Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika moni asia tavallaan ruvennut vituttamaan.

Ensinnäkin vituttaa rasvamaksa idiootit jotka tulevat aukomaan päätänsä kepu kourassa kuola suusta valuen, että "Käytätkö sä jotain mömmöjä?" Toinen samaisten syöpään kuolevien vittumainen piirre on niitten älytön turpaan saamisen halu. Muutaman kaljan saamisen jälkeen on jo pakko tulla aukomaan päätänsä ja "kokeilla" kepillä jäätä. En hermostu helposti mutta sitten kun ne hermot menee, niin voi kyllä kaveri sanoa että on tullut värisilmässä käytyä hieman katsomassa pientä pinta ehostusta silmäkulmaan. Lääkärin suusta kuulin kommentin että "ethän käytä mitään mömmöjä..oot kyllä hyvässä kunnossa?!" Joka oli positiivista. Sanoin lääkärille: "Kyllä sitä pattia sen verta on korvienkin välissä, että en hormoneihin koske."
Sitten on vielä se että vituttaa todella, kun jokainen kanto tai muu homma siirretään yleensä minulle..sais jo oikeesti ne hemmetin rimpulat ruveta nosteleen niitä tavaroita, että sais jotain sinne luun ympärille, ettei tarvitsisi aina "delegoida" nosto hommia mulle..turhauttavaa. Ja tuo tosiasia on tullut vastaan, että kun ei juo, polta tai sekoile vaan treenaa ja jättänyt kaiken nuoruuden sekoilun taakse, niin nuo ns. kaverit ovat jääneet kokonaan pois ja vain ystävät ovat jääneet jäljelle, eli sosiaalinen elämä on kärsinyt, mutta toisaalta positiivisesti. Ei tule baareihin enää mentyä ja fiilis on korkealla kokoajan ja krapulat on taakse jäänyttä elämää. Tässä tosin vituttaa elämän liiallinen rutinoituminen..pitänee varmaan ruveta tekemään jotain jännittävää punttailun lisäksi.
Olipas taas avautuminen. :puntti:

Tuo mainitsema oravanpyörä kyllä kieltämättä vituttaa, mut on siinä sitte hyvätki puolensa.. Mulla on tosin menny siihen pisteesee, että jos meinaa näyttää siltä että päivärutiini ei menekää suunnitellulla tavalla, nii alkaa suunnillee naama punottamaa ja otsasuoni pullistumaa :)

Ennemmin lasken toistojen määrää puntilla, kun krapulapäivänä viimisee markkoja...

Kyllähän se oman ittensä kontrollointi välillä saattaa puuduttavaltakin tuntua, mutta niin kauan kun itse punttien nostelu tuottaa tuskan lisäksi myös nautintoa - eli homma ei maistu sahanpurulta - niin mun mielestä kannattaa jatkaa. Vaikka kuinka isoks sitä saattaa kukakin haluta, niin jos ainoat kicksit saa siitä miten peilikuva muuttuu, niin sitten ollaan kyllä jo väärillä vesillä mun mielestä. Vaikka lihaskavu on mullakin päätavoitteena, niin silti voin vilpittömästi sanoa, että joka kerta kun sen käsipainon nappaa käteen, niin olo tuntuu kotosalta - ja hyvässä mielessä.

Kyllähän se oman ittensä kontrollointi välillä saattaa puuduttavaltakin tuntua, mutta niin kauan kun itse punttien nostelu tuottaa tuskan lisäksi myös nautintoa - eli homma ei maistu sahanpurulta - niin mun mielestä kannattaa jatkaa. Vaikka kuinka isoks sitä saattaa kukakin haluta, niin jos ainoat kicksit saa siitä miten peilikuva muuttuu, niin sitten ollaan kyllä jo väärillä vesillä mun mielestä. Vaikka lihaskavu on mullakin päätavoitteena, niin silti voin vilpittömästi sanoa, että joka kerta kun sen käsipainon nappaa käteen, niin olo tuntuu kotosalta - ja hyvässä mielessä.

Totta turiset... Itsellä tuo salilla käynti on, ainakin toistaiseksi (etenkin kesällä), mahdollisuus urheilla puhtaasti oman tahdon ja tavoitteiden mukaan.. Sen verran töissä ja futiksessa on kyse myös yhteisistä tavoitteista ja päämääristä, että haluaa jotain täysin itselle ja parempaa vaihtoehtoa en ole sitte löytäny vielä :)

Ja yksi vinkki muuten, kuinka tuota kontrolloiduksi tulemisen tunnetta voi vähentää: älkää seuratko treeniohjelmia orjallisesti, vaan kuunnelkaa kroppaanne. Mulla on ainoastaan viitteelliset kehykset jokaviikkoiseen reeniin, ja paperilla se on ainoastaan tarkkuudella: raskaat perusliikkeet selälle, kevyet hauikset. Liikkeet mulla on hyvin pitkälle selkäytimessä eikä niitä tarvii erikseen raapustaa paperille. Muistan myös pomminvarmasti ulkoa, minkälaiset sarjat viime kerralla tein.

Kun niitä liikkeitä ei ole paperilla, niin on huomattavasti helpompi sitten perustella itselleen, miksi ei teekään juuri niin kuin piti - esim. tilanteessa, jossa joku "elintärkeä" laite on varattuna kun pitäisi itse siinä just alkaa tekemään. Eikä tämä tee treenaamisesta yhtään sen lepsumpaa, mutta vähentää sitä tarpeetonta itsekontrollia, josta varmasti moni punttaaja kärsii.

Toi on muuten toimiva. Mä olen itse saanut otteeni liikkumiseen paljon rennommaksi, kun lakkasin kirjaamasta ylös joka ikistä treeniä. Nyt en kirjaa yhtäkään ja paremmin mulla nyt menee.

Aerobisen kirjaamista perustelin joskus kovasti itselleni, että sykkeet on hyvä saada ylös, mutta oikeasti kalorinkulutuksen seurantaahan se enemmän oli.

itse kirjaan treenit sen takia, että voin katsella myöhemmin miten on tullut kehitystä. Orjallisesti en myöskään seuraa treeniohjelmaa, mutta hyvin pitkältä samalla mennään hetken aikaa vielä. Myös vihko auttaa muistamaan mitä painoja olen käyttänyt edellisellä kerralla. Eli vihko on hyvä juttu jos osaa ottaa sen muisti/tulosvihkosena, eikä raamattuna.

Ehdottomasti negatiivisin salin myötä tullut asia on ravinnon turvaaminen. Hankalaksi homman tekee se, että mulla kun sattuu toi kylläisyysaste olemaan niin hemmetin pieni. En siis ole mikään syömäri, vaan pärjään mainiosti pienemmällä ruoalla. Mieluummin olisin jatkuvasti miinuksilla kuin plussalla. Pienen kylläisyysasteen takia joudun sit syömään useammin päivässä pienempiä annoksia. Se taas aiheuttaa sen, että pitäisi olla ruokaa melkeinpä koko ajan käsivarren ulottuvilla. Näinhän ei tietystikään aina ole. Jos ei ruokaa saa ajallaan, alkaa ahistaa. Onneksi rypsiöljy on keksitty. Saa helpommin kaloreita ja nopeasti.

Joskus vituttaa, kun jatkuvasti saa huomautteluja rypsärin juomisesta veden kanssa. Ja rahkasta jaksetaan kans valittaa.

Oikeastaan muuta negatiivista ei sitten tulekaan mieleen.

ja nyt vois mennä syömään kanaa...

"Liittyykö tuohon sinun harrastukseesi hormonien käyttöä?"
- YTHS:n lääkäri

"Tuotanoin, söit 750g kanasuikaleita + 2dl riisiä keitettynä ja sulla on taas nälkä?"
- Eräs tuttu

Eli muiden sanomiset lienee se ikävin. Kehujakaan oikein innosta kuunnella kun vaivaudun niistä niinkuin suomalaisen pitää joka vitun positiivisesta palautteesta. Parempi olis ettei koko aihetta käsiteltäisi. Joitain tuntemattomia tuntuu vituttavan pelkästään läsnäolo jo. Eikä paljoa vaadi niin baari-ilta on pilalla.

... :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se suorastaan vituttaa, kun tuntemattomat kokeilee käsivartta :wtf: Eihän siinä mitään, jos kunnon kissa innostuis, mutta kun nää on kaikki miespuoleisia ja usein vielä humalassa.

Kaikkihan saa aina kuulla syömisistään, varsinkin massalla - tyyliin:
''vittu sä syöt koko ajan''
''etkö sä koskaan lopeta syömistä''

Paras oli yhtenä päivänä kun kävin töiden jälkeen grillillä, joku tukeva rouvasihminen tokaisi:
''tiedätkö paljonko tuossa on kaloreita'' (kyseessä neljän pihvin, neljän kananmunan ja pekonin salaatti :D )

Itse ainoat negatiiviset kommentit tulevat treenikavereilta, tyyliin ''eikö enempää nouse''.

Lompakko tosiaan kärsii, mutta se kärsisi vaikken kävisi salilla, sillä terveellinen ruokavalio on kuitenkin hyvän elämän perusta. Ehkä nuo salimaksut joskus vähän kauhistuttavat, mutta mitä sitä ei tekisi harrastuksensa eteen..

Loma matkalla oli todella vaikea rentoutua, kun ajatteli että 2viikon treenit ja ravinteet jää välistä.
Noh, onneksi paikallinen olut osottautui todella hyväksi ja edulliseksi! :kippis1:

Kaikkihan saa aina kuulla syömisistään, varsinkin massalla - tyyliin:
''vittu sä syöt koko ajan''
''etkö sä koskaan lopeta syömistä''

Paras oli yhtenä päivänä kun kävin töiden jälkeen grillillä, joku tukeva rouvasihminen tokaisi:
''tiedätkö paljonko tuossa on kaloreita'' (kyseessä neljän pihvin, neljän kananmunan ja pekonin salaatti :D )

Itse ainoat negatiiviset kommentit tulevat treenikavereilta, tyyliin ''eikö enempää nouse''.

Lompakko tosiaan kärsii, mutta se kärsisi vaikken kävisi salilla, sillä terveellinen ruokavalio on kuitenkin hyvän elämän perusta. Ehkä nuo salimaksut joskus vähän kauhistuttavat, mutta mitä sitä ei tekisi harrastuksensa eteen..

Olisit alkanut analysoimaan sitä annosta ja heittänyt kohtuu tarkan lukeman, niin olis ollu ihmeissää.:D

Aina se raha jonnekin kuluu. Huonomminkin voisi kulua.:thumbs:

Ne roinaepäilyt, ei muuta. Sillon vuonna nakki kun olin vähän paremmassa kuosissa, jouduin antaan kouluterkkarilla ja tk:ssa näytteitä. Hirveen kannustavaa nuorelle liikuntaintoiselle...

paljon negatiivista on joutunut kokemaan punttialun myötä mutta tällä hetkellä lähinnä tuo ajankäyttö..yövuorojaksot verottavat treeniä merkittävästi ja silloin kun olisi aikaa salille niin yksinkertaisesti ei jaksa tai ei huvita sitä ainoaa vapaa-aikaa salilla kuluttaa..muijakin joskus marmattaa siitä.

Ne roinaepäilyt, ei muuta. Sillon vuonna nakki kun olin vähän paremmassa kuosissa, jouduin antaan kouluterkkarilla ja tk:ssa näytteitä. Hirveen kannustavaa nuorelle liikuntaintoiselle...
Häh? Ei kai ne nyt voi sua pakottaa antamaan mitään näytteitä? Ja jos johonkin muuhun tarkoitukseen otetaan verta tai virtsaa, niin ei kai ne siitäkään saa tutkia aineita ilman sun lupaa?

Kyllä mun korvaan kuulostaa muutenkin tosi oudolta, jos vaikka hoitava lääkäri ei ilman kokeita usko, kun potilas sanoo, ettei käytä.

Ei ne voikaan pakottaa, mutta on parempi antaa ne näytteet ihan vapaaehtoisesti että loppuu epäilyt ja kyttäykset siltä osin.

paljon negatiivista on joutunut kokemaan punttialun myötä mutta tällä hetkellä lähinnä tuo ajankäyttö..yövuorojaksot verottavat treeniä merkittävästi ja silloin kun olisi aikaa salille niin yksinkertaisesti ei jaksa tai ei huvita sitä ainoaa vapaa-aikaa salilla kuluttaa..muijakin joskus marmattaa siitä.

Itselle yövuoropäivät on just parhaita treenipäiviä. Kun herään vähän ennen neljää iltapäivällä, käyn vetämässä kovan parin tunnin treenin, sitten saunaan, uimaan ja syömään. Vedän puntin ikään kuin aamutreeninä. Siitä voi sitten hipsiä yhdeksään töihin. Töissä taas voi vähän venytellä ja jumppailla aina tarpeen tullen, kun tuntuu siltä että alkaa veri hyytymään lihaksiin :D Kerran tänäkin kesänä olen mennyt yövuoroon ilman punttia, ja helevetti kun väsytti jo kolmelta aamuyöllä.

Tosin minä olenkin yöihmisiä, eikä meidän työpaikatkaan varmasti ole ihan samankaltaisia :D

Iltavuorot taas ovat asia erikseen, kun ei meinaa millään keretä juoksemaan salille ja töihin, kun kesäaukioloajat ovat lähisalilla hieman perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom