielä ilmeni, mutta nykyään sentään se penkkituloksen kertominen pyyhkii ne virneet naamalta, kun olen sentään kokooni nähden suhteellisen vahva.

Suurin salilla käymisestä koituva ongelma on muodostunut omaan päähän, koska en pidä itsestäni ollenkaan näin laihana ja itsetuntoni on heikohko sen takia, niin treenaamisesta ja syömisestä on tullut aikamoinen pakkomielle. Alkaa heti masentaa jos ei tunnu että on syönyt kunnolla tai jos ei vaikkapa flunssan takia pääse salilla käymään. Vielä ikävämmän asiasta tekee se, että sen lisäksi, että syömättömyys masentaa, myös syöminen masentaa, koska olen jo niin monta vuotta yrittänyt saada massaa kerättyä, lähes tuloksetta. Onneksi edes treenipainoissa on kehitystä, se pitää motivaatiota yllä, ja on tässä nyt viime treeniohjelmalla vähän lihastakin lisää tarttunut. Syömisestä vaan on kehittynyt minulle vastenmielinen pakko, eikä välillä edes aamulla huvita nousta sängystä sen takia, kun tietää, että joutuu syömään aamupuuron, vaikkei tee edes tippaakaan mieli. Silloin tietysti syö mielellään kun on nälkä, mutta ne kerrat on aika harvassa kun olen näin pieni kaveri ja pyrin syömään sen 6-8 kertaa vuorokaudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom