Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^^ juu siis eihän siinä mitään jos munkin yövuorot olisi niitä normaali ihmisen yövuoroja mutta kun lätkästään duunia 15h eli 16.30-07.30 ja viikonloppuisin 12h 19.30-07.30 niin kerro mulle missä välissä ennätän treenaamaan niin että ei tarvitsisi unesta karsia.. :S tuohon vielä kun nykästään epämääräiset 2 vapaayötä keskelle viikkoa ja joskus viikonlopulle päivävuoro niin siinä kun kikkailet unirytmin kanssa niin voin kertoa että on kovempikin karpaasi finaalissa. työ mulla on kyllä ihan valvomotyyppistä joten rasitusta ei todellakaan tule..mut on se veikeä huomata jos käy salilla ennen yövuoroa niin se jumi iskee hereillä ollessa. tunnin välein huomaa mitenkä selkätreenin jäljiltä alkaa selkä jumimaan joka kerta enemmän kun nouset tupakkitauolle jne..eikä tuo päiväuni ole niin syvää ja palauttavaa mitä yöunet. vittu tämä on perseestä..onneks kohta jatkuu taas koulut ja pääsee elämään normaali ihmisen arkea..

Kieltämättä kuulostaa aika kusisilta vuoroilta :D

Tässä just itsekkin silmät ristissä kiroan kyykkytreenejä jotka vedin ennen tämän yön rupeamaa :D

Lähinnä joutunu kuuntelee vaan paskaa läppää.

Sen verran vähän aikaa tota salia takana ettei näy päällepäin muitten silmiin oikeestaan mitenkään. Itse huomaa kyl peilistä et käsissä on jotain tapahtunu ja jalatkin tainnu pikkusen tiivistyä..hankalaa muutenkin seurata kun kroppa muuttuu sekä laihtumisen että alotetun salitreenaamisen takia.

Mutta siis kommentteja on tullut juuri näistä em. syömistouhuista. Duunissa kun muut vetää pullaa 2xpäivässä ja syö ruokatunnilla firman tarjoomaa rasvaan upotettua perunaa missä on pari pikkusta kalan suikaletta joukossa (janssoninkiusaukseksi sanovat tätä esimerkin ruokaa :D ) ja itellä on kahvitunneilla ehrmannia tai joku ruisleivän kannikka kanalla ja ruokatunnillakin jotain proteiinipitoisempaa kamaa. Kyllähän ne sitä ihmettelee. "Eiks toi maitorahka oo pahaa ku siel ei oo kermaa ja sokeria" "Jaa sulle ei kelpaa tämä kuolevaisten ruoka" "Jaa taas tota terveysjugurttia" Yllättävän paljon vaivaa ylipäätään jaksaa nähdä kavereittensa ruokailusta...tosin se on ilmeisesti normaalia kun monet vetää aina tasasin väliajoin jotain nutrilett 1200 kcal kuuria ja syö duunissakin niitä valmispusseja ku sheikataan veteen, niistä ne ämmät ei kuittaa toisilleen mitään. Mun tekis vaan mieli huutaa vasten kasvoja kun parhaat tapaukset korvaa ruokansa niillä ja kahvitunnilla taas poistetaan viineriä ja munkkia kilokaupalla. No sen siitä saa kun työkavereina pelkkiä naisia.

Sukulaisissa kun tarjotaan syötäviä niin yleensä juuri se kysely että mitä sä pystyt syömään. Hyväähän he kai tarkottaa kun viitsivät tiedustella..jotenkin ei vaan jaksa sitä :D

Baarissa käynti on pitänyt lopettaa oikeestaan kokonaan, eilen kävin ekaa kertaa moneen kuukauteen ja tänään tietenkin armottoman huono fiilis siitä että menin juomaan muutaman lonkeron. Ne nopeet hiilarit suorastaan huusi muiden ajatusten päälle..jotain nollausta kai tarttee keksiä :D

Mitäs vielä..kaverit nyt luonnollisesti vittuilee mutta itseasiassa suurin osa kaveripiirien keskusteluista koostuu vittuilusta niin ei sitä sillee osaa ottaa, eikä kyllä oo tarviskaan.

Itsellä aika samoja juttuja kuin tuossa ylempänä. Työkaverit, jotka syövät yhden leivän päivässä jaksavat ihmetellä mun eväitä. Itse ihmettelen suureen ääneen, miten joku jaksaa koko päivän pelkällä kahvilla ja tupakalla.

Sukulaiset ovat jo tottuneet syömisiini. Faija tosin ihmetteli kun joskus sekoittelin oliiviöljyä maitorahkaan.

Kaverit ovat kaikkein pahimpia. Aina ne jaksaa muistuttaa, kuinka piloilla olen kun en ota sipsiä tai syö muuten vaan päin honkia. Olen ottanut etäisyyttä muutamaan henkilöön, ettei tarvitse nähdä vaivaa mun syömisistä ja juomisista.

Toi haloo syömisen ja (etenkin alkoholipitoisen) juomisen ympärillä on kyllä tuttua. Muunmuassa tyyliin:
"Täh? Maitorahkaa pelkiltään, hyi vittu!"
"No ota nyt pari, kyllä nyt vähän voi ottaa! Mikset muka ota? Eihän se nyt mitään vaikuta!"
"Hyi, light-limua. Toihan maistuu ihan kuselta! Liikkuu vaan tarpeeks ni ei se sokeri haittaa!"
"No kyllä nyt kerran viikossa voi pizzalla käydä!"

Eniten sanomista tulee jos ilmoittaa ettei aio juoda alkoholia.
Sitä on yleensä turha perustella sillä, että treenaa seuraavana päivänä tms, ei mene jakeluun. Pitäisi varmaan ostaa auto, että voisi perustella juomattomuutta sillä.

Sitä on yleensä turha perustella sillä, että treenaa seuraavana päivänä tms, ei mene jakeluun.

Tää on kyllä niin perseestä. Itte en juo lähes ollenkaan enään juuri sen takia että treenaan usein ja haluan treenata kunnolla. Sillon kun kaverit potee darraa aamu yhdeksältä sängyssä niin ite on jo lenkillä ja ihan skarppina. Sitten vielä ihmetellään, että miten oon laihtunu ja saanu lihasta toisin kuin ne.

Veli aina jaksaa nalkuttaa mun syömisistä

eilen:

Veli: Miks syöt noita protskuja, kun eikö sun pitäny laihuttaa?!?
Minä: Laihutan laihutan, milläs tavalla tää protskujen syöminen sitä estää?
Veli: No kun sähän lihoit sillon jokunen aika sitten kun söit noita
Minä: Niin, kun oli massakausi, eikä se paino noitten takia pelkästään nouse, vaan sen takia kun söin niin paljon muutakin ruokaa
Veli: No kyllä se niistä johtu!
Minä: No usko mitä uskot
Veli: Sun pitäs silleen laihuttaa, että söisit pelkkiä hedelmiä ja vihanneksia:david::david:
Minä: Mistäs tollasta tietoa oot repinny
Veli: No kyllähän se nyt on itsestäänselvyys
Minä: Jaa-a

Ton tapasia juttuja se aina höpöttää mulle:lol2: Oon sille monesti näyttäny netistä tietoa näistä asioista, mut ku on niin:david: niin ei voi mitään. On muutes aika työlästä kuunnella tollasia juttuja :itku:

Oman syömisen kontrollointi jotenki, jos en esim. 2 tunnin sisään saa jtn syötävää niin oon heti kaloreita laskemassa yms kaikkee. Taikka jos oon jossai muualla, ku kotona jota harvoin tapahtuu niin oon heti meittimäs, että nyt jäi kalorit/proteiinit saamatta ehhehe:david:

Itte en juo lähes ollenkaan enään juuri sen takia että treenaan usein ja haluan treenata kunnolla. Sillon kun kaverit potee darraa aamu yhdeksältä sängyssä niin ite on jo lenkillä ja ihan skarppina.
Tulee mieleen se biisi jossa lauletaan: ''kun muut on lauantaina juhlimassa baarissa, mikan kroppa tekee työtä ylätaljassa. Kun muilla sunnuntaina on paha krapula, tekee mika punttisalilla vain vatsoja'' :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joka ikinen kerta päänsärkyä olkapäätreenin jälkeisenä päivänä.

Tuo on niin kusinen juttu.:( Ja kunnon reenin jälkeen pari päivää pään särkyä.
Sekä monasti on ihan tappeluunki joutunu sen takia kun on joku amispelle alkanu aluksi sarnaan ettei lihaksia tarvi ja lopuksi on menettäny hermot siitä kun on käyny salilla vaikka itse yrittäs vaan rauhoittaa tilannetta.

Tuo on niin kusinen juttu.:( Ja kunnon reenin jälkeen pari päivää pään särkyä.
Sekä monasti on ihan tappeluunki joutunu sen takia kun on joku amispelle alkanu aluksi sarnaan ettei lihaksia tarvi ja lopuksi on menettäny hermot siitä kun on käyny salilla vaikka itse yrittäs vaan rauhoittaa tilannetta.

nää on just niitä oman elämänsä sankareita.

Sitä on yleensä turha perustella sillä, että treenaa seuraavana päivänä tms, ei mene jakeluun. Pitäisi varmaan ostaa auto, että voisi perustella juomattomuutta sillä.

Sano kavereille, että jos alat nyt juomaan niin vedät niitä kaikkia kolmen tunnin päästä turpaan ja aamuun mennessä olet nussinut ainakin yhden kaverin vaimoa perseeseen.

Nim. 7-vuotta ilman viinaa ja kuuteen vuoteen ei ole kaverit paljon kysellyt.

Ootko nyt ihan varmasti tehny kaikkes noissa tilanteissa, jotta se ei menis siihen turpaanvetämiseen? Nimittäin aika vaikee kuvitella, että joku joutuu monta kertaa tahtomattaan tappeluun, jos ei millään tavalla provosoi ja yrittää ite lähteä tilanteesta pois. Vai eikö itsetunto kestä sitä, jos joku väittää että et pärjää sille, niin sanoisit vaan että näin on, en pärjääkään ja lähet pois?

Ootko nyt ihan varmasti tehny kaikkes noissa tilanteissa, jotta se ei menis siihen turpaanvetämiseen? Nimittäin aika vaikee kuvitella, että joku joutuu monta kertaa tahtomattaan tappeluun, jos ei millään tavalla provosoi ja yrittää ite lähteä tilanteesta pois. Vai eikö itsetunto kestä sitä, jos joku väittää että et pärjää sille, niin sanoisit vaan että näin on, en pärjääkään ja lähet pois?
Täysin totta. Itsekään en ole joutunut oikeestaan ikinä tappeluun. Aina on puhumalla selvitty, oltiin kännissä tai ei. Jos joutuu enemmän kuin kerran kahdessa vuodessa johonkin iskujenvaihtoon, voi syyttää vaan itseään.

Yleensä näissä tilanteissa kyseiset kaverit on tullut jo poriseen ihan silla periaatteella, että kohta tapellaan niin eipä siinä hirveästi voi tehdä. Ja tietenki siinä on muutamia poikia yllyttämässä heitä että ei oo pokkaa. No eipä se niin kamalaa ole kun on selvinnyt tähän asti vain säikahdyksellä.:) Tosin sekin että minä ja nämä haastajat ollaan kaikki oltu alle 18-vuotiaita voi toki vaikuttaa että tappelu syttyy helpommin kuin aikuisilla.

EDIT: Tässä äkkiseltään ku etin tuubista niin näiden valopäiden käytös on ollut kutakuinkin tällästä. http://www.youtube.com/watch?v=hnvngOpSixQ&feature=related

Yleensä näissä tilanteissa kyseiset kaverit on tullut jo poriseen ihan silla periaatteella, että kohta tapellaan niin eipä siinä hirveästi voi tehdä. Ja tietenki siinä on muutamia poikia yllyttämässä heitä että ei oo pokkaa. No eipä se niin kamalaa ole kun on selvinnyt tähän asti vain säikahdyksellä.:) Tosin sekin että minä ja nämä haastajat ollaan kaikki oltu alle 18-vuotiaita voi toki vaikuttaa että tappelu syttyy helpommin kuin aikuisilla.

EDIT: Tässä äkkiseltään ku etin tuubista niin näiden valopäiden käytös on ollut kutakuinkin tällästä. http://www.youtube.com/watch?v=hnvngOpSixQ&feature=related
Ah, joo no toi nuori ikä tietysti näkyy tossa touhussa. Kyllä sitä itekin tuli ylä-asteikäisenä vähän painiskeltua harva se päivä. Eipä se silti millään tavalla järkevää oo.

Tosta videosta ei nää, että miten toi tilanne on alkanu, mutta jotainhan noi uhoaa ja haukkuu pelleks tota yhtä jätkää. Luulen, että jos se ois vaan heti alussa sanonu jotain, että joo niin oonki pelle, niin noi ois antanu sen olla. Eli jos esittää pelkäävänsä niitä tyyppejä, vaikka ei oikeesti pelkäiskään, niin se monesti riittää niille. Mut monella on semmonen asenne, että noin ei voi tehä, vaan on pakko päästä näyttämään niille mulkeroille, että on vahvempi/kovempi tappeleen. Se on mun mielestä typerää.

Tää siis sillon, jos ne on jotain tuntemattomia. Joku koulukiusaus tai vastaava on sit asia ihan erikseen. Sillon ei pidä kyllä alistua siihen, vaan on ihan hyväkin pistää vastaan, ja vaikka turpaankin jos pystyy.

Ah, joo no toi nuori ikä tietysti näkyy tossa touhussa. Kyllä sitä itekin tuli ylä-asteikäisenä vähän painiskeltua harva se päivä. Eipä se silti millään tavalla järkevää oo.

Tosta videosta ei nää, että miten toi tilanne on alkanu, mutta jotainhan noi uhoaa ja haukkuu pelleks tota yhtä jätkää. Luulen, että jos se ois vaan heti alussa sanonu jotain, että joo niin oonki pelle, niin noi ois antanu sen olla. Eli jos esittää pelkäävänsä niitä tyyppejä, vaikka ei oikeesti pelkäiskään, niin se monesti riittää niille. Mut monella on semmonen asenne, että noin ei voi tehä, vaan on pakko päästä näyttämään niille mulkeroille, että on vahvempi/kovempi tappeleen. Se on mun mielestä typerää.

Tää siis sillon, jos ne on jotain tuntemattomia. Joku koulukiusaus tai vastaava on sit asia ihan erikseen. Sillon ei pidä kyllä alistua siihen, vaan on ihan hyväkin pistää vastaan, ja vaikka turpaankin jos pystyy.
Jos porukal on tollanen rähinä pääl, ni siin ei oikeestaan auta mikää jos oot kohteena :E Mut oikeesti mitä noi toiset ihmiset tekee tos, noi vaan stondaa ja kattelee ei uskalla tehä mitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom