Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ota eväitä mukaaan, lämpimiä ruokia et voi korvata. mutta sheikkeri,hedelmät ja proteiini-juoma ja patukka menevät näppärästi vaikka pienessä pussukassa:rolleyes: Itse en tee tästä mitään ongelmaa, koska noi on tekosyitä;)
No ei sitä vaivaa jaksa et pakkaa jotkut eväät:D

Kavereilta ja varsinkin niiltä jotka eivät itse treenaa ollenkaan tulee vähän väliä jonkunlaista kommenttia, mutta eipä niitä tule tosissaan otettua. Sitten tätä käden kokeilua ja yksi kaveri yrittää aina välillä nostaa t-paitaa, koska haluaa tarkistaa vatsalihakset. Eikä se nyt niin hirveää ole, mutta jos paljon porukkaa ympärillä, niin onhan se vähän noloa kun toinen yrittää repiä paitaa pois päältä niin sanotusti. :rolleyes:

Sitten vaatteet meinaa tosiaan jäädä pieneksi, eilen tuli kaivettua farkkuja kaapista ja kokeiltua... Kymmenestä farkusta taisi 3-4 mahtua jalkaan, muut eivät menneet jalkaan ja jos menivätkin niin kiristivät reisistä aikalailla. Sitten viime kesänä ostettu 90e takki, jota en kerennyt käyttää kuin muutaman kerran alkaa olla nyt tiukka ja talvitakkikin piti uusi ostaa, koska entinen repeili muutaman kerran kainaloiden kohdalta. :hyvä:

Vituttaa, että frendit, varsinkin miespuoliset tulee esittämään mielipiteitään tyyliin "et sitten saa kasvaa niin ja niin isoksi" tai että "joo sellaset pienet lihakset on nättejä mut toi menee jo överiks *näyttää jotain hc-bodaajakuvaa".

Ei se nyt vittu kuulu kenellekään millaseksi aion kasvaa ja millaseksi en. Ja automaattisesti havittelen jotain bodybuilderin massoja jos käyn treenaamassa. Ja kun asian esittää muodossa "et saa" ni ei jumalauta mä näen punasta. Ei kellään ole valtaa mua käskeä, oon sentään aikuinen ihminen :rolleyes:

Ota eväitä mukaaan, lämpimiä ruokia et voi korvata. mutta sheikkeri,hedelmät ja proteiini-juoma ja patukka menevät näppärästi vaikka pienessä pussukassa:rolleyes: Itse en tee tästä mitään ongelmaa, koska noi on tekosyitä;)
Siinä se homman pointti oikeastaan olikin, että silloin toi syöminen vähän meinaa ärsyttää, kun ei ole pystynyt valmistautumaan siihen ottamalla niitä eväitä. Helppohan se tietenkin on sanoa jälkikäteen, että olis nyt pitänyt olla eväät jne. jne., mutta en minä ainakaan koskaan osaa etukäteen sanoa, minkä pituinen mikäkin reissu sattuu olemaan ja mitä kaikkea sinne tarvis mukaan. Tätä ongelmaa oli etenkin talvella töissä, koska en yksinkertaisesti ehtinyt aina päivällä syömään ennen kolmea työn luonteen takia. Kymmeneen kun meni ja söi runsaan aamupalan, niin sen jälkeen sai painaa ihan hiki hatussa töitä, koska asiakkaita lappoi ovista ja ikkunoista, eikä silloin kukaan käynyt syömässä. Olis varmaan pomokin kattonut vähän kieroon, ku välillä oli jonoo 100m ulko-oven ulkopuolella ja joku vetäis ruokaa naamaan. Tokihan sitten oli kolmen jälkeen aikaa syödä, mutta jos on pitkän aikaa syömättä, niin ei sitä ruokamäärää saa ihan noin vain upotettua naamariin, koska pitäis muutaman tunnin välein yrittää syödä jotain.

Pientähän tuo sinänsä on eikä se mikään suuri ongelma ole, ja toisaalta se kuuluu sesonkiluontoisen työn arkeen eli ei parane valittaa. On ne positiiviset puolet vielä punttauksessa merkittävämpiä.

Vituttaa, että frendit, varsinkin miespuoliset tulee esittämään mielipiteitään tyyliin "et sitten saa kasvaa niin ja niin isoksi" tai että "joo sellaset pienet lihakset on nättejä mut toi menee jo överiks *näyttää jotain hc-bodaajakuvaa".

Ei se nyt vittu kuulu kenellekään millaseksi aion kasvaa ja millaseksi en. Ja automaattisesti havittelen jotain bodybuilderin massoja jos käyn treenaamassa. Ja kun asian esittää muodossa "et saa" ni ei jumalauta mä näen punasta. Ei kellään ole valtaa mua käskeä, oon sentään aikuinen ihminen :rolleyes:

Siis nimenomaan! Just tätä ei jaksais. Mähän kasvattelen pihviä just niin paljo ku ittestä hyvältä tuntuu. Ja just tää body-lehden kansikuvien yms kommentointi: toi on jo sairasta / missä ton naisen tissit on / sä et saa ikinä näyttää tolta /hyi vittu ku ruma... jne. Ja siis selitetty on perusteellisesti, kisakunto on kisakunto ja tissitki tulee takasin ku rasvaa tule lisää ja blaa blaa. Ja mistä lähtien tavoitteellinen urheilu on ollu sairasta? Ja sitäpaitsi en nyt ihan MM-tason kehonrakentajaksi aio... Vittu...

Välillä tuntuu et onko joidenki niin helppo arvostella ja kritisoida ku itse ei vaan saa persettään ylös sohvalta. No kaikilla oikeus mielipiteeseen eikä salitreeni oo kaikkien juttu. Mut silti. Puuh.

Olkapääkivut.

Minusta on kyllä aika hemmetin erikoista että olkapäät eivät tahdo kestää edes esimerkiksi pelkällä tangolla tehtyjä pystypunnerruksia (3-5 x 10), vaan kipeytyvät. Leuanvetokin tuntuu hieman niitä ärsyttävän. Ja sitten kun erehdyin erään auton kylkeä huimat 2 tuntia käsin hiomaan, niin eikö seuraavana päivänä olkapää ollut niin arkana ettei se tahtonut kivuitta nousta edes 45-asteen kulmaan kroppaan nähden, saati ylemmäs. Sitten kun kipu iskee niin on pakko pitää hieman taukoa, tai muuten seuraa kuukausien tuska (kerran kokeilin, 9 kuukautta kipuilivat).

Olen ihan tarkoituksella pitänyt painot mahdollisimman matalana & toistot suurina, sekä perehtynyt puhtaaseen tekniikkaan paljon. Kuitenkin homma nyt tahtoo kusta noiden olkapäiden takia. Koskaan aikaisemmin eivät ole oireilleet, mutta reilu vuosi sitten jostain ärtyivät. En ole maksimeja harrastanut, ja aina olen jonkinlaiset lämmittelytkin tehnyt, mutta näemmä oikein mikään ei tahdo auttaa.

Joten sitä myöten treeni alkaa pikkuhiljaa ottamaan jo ohimoonkin. :jahas:

Olkapääkivut.

Minusta on kyllä aika hemmetin erikoista että olkapäät eivät tahdo kestää edes esimerkiksi pelkällä tangolla tehtyjä pystypunnerruksia (3-5 x 10), vaan kipeytyvät. Leuanvetokin tuntuu hieman niitä ärsyttävän. Ja sitten kun erehdyin erään auton kylkeä huimat 2 tuntia käsin hiomaan, niin eikö seuraavana päivänä olkapää ollut niin arkana ettei se tahtonut kivuitta nousta edes 45-asteen kulmaan kroppaan nähden, saati ylemmäs. Sitten kun kipu iskee niin on pakko pitää hieman taukoa, tai muuten seuraa kuukausien tuska (kerran kokeilin, 9 kuukautta kipuilivat).

Olen ihan tarkoituksella pitänyt painot mahdollisimman matalana & toistot suurina, sekä perehtynyt puhtaaseen tekniikkaan paljon. Kuitenkin homma nyt tahtoo kusta noiden olkapäiden takia. Koskaan aikaisemmin eivät ole oireilleet, mutta reilu vuosi sitten jostain ärtyivät. En ole maksimeja harrastanut, ja aina olen jonkinlaiset lämmittelytkin tehnyt, mutta näemmä oikein mikään ei tahdo auttaa.

Joten sitä myöten treeni alkaa pikkuhiljaa ottamaan jo ohimoonkin. :jahas:

Harmittavalta kuulostaa...:(

Oletko kokeillut venytellä kiertäjäkalvosimia? Itsellä oli kanssa joskus aloittaessa kovat olkapääkivut (huonon tekniikan takia) mutta nuo venyttelyt auttoivat huimasti.

Tässä vielä linkki loistavaan opukseen:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=83563

No joo...mulla menee hermot lääkärissä käyntiin. "käyt siis salilla", "No niin..liikkuukos siellä teillä hormooneja?" Sit katotaan kun apinaa ja "käytätkö?" Sit kun kerrot ettet käytä niin tulee silti se sama virsi "Ne sekoittaa pään" ym. ym.

Kohta lääkäri avautuu ja kertoo omasta BodyPump harrastuksestaa ja kuinka on siihen jäänyt koukkuun. Sanoin, että se on hieman eri asia kun meikän salilla käynti, mut ihan jees harrastus. Tämä hormooni juttu siis joka helvetin kerta viimeisen 3v aika kun olen käyny lekurissa. Pitää varmaan kohta käydä aina yksityisellä. Jospa ne siellä ei riskaa ja tivaa asioita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nykysi alkanu käydä sillee, että aina kun käyn lääkärillä niin eka kysymys on "Käytätkö steroideja?". Aluks se oli hyvä egoboosti, mut kyl se alkaa vituttaa pidemmän päälle. En mä helvetti edes ole mikään iso. Viimesimmällä lääkärikäynnillä sai kuulla taas oikeen ASIJAN___TUNTIJAN suusta, että steroidit ja proteiinit vois rinnastaa käytännössä yhtä haitallisiks keholle. Muuten kyl kaikki menee hyvin =).

Harmittavalta kuulostaa...:(

Oletko kokeillut venytellä kiertäjäkalvosimia? Itsellä oli kanssa joskus aloittaessa kovat olkapääkivut (huonon tekniikan takia) mutta nuo venyttelyt auttoivat huimasti.

Tässä vielä linkki loistavaan opukseen:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=83563

Ja toisinaan tuntuu myös. Harmittaa pirusti kun ei uskalla treenata voimien mukaan, vaan pitää lähinnä keskittyä varomaan. Mutta se on elämää. Ja mitä kiertäjäkalvosimiin tulee, niin joihinkin harjoitteisiin olen tutustunut, mutten vielä ole ehtinyt kunnolla kokeilemaan. Tarkoitus olisi pikimmiten niille jotain kokeeksi tehdä. Kiitokset vinkistä ja linkistä, tutustun tarkemmin asiaan kunhan joudan taas koneen ääreen.

Nykysi alkanu käydä sillee, että aina kun käyn lääkärillä niin eka kysymys on "Käytätkö steroideja?". Aluks se oli hyvä egoboosti, mut kyl se alkaa vituttaa pidemmän päälle. En mä helvetti edes ole mikään iso. Viimesimmällä lääkärikäynnillä sai kuulla taas oikeen ASIJAN___TUNTIJAN suusta, että steroidit ja proteiinit vois rinnastaa käytännössä yhtä haitallisiks keholle. Muuten kyl kaikki menee hyvin =).
:wtf: mä oon oikeesti luullu et lääkäreillä olis hyvä koulutus, sit ruvetaan vertaamaan protskuu ja anabolisii voi hyvää päivää oikeesti:jahas:

Kun joku tietää että käyt salilla, ja tulee valaisemaan kuinka hyvässä kunnossa itse oli joskus.

Tuo ärsyttää, samoin se jos meinaa joutua alkaa luennoimaan jolleki lisäravinteista, onneks ne voi kuitata jollaki pikasella heitolla kun ei oikeasti jaksa alkaa aina mussuttaa samoja faktoja.. koulussa tuli sitä "riisi" "kynis" yms.yms. hyvällä tavalla. mutta se lähinnä nosti itsetuntoa koska oikeesti oon aika kynis :D

mutta taidanpa olla oikeasti aika kynis koska en oo tän enempää koskaa muihin negatiivisii asioihin törmänny :eek: ainakaa nii paljo ku muut näyttää olevan...

Vituttaa varmaan eniten omat ajatukset. Jos en olisi koskaan aloittanut saliharrastusta, niin tuskin koskaan olisi ollut näin suurta tarvetta kasvaa isoksi. Suurin osa ihmisistä ei käy salilla, ja ei pidä suuria lihaksia niin pakollisina. Vituttaa että itselle on tullut ajattelutavaksi "pakko olla iso". Jos pääsisi tästä pakkomieleestä eroon ja tyytyisi elämään kynäniskana niin kaikki olisi helpompaa. Kaikki ruokailut jne tulee pakkomielteiseksi ja alkaa ahdistaa jos on mennyt 5h, ja ei saa ruokaa. Ja vielä pahempi on se jos tietää että kaloreita ei tule tänään tarpeeksi mutta ruoka ei maistu.

Lyhennettynä: salilla käymisen takia on entistä vaikeampaa kestää itseäni.

Mul on kyl sama homma, aina vaa on pakko olla isompi ja isompi. Ennen kattelin ammattilaiskehonrakentajia kammoksuen ja ajatellen, että en vittu koskaan halua olla samanlaine friikki. Nyt o ajatukset muuttunu ja haluun olla melkee yhtä iso ku lavoilla boustailevat lihaskimput.

Mul on kyl sama homma, aina vaa on pakko olla isompi ja isompi. Ennen kattelin ammattilaiskehonrakentajia kammoksuen ja ajatellen, että en vittu koskaan halua olla samanlaine friikki. Nyt o ajatukset muuttunu ja haluun olla melkee yhtä iso ku lavoilla boustailevat lihaskimput.

Mä haluun olla isompi :rock:

Vituttaa varmaan eniten omat ajatukset.

Jep. Hirveä pakkomielle tullut kasvamisesta ja tuloksia pitäs saada nopeasti kun ei millään malta odottaa. Mitähän sitten tapahtuu jos joskus vahingossa pääsee omaan tavoitteeseensa...varmaan iskee depressio kun on saavuttanut jo kaiken mahdollisen maailmassa :whip:

Loistavaa.. Purkautumisthread :)

Sosiaalinen elämä on kärsinyt.. Toisaalta nyt, kun nuoruuden ajan ryyppyreissut on heitetty, niin nyt on huomannu ketkä on oikeita ystäviä ja ketkä "sidekickejä"..

Tuo ruokahomma ahistaa kyllä kieltämättä.. Syömisen tarkkailusta on tullu pakkomielle...

Negatiivisin asia on kuitenkin se, että noin vuosi sitten oli ns. urheilijan anoreksia.. Onneks havahtu siihen itse..
Taisin just saada henkisen orgasmin, kun pääsi vähän avautumaa :) Jostain syystä tuli yht'äkkiä tarve avautua, kun täällä duunissa ei oikein ole "saumoja" siihen..

Suositut

Back
Ylös Bottom